10 Şubat 1939 Tarihli Son Posta Gazetesi Sayfa 15

10 Şubat 1939 tarihli Son Posta Gazetesi Sayfa 15

Başka kim | GENÇLEŞMEK iSTiYOR? Bayan Marcilla, nasıl 10 yaş daha gençleştiğini anlatıyor Bayan Marcilla'nın yü zündeki şayanı hayret güzellik (o tebeddülünü gösteren © fotografları Siz de böyle muvaffak olabilirsiniz Lütfen bunları okuyunuz Kremini kullandığımı anlattım. Bir çok- ları bana güldüler, fakat bizzat tecrübe edip şayanı hayret semeresini görünce, | ve bir Viyana Tıb mecmuası terafından | hepsi de bak verdiler ve memnun kaldı- edilen şayanı hayret neticeler... Cil-'lar. Geceleri yatmazdan evvel pembe| din BİOCEL cevheri fle beslenmiş olma-| renkteki Biocelli Tokalon kremini kulla- sıdır. Bu kıymetli cevher, pembe renk-İnınız. Siz uyurken cildinizi besler ve teki Tokalon kreminin terkibinde vardır. | sanlandırr. bu kremi kullanan ve yüzündeki! Her sabah biraz daha gençleşmiş kal- Bayanı hayret güzellik tebeddülâtini yu-| kacaksınız. Gündüzleri de beyaz renkteki fotoğraflarında görülen Pariste; Tokalon kremini kullanınız, Bu suretle Bayan MARCİLLA'nın tecrübesini anla: cildiniz yumuşamış ve beyazlaşmış olur. tan şu mektubu okuyunuz: Bütün siyah noktaları eritip açık mesa- *Bu, benim için bir harika oldu. Tak-| meleri sıklaştırır. Binlerce ahvalde görü- iki ay oluyor; alnımda ve gözlesİlen tesiri kuvvetli bir garantidir. Hemen Timle ağzımın etrafında buruşukluklar | bugünden itibaren her fki kremden birer vardı. Bugün ise bütün arkadaşlarım | vazo alarak tecrübe ediniz. Birkaç hafta İ6 gibi yumuşak ve buruşukluklar-| zarfında faydalı tesirini görmediğiniz Di âri ölen yüzüme takdirle bakıyor. takdirde baylinize inde ederek parayı geri » Hepsine ne yaptığımı söyledim. alabilirsiniz.» m m | İstanbul Felediyesi İlânları | Doğrudan doğruya tebliğ edilemiyen tahrir netice- lerine aid ilân varakası Cild unsuru olan pembe renkteki | Biocel'li Tokalon 80 - 70 yaşlarındaki kadınların buru- Paklukları altı hafta zarfında zail olmuş- tur, İşte, hastanelerde tecrübesi yapılan Kaza ve mahalle ismi nın asıldığı yer. Mükellef adedi Bakırköy Şamiar köyü Köy kahvesi 2 » (Videos köyü , , 54 » OB, Halkalı köyü , , 7 » o Safra köyü ,> Meydan ı » Yenimahalle On Temmuz caddesi bakkal Pandeli önü 3 » Zeytinlik İstasyon bakkal Aram Pa - pazyan önü 4 » o Yeşilköy Şevketiye (| İstasyon caddesi 5 > » Köyiçi , > 2 » Sakızağıcı İstanbul caddesi 58 numa- rah kasab önü * 7 » Kartaltepe Tayyareci Faml meydanı kahveci Şükrü önü ' » o Cevizlik İstanbul caddesi aktar Ar- dem önü 4 tada İsimleri yazılı mahallelerde bulunup sahiblerine doğrudan doğruya edilemiyen arazi tahrir neticelerinin 10/2/939 gününde Bakırköy kazası yenide mutad vasıtalarla ilân edileceği ve tahrir neticelerini ihtiva eden bir in yukarda gösterilen yerlerde asılı bulundurulacağı kanun! haklarını kul- mı temin etmek zere alâkadarlara tebliğ olunur, (o (761) a bary tapu sicil muhafızlığından: Boğaziçinde İstinyede, Neslişah Sultan | Oy, “sinin İstinye caddesinde eski ve yeni 209 No. hı evvelce Mirgün kariye- | mağ kayığına mahsus kayıkhane ve çeşme mahalli bugün arsanın tapuda " Belediyan ed olmadığından senedsiz tasarrufat ahkümma tevfikan (İstanbul €sİ namına tapuya tescil edilecektir. Bu mahal hakkında gerek eşbası lerinde Ve gerekse eşhası hülkmüyeden tasarruf ve temellük Iddia eden varsa eki vesikalarla birlikte ilân tarihinden itibaren 19 gün zarfında Sultan» Memede tapu dat i Mans Pu dairesinde Sarıyer tapu sicil muhafızlığma müracaatları ilân — Kâıs) İstanbul üniversitesi rektörlüğünden