1 Şubat 1988 Tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 52

1 Şubat 1988 tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 52

irmiüçüncü yüzyıldayız, teknolojinin lerlemesi ula- şim yöntemlerini de etkiledi. Artık bir yerden bir yere git- mek için vakit kaybetmek di- ye bir şey söz konusu değil, çünkü moleküler ulaşım yön- temleri sorunu çözmüş. Bizim zamanımızdan kalma yollar da terkedilmiş. Toplum yeni ulaşım düurümü- na ayak uydurmuş ama DAZzi yenilik arayoan kişiler geçmişin unutulmuş yollarında heye- can aramayo başlamış. Bu grup son derece gelişmiş bir araç olan MEAN STREAK'İ ya- rışmalüarınc ödül olarak koy- mMüuşllr. Ödülü kazanabilmek için geçmişin unutulmuş yolların- da beş bölüm sürecek moto- siklet yarışıncı katılmanız gere- kiyor. Motosikletle yarış yap- mak zor değil amca bu yarış- tan sağ çıkmak bile başarı sa- yılıyor. Çünkü bu eski yollarda serseriler dolaşıyor ve yaban- cı gördükleri herkesi öldürmek için ellerinden geleni yapıyor- lar, Bu şartlar altında yarışma- yı kabul ediyorsanız motosikle- tinizi hazırlayın. Motosikletinizin hızlanmaısı ve yavaşlamacısı mümkün, İMo- tosikletiniz röket atakbiliyor, 52 Mmakineli tüfekle dateş edebili- yor, Eğer arkadan size yaklaş- maya kalkan birisi olursa yo- la yağ dökerek orkadan ge- lenin kaymasını sağlayabili- yorsunuz. Duşmanınız olan ser- serilere ait motosikletler sizin- kine çok benziyor ancak bun- lar Toket öteşleyemiyorlar. Bundan başka onların motoc- sikletleri sizinki gibi kromaj kaplı olmadığından siyah renkteler. Yarışı yapacağınız uzün yol- da karşınıza çıkacak düşman- larınızın motosikletine ateş et- aei mek tek sorununuz olmaya- cak. 23. yüzyılda insanlar her önüne geleni yere attıkların- dan yolu çok dikkatli fakip et- mek zorundasınız. Aksi halde motosikletinizin tekerinin pat- laması kaçınılmaz olur. Sİzin gibi yenilik arayan Dir kişinin teker patlamacsı yüzün- den ölmesi çok komik bir şey olur. Toplam beş hayatınız ol- duğu İçin tekerinize çok dikkat edin. Ölümünüze sebep ola- coak, böylece bir hak kaybet- menizi sağlayacak tek şey DU değil. Ölmenize neden olan şeyler, zamanınızın. bitmesi, yakıt, yağ bitmesi veya çok sık vurulmanız. Başınıza açılan bu derfleri gidermenin bazı yolları var, Fazladan yağ, yakıt ve roket toplamanız mümkün. Bundan başka vurduğunuz her düş- mamniniz için ekstra zaman ve- rilerek ödüllendiriliyorsunuz. Ekran cakışı soldan sağa doğru. Görüntü yukanıdan Bü- kılarcak gösteriliyor. Ekran akı- şi çok düzgün. Oyünün mMüzi- ği de çok güzel hazırlanmış. Oyunun değerlendirmesi: GRAFİK: © SES: 9 ZORLUK: 8 DEĞER: 8 GENEL: 8 ae ı Büneso b aa E!