1 Şubat 1988 Tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 59

1 Şubat 1988 tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 59

Geçen ay “Amiga için en iyi Arcade oyun” seçilen Barbarian bu ayki konuğumuz. Ca- Zip grafikleri ve heyecandan heyecana sü- rükleyen kurgusu ile beğeneceğinizi umdu- gumuz bu oyunun aşamalarını gösteren haritayı da sizler için hazırladık. yunumuzda HEĞOR isimli kahramcanı kontrol ediyo- ruz. Görevimiz DURGON'un ye- raltında İlerleyerek NECRON'- un yaşadığı yere ulaşmak. NECRON'un yerini yok ettiğiniz- de görevi tamamlamış oluyo- ruz, Ödülümüz kralliğin tacı., Program ilk yüklendiğinde son derece güzel hazırlanmış başlangıç ekranı İle karşılaşı- yoruz. Bu ekranda kahramanı- muzı bir zinciri kırarken izliyoruz. Oyunda kontrol bircz karışık. Mouse kullanarak ekranın al- tındaki İsan'lardan gerekli ha- reketi seçebiliriz. Joaystick veya klavyeden kontroi da müm- kün, Bu oyunu İlk oynadığınızda başarılı olmanız kesinlikle mümkün değil, çünkü her an başınıza hiç beklenmedik bir şey gelebiliyor. Mesela yürür- ken kafanıza bir taş blok dü- şüyor veya üstünde iİlerlemek- te olduğunuz köprü aniden Çöküyor. Yolculuğunuz sırasında size engel olmaya kalkacak bir- çok düşmanla karşılaşacaksı- niz. Bunları ya yok etmelisiniz ya da kendinize bir zarar gel- mMmeden yanlarından uzaklaş- malısınız. Karşılaşacağınız düşmanlar arasında köpnek- ler, insanlar, şövalyeler, dina- zorlar ve mağara adamları gibi çeşitli türde yaratık vcr. Yolculuğunuza ilk başladığı- nizda yanınızda sadece kilicr niz var. İlerledikçe ok, yay ve kaikan kullanabilirsiniz.