1 Şubat 1988 Tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 57

1 Şubat 1988 tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 57
Metin içeriği (otomatik olarak oluşturulmuştur)

sünün kapalı olduğunu farkediyor- sunuz. Tam ümitsizliğe kapılmak üzereykeri beyaz bir atkı giymiş za- yıf bir ihtiyar görüp kendisine yar- dıim ettiğinizde, ihtiyar sizin bu ıyı liğinizi karşılıksız brrakmıyar ve si- zi şatoya sokuyar. Bu arada şato- nun bekçisi de kendi çapında ba- his işleri çevirmekte ve size teklifi- ni yapmadan edemiyor. Bahis fa- re yarışı Üzerine oynanıyor ve 5Ö- nuçta bu işten oldukça kârlı çıkma- nız mümkün. Şato'nun sahibiyse Dek aortalarda gözükmüyüar. Şatoda sayısız değerk eşya var ve bu değerli eşyaları çalmaya ha- zırlanırken sizi bazı tehlikeler bek- liyor. Örneğin altın bir kafese kapa- tılmış baz bir ayının koruduğu pla- tin kadehi çarmak gibi. Şatonun dışında da gezilecek yerler var. Güneyde yeralan bir ta- pınak bazı ilginç freskler ve gizli sır- larla dolu. Bunurn yanısıra batıda tepelik bölgede bulacağınız mağa- ra labirentleri bazı esrarları barın- dırıyor. Gülle Of Thieves 100Ü'den fazla yer ve SÜ civarında grafikten olu- şan büyük bir adventüre. Öyünün sadece önlü arkalı bir diskette su- nulması bile büyük bir başarı. Gra- fikler Tristram Humpries tarafından herbiri 30 saatlik bir çalışmayla çi- zilmiş. Her pixel işin değişik bir renk kullanıldığında 64'te olmayan renkler kullanılmış gibi bir göz al- danması ve sonuçta son derece detaylı ve gözalıcı grafikler ortaya çıkmış. Grafikler yukarıdan aşağı- ya yavaşça kayarak ekrana geli- yorlar. Eğer daha önce ziyaret et- tiğiniz bir yere tekrar gelirseniz ay- nı grafik tekrar çıkmıyor fakat bu- nun yerine sağ üst köşede grafiğin küçültülmüş bir temsili görülüyor. Bunun yanında program kelime hazinesi bakımından da oldukça zengin. Üyundaki bulmacalar sayı- ca fazla olmalarına rağmen çök zör değil, ancak yine de birkaçı zorluk Çıkarabilecek türde. PROĞGRAM AĞI HE-MAN LIŞTING Özdi1ğ PRIİINT “<CLROSCTRL-AS"CHRECİĞİPÜÖKE “S323530,BD:PÜKE 53291,8 <idAa> gödi5 AASESAİIREL”GE8 <ı1FA> AAOZO FOR AsAA TÜ BBR:EF X-YE5ğ THEN EMLİ <233) g9030 ÜC-EPEEKLA) <035> gAP35 GET ASIİF AHSCHRS(32) THEN GüSÜS 35 <APa> gdAdE IF CC;BA ANO CC<Bİ OR P:936 AND Pi iz 3 THEM PRİNT CHRS$ELCCİANEKT ÇA2 güğ5A PRİNT ""ENEKT <178> OAğA55 GET A$HsIF Ak#s"" THEN 55 <d537> AğASE RETURH <ils> Programın bir tek dezavantajı var. Bunun sebebi 1541'in yavaş- lğından ve ö4'ün hafızasının yeter- siz. kalmasından kaynaklarıyor. Herhangi bir komuttan sanra prog- ram vereceği cevabı veya grafiği disketten yüklüyor. Bunun için de 10-15 saniye kadar beklemeniz ve zaman zaman disketin öbür yü- zünü çevirmeniz gerekiyor. Bu du- rum Amiğa daki Guülld ot Thieves'- de kesinlikle sâöz konusu değil, an- cak C64'ü olanlar maaleset buna katlarnmak zorundalar. Sonuç olarak Gülld of Thieves driver sahipleri için mükemmel bir oyun. Zevkle oynayacağınızı tah- min ediyoruz. ADVENTURE İPUÇLARI 1. Masters of the Liniverse Gölgeler şarosuna g:rebfı'[nek iÇçin: dump Orv Oat, hit Coat, cimb ;awbrıdge YAZIN. 2. Temple of Terrör IN THE BOAT (BDE ile yazın) Kopruyu geçtikten sonra “cut bridge " komutu vererek korsanlar- dan kurtulabilirsiniz. 3. Oracula (First Nighi) Anahtarı ötel sahibinden alabıl- mek için Osign register . 4. Kayleth Oyuna başlayabilmek için: Bre- ak bands, Up, Up, pull lever yazma- ÖSİNİZ. 5. Frankenstein Üçüncü bölüme başlayabilmek için gereken şifre kellmesi “'Pro- metheus * HE-MAN İÇİN AÇIKLAMA Yukarıdaki programla Masters of the Üniverse'ün kullandığı komut- ları ve tatıdığı kelimeleri akranda görebilirsiniz. Bunun için ânce oyunu yükleyin. Oyunu başlattık- tan sönra 'Öuit' komutu İle ayun- dan çıkın. Daha sonra yuükarıdaki kısa programı yazın ve çalıştırın. 'Space' tuşu İle programı dandü- rabilirsiniz. MELLEŞ V KELEDE. li ESE İ YAT tne İelai: ÇA T ü n e BKT SAA Tz gir 1(00K Of ütter conteapt.

Bu sayıdan diğer sayfalar: