26 Şubat 1938 Tarihli Tan Gazetesi Sayfa 9

26 Şubat 1938 tarihli Tan Gazetesi Sayfa 9

26-2-938 / Meşhut Suçlar ve İcra İşleri (Başı 1 incide) bu sene çikacak mı? — Bu iki kanunun Meclise veril iğini haber aldım. — Meşhut suçlar kanunu genişle- ebilecek mi? — Bü kanunun iyi neticeler ver- esi hasebile genişletilmesi için ba- hazırlıklar yapıldığını öğrendim — Istanbul vilâyetinde bir sene- le ne kadar moşhut suç vakası ol- ştur? — Mülâkat ta dahil olduğu hal.! bütün vilâyet dahilinde Müddei- imumiliğe gelen meşbut suçların sa- ı tam 6845tir Bu mikdardan! 5 i mahkemelere verilmiş 2383 ü umumi hükümlere tâbi tutulmak uretile neticelendirilmiştir. Bu su- tle gelen işlerin hepsi senesi içinde ayni günde neticelenmiş. Müdde- wmiliklerin elinde tek bir iş kal. ıştır. Mahkemelere verilmiş o- 4425 işten 4395 i hükme bağlan- iş. senenin son gününde gelmeme- inden veyahut yaş tahkikinden do- mahkemelerin elindeki işlerden iniz (30) tanesi 938 yılına devre- ilmiştir. Bu 30 rakamının içinde talca,, Silivri, Şile ve bütün vilö- ret suçları da vardır. Müddelumumi İHikmet Onatın İson cevabı Adiiyedeki süratin temi- bakımından çok mühimdir. Meş- ut suçlar kanunu tatbik edilmeden Iki senelerde âdi işlerin yeni se- ye devredilen mikdarları binleri eçerdi. Nüfusu 800 bini geçen bir yi lâyette meşhut suçlardan yalnız (30, rakamile ifade edilebilecek bir kıs- ısının yeni seneye devredilmiş ol- Cümhuriyet Adliyesi hesabına kaydedilecek şerefli bir iştir. Bay Hikmet Onat Istanbul hapis- nesi ve icra işleri hakkındaki sua- İli de şöyle karşılamıştır: — Şimdilik Istanbulda hapishane olmadığından mahkümiyetleri bir se- neyi geçenler - Usküdar da dahil ol- ğu halde - civar vilâyet bapisha- 'natarinn nakledilmeltedir. Rir enne iveya daha 87 hapis cezasına mah- şam olanlar da Istanbul Tevkifhane- inde hazırlanan hususi yerlerde mah ümiyetlerini bitireceklerdir. Hapıs- İbane tamamen tahliye ve müteahhi- İde ihale edildikten sonra yıkma işi acak ve bitince de yeni Adliye yi yapılacaktır. lera işlerinin 1s- İlahı meselesi ahcak mütehassıs gel- dikten sonra halledilecektir. Şimdilik icra işlerinde bir değişiklik yapılını- iyacaktır. Bay Hikmet Onat Usküdar hapis- esinden kaçan Fakabâsmaz Ihsan nda da şunları söylemiştir: — Ihsan Marsilyada yakalanmış- tır. Fransa hükümetile aramızda # mücrimlerin iadesi hakkındaki aveleye dayanarak Fransa bükü- netinden İstenilmesi için iktiza eden İteşebbüzlerde bulunulmuştur. Londradan Sonra Paris (Başı 1 incide) tarafından Fransız toprağı- n bombalanmış olduğunu hatırlat- İ ve bazı Fransız gazetelerinin, İ za ile Ispanya arasında büyük a- Hf iş veriş, bir gidip gelme olduğu şek- | vermiş oldukları haberlerden | ederek bunların doğru olmadığı- a söylemiştir. || Meclisin müzakereleri yarında İİ devam edecek ve belli başlı hatipler p söyliyeceklerdir. Bugünkü toplan | IN b esnasında yalnız sağ ve solun ar- İ ka saflarına. mensup bazı mebuslar öz söylemişlerdir. (| Meclisteki o müzakere esnasında Sosyalist mebuslardan Grunbach Al | Manya ile anlaşma yolunun açık tu- İ masını tavsiye ve Fransanın bir | ber içine alınmamasına işaret et İ iş ve Fransa - Sovyet paktının bir 1 İİ unsuru olduğunu söylemiştir. | Sosya Partisinden fbarnegari Şuşni- İİ methetmiş. Italya ile bir yaklaş- nu lâzım olduğunu anlatarak, In- n son hareketini takdir ile emi takip kararile neticelenmiş, 37 ; Berlin (Bayı 1 incide) fax Hariciyeye girmiş bulunuyor. Hakikatte büyük harpten beri an- cak iki Lord Ingiliz hariciyesine gel- miştir ki biri 1920 - 1934 te Harici- ye Nazırı olan Gurzon, diğeri 1931 de Hariciyeye gelen Lord Reeding'dir. 1905 ten başlıyarak Hariciye Nazır. lığına tayin olunanların hepsi de a- vam azssındandır. Eden'in yeni nutku daki müntehiplerine hitaben bekle- | nen nutkunu söylemiş ve Avam Ka- | marasında anlattıklarından biç bir İ şey değiştirmeğe lüzum görmeğiğini, İ bilâkis bu sözler üzerinde sebat etti- İ ğini söylemiş, daha sonra Ingiltere » Italya müzakereleri bahsine geçerek i demiştir ki: “.— Hariciyeye gelen evraktan, bu müzakerelerin ya şimdi olacağını, ya hut asla olmıyacağını anladım. Ve İ bunlardan, birkaç gün evvel Ka- marada izah ettiğim mânayı (Yani tehdit mânasını) çıkardım. O zaman vaziyeti arkadaşlarıma i- zah ederek bu vaziyet karşısında çe- kileceğimi söyledim. Çünkü dış iş lerden parlâmentoyu ve millete kar- şı mesuldüm. Muvafakat etmediğim bir siyaseti tavsiye edemez ve bu si- yasete ait müzakerelerin İdaresini üzerime alamazdım. Bana kalırsa. bu bâdise, bütün dünyadaki vaziye- timiz üzerinde tesirini gösterecektir. Başvekil ile aramızdaki görüş farkı hakikidir. ve derindir. Benim o za - man istediğim ve istemiye devam et- tiğim mesele, yeni anlaşmalara gi- evvelki taahhütlere riayet tir. Hükümet bunu istemedi. Halbu- ki sebat göstererek ayni neticeye varmak mümkündü. Hükümetin va- ziyetini güçleştirmemek için fazla söz söylemiyorum ve hükümete mu- vaflakıyet diliyorum. o Vesikeların şimdi neşrolunması fikrinde değilim. Fakat ben bunlardan “şimdi veya a5- lâl, mânasını istihraç ettim. Bu te- lâkkiyi müdafaaya hazırım. Fakat bu hareket milli menfaate için bundan vazgeçiyorum Vesikala- rın neşri üzerine tarih hükmünü ve- recektir.,, Mister Eden, Lord Kranbornun hattı hareketini takdir ederek onun ilerde daha büyük işler yapmıya nam zet olduğunu söylemiştir. Roma - Londra arasında İngilterenin Roma sefiri olup, İtal ya ile müzakereleri açmak üzere Londraya gelen Lord Perth, bugün Chamberlain tarafından kabul olun- müş ve Lord Halifax ilede görüş müştür. Anlaşılan Lort Perth'e Lam salâhiyet verilmiyecek, ve Londra i- le sık sık temas temin olunacaktır. İtalyanın Süveyş kanalına it talebi dolayısile İngiliz mahafili bu işin munhasıran İngiltereyi alâkadar et- tiğini anlatmakta ve Londranın ne gibi müsaadelerde bulunacağının ma tüm olmadığını söylemketedir. Mısırın bir isteği Musr hükümeti, İngiltere ile İtal- ya arasında başlıyacak müzakerele- rin Mısın da alâkadar ettiğini naza- rı dikkate alarak bu müzakereye İş- tirak arzusunu izhar etmiştir. Mısır- İngiltere ittifak muahedesinin altıncