1 Şubat 1988 Tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 51

1 Şubat 1988 tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 51

gerekir, Eğer düşmanınız Du Dilgileri ele geçirecek olursa taktiklerini ve savunmua sistem- lerini nasıl değiştirmeleri ge- rektiğini öğrenmiş olacaklar. Zaten bu bilgilerin tekrar fop- lanması yıllar alacak. Tesisin bu bölgesine gidip gelecek bir gönüllü aranıyor. ACTION FORCE adanın batı yakcasınc inecek. Ve düşman sayunmasını yararak bölgeye ulaşacaık. Bu görevde adada İlaerleye- cek bir Jp ve onu destekleye- cek bir helikopter bulunuyor. Jip en fazla sacatle âÜ mil hız yapabiliyor ve çok yüksek bir moanevra kabiliyefine sahip. Hetikopterde hard-disk'ten bil- giyi alacak araçlar bulunu- Or. Siz helikopterde görevlisiniz. Ancak bütün görevinizin jipin üstünde UçUp Oonüa zarar ver- meye kalkışacak şeyleri yök etmek olduğunu zannetme- yin. Aşağıda halledilmesi ge- reken bazı sorunlar var. Bu yüzden jipi tek başına biırak- manız bile gerekebilir. Başınız en çok köprülerle derde girecek. Jipin geçece- ği köprülerin bazılarının par- çaları genelde eksik. Başka bir köprüden parça alarak bu eksik kısmı tamamlamanız ge- rekiyor. Jip buradan geçtikten sonra bu parçayı alıp yerine göftüreceksiniz. Jİpin yolu Üstünde uzun Giİ- rekler vor. Eğer Jip bunlardan birinse döokünürsa havaya uçar. Jipin önünde uçarak bu dlrekleri yok etmeniz gereki- yor. Helikoptariniz oldukça sağ- lam, yok olması için ZDÜ tam isabet gerekli, Ancak bu sayı- ya bakıp hemen ümltlenme- yin, çünkü düşmüanın ateş gü- CÜ çok yüksek. Eğer yolunuzun üstünde duran petrol külesi benzeri direklere çarporsanız yok olursunuz. Her düzeyin ortalarında ya- rirm İnşa edilmiş ofis bloklarıncı benzer yerlerde yakıt ve silah ikmali yapabilirsiniz. Bunun İiçin iki iniş alanından birine kelikopterinizi İndirin. Siz yakıt ve silah ikmali yaparken düş- man sizi yok edebilir. Çok dik- kati olun. Oyunun değerlendirmesi: GRAFIK: 8