Seni yat Fakültesinde tecrübeli ruhiyat ve arap ve fars dili ve edebiyatı do- Açıktır, baaeinames mucibince 14 Nisan 1930 ayı içinde imtihanları başlıyacaktır. PASTIL KATRAN HAKKI SON POSTA Spor: Hakemlerimiz maçlara idmanlı olarak çıkmalıdır ( Baştarafı 14 üncü sayfada ) Beş on gün evvel saray muhafızı İs - koçyalı bir neferin saray nöbeti hari - cindeki boş vakitlerinde idare edeceği maçlar için nasıl idman yaptığını resim- le göstermiştik, Bugün de meşhur hakemlerden A. J. Jewellin kral kupası maçında yapacağı hakemlik için ne kadar büyük bir itinal” ile idman yapmakta olduğunu meydana koyuverir. Ümid ve temenni ederiz ki, büyük bir samimiyetle tenkid ettiğim bakem arka- daşlarım bu lüzumlu noktaya ehemmiyet verirler ve bu suretle cidden noksan olan bu taraflarını bugünden itibaren telâfiye çalışırlar, Pazardan Pazara sahaya çıkmakla ha“ kemlik yapılamıyacağını bilmek ve takdir etmek te hakemlerimize düşen bir vazife. dir. Ömer Besim İstanbul kayakçıları Bursadan döndü Bursa (Hususi) — Geçen Kurban bayramında Uludağda yapılan müsa - bakalara iştirak etmek üzere diğer vi- lâyetlerden gelmiş olanlar kâmilen av- det etmişlerdir. Son kafile olarak da dün İstanbul dağcıları şehrimizden ay» rilmışlardır. İstardbui Dağciik Klü - bü- reisi Hikmet Üstündağ, avdetinden evvel Vali Şefik Soyeri makamında zi- yaret etmiş, dağ hakkında bazı izahatta bulunmuş ve Bursa Dağcılık Klübün- den gördükleri misafirperverlikten do- lav: teşekkür etmiştir. Ankara borsası Açılış» kapanış fiatları 9- 2 - 939 Yerebatan, Çatalçeşme sokak, 25 İSTANBUL Abone bedeli peşindir. Adres değiştirmek 25 kuruştur. Gelen evrak geri verilmez. İlânlardan mes'uliyet alınmaz. Cevab için mektublara 10 kuruşluk Pul ilâvesi lâzımdır. öksürükleri kökünden keser tecrübelidir. > Büyük ikramiye: SO.000 Ziraaır.. Sayfa 1. - İnhisarlar U. Müdürlüğünden : I — Şartnamelerine ekli hstede cins, eb'at ve mikdarı yazılı muhtelif renkig 2800 adet bobin sigara kâğıdı açık eksiltme usulile satın alınacaktır. II — Muhammen bedeli beher milimetresi 2.20 kuruş ve tutarı 128040 B-a olup muvakkat teminatı 98.04 liradır. HI — Eksiltme 14/2/9399 tarihihe rastayan Salı günü saat 14 de Kabatışta Lay azım ve Mübayaat Şubesindeki Ahm Komisyonunda yapılacaktır. İ IV — Şartnameler parasız olarak her gün sözü geçen şubeden ehnebileceği! gbi nümuneler de görülebilir. V — İsteklilerin eksiltme için tayin cdilen gün ve saatle © 75 güvenme pak ralarile birlikte yukarıda adı geçen komisyona gelmeleri ilân olunur. o «5lö3> baml I — Tuzlalarımız için şartnamesi mucibince 90 aded vagonet açık eksiltme usulile satın alınacaktır. II — Hepsinin muhammen bedeli sif Haydarpaşa 4700 lira ve muvakkat Yes minatı 352.50 liradır. h TI —— Eksiltme 10/3/939 tarihine rastlıyan Cuma günü saat 15 te Kabataşta Levazım ve Mübaysat Şubesindeki Alım Komisyonunda yapılacaktır. IV — Şartnameler parasız olarak hergün sözü geçen şubeden alınabilir. V — Eksiltmeye iştirak etmek istiyen fıwmaların flatsız tekliflerini, detay ve eb'adını gösterir resimlerin ve vağonetlerin yatakları hakkında ayrıca mufassal izahat ile detay resimlerini ihale gününden bir hafta evveline kadar İnhisarlar Umum Müdürlüğü 'Tuz Fen Şubesine vermeleri ve tekliflerinin kabulünü muta zammın vesika almaları lâzımdır. . VI — İsteklilerin eksiltme için tayin edilen gün ve santte 9 7.5 güvenme pas raları ve Tuz Fen Şubesinden aldıkları vesika ile birlikte yukamda adı geçen komisyona gelmeleri ilân olunur. «515. “e I — Şartnamesi mucibince maa telerrüat bir adet buhar kazanı kapah zarf usulile eksiltmeye konmuştur. II — Muhammen bedeli sif İstanbul 12500 lira ve muvakkat temimstı 93750 liradır. Ii — Eksiltme 14/3/9399 tarihine rastlıyan Salı günü saat 15 de Kabataşta Le» vazım ve Mübayaat Şubesindeki Alım Ko onunda yapılacaktır. “ IV — Şartnameler parasız olarak het gün sözli geçen Şubeden alinsbilir, V — Eksilimeye girmek istiyen firmalır münekesa tarihinden nihaye: biz hafta evveline kadar fiatsız tekliflerini İnhisarlar Umum Müdürlüğü Müskira Fabrikalar Şubesine vermeleri ve tekwflerinin kabulünü mutazammın bir vesis kayı eksiltme gününden bir gün evveline kadar almaları lâzımdır. VI — Eksiltmeye girmek istiyenlerin teklif mektubunu, kanuni vesaik 9 76 güvenme parası veya banka teminat mektubunu ve münakasaya İştirak vesikasını. ihtiva edecek olan kapalı zarflarını eksilme günü en geç saat 14 de kadar yuka« nda adı geçen komisyon başkanlığına makbuz mukabilinde vermeleri ilân olu » nur. «59 Miksarı Muhammen B. Teminat akçe. Lira Lira 'Eksiltmenin Şekli o Saati 1650 K. Zarf Cinsi 532 M3 Cibali F, için tahta 22001 18 Paşabahçe > > 300 M3 13200 800 , 15,30 I — İdaremizde mevcud şürtname ve eb'ad listeleri mucibince Cibali Fabrika» #1 için Cibaliye teslim şartiyle 532 metre ve Paşabahçe Fabrikamız için 300 metre mikâbı tahta ayrı ayrı kapalı zarflarla eksiltme suretile satın alinacaktır. II — Muhammen bedelleriyle teminat skçeleri hizalarında gösterilmiştir. TI — Eksütme 15/2/939 tarihine rastlıyan Çarşamba günü hizalarında yazık #oatlerde Kabataşta Levazım ve Mübayaat Şubesindeki Alım Komisyonunda ya püacaktır. IV — Cibaliye aid şartname ve listeler 110 kuruş mukabilinde ve Paşabahçeye aid olanı paramız olarak hergün Levazım ve Mübayaat Şubesinden alınabilir. V — Münakasaya iştirak etmek istiyenlerin kanuni vesaik!, teminat akçesi makbuz veya banka mektubunun ve ayrıca kapalı fiat tekliflerini ihtiva etmesi Mizımgelen kapalı zarfların münakasa gününde eksiltme saatlerinde birer saat evveline kadar yukarıda adı geçen Komisyon relsine makbuz mukabilinde ver» meleri ilân olunur. o <7İb —.. Cinsi Miktarı Muhammen B. “75 santi Beberi | tutarı teminatı U KU, EK. Li, Kr Kereste 1209 M3 — —ölms— 359903 5 Beyaz çul 115000 Adet — 7033033 — 2477 48 16,5 (Başı bağlı) (Kilosu) (Takriben) Düz beyaz kanavice (o 260000 Metre (o —15,5 88750 — 290625 16 I — Şartnameleri ve nümuneleri mucibince yukarıda yazıh malzeme ayrı ayri kapalı zarf usulile satın alınacaktır. II — Muhammen bedeller! fle muvakkat teminatları hizalarında gösterilmiştia YI — Eksiltme 27/2/939 tarihine rasthyan Pazartesi günü hizalarında yazılı saatlerde Kabataşta levazım ve mübayaat şubesindeki alım komisyonunda yapı « İacaktır. IV — Kereste şartnamesi 260 kuruş beyaz çul şartnamesi 165 kuruş kanaviçe şartnamesi de 104 kuruş bedel mukabilinde her gün sözü geçen şubeden ve İzmir başmüdürlüğünden alınabilir. : — Eksiltmeye girmek istiyenlerin mühürlü teklif mektublarını kanun! ves. saik ile 9e 75 güvenme parası makbuzlarını veya banka teminat mektubunu She tiva edecek kapalı zarflarını ihale saatlerinden birer saat evveline kadar yu- karıda adı geçen komisyon başkanlığını makbuz mukabilinde vermeleri flân olunur. o (826) 5 Türk : Hava pm BUYUK PİYANGOSU Dördüncü Keşide 11 /Şubat / 939 dadır. z Bundan başka: (15.900, 12.009, 10.090liralık (o ikramiye- lerle (20.000 ve 10.000) liralık iki aded mükâfat vardır.. Bu tertibden bir bilet alarak iştirak etmeyi ihmal et meyiniz. Siz de piyangonun mes'ud ve babhtiyarları arasın, girmiş olursunuz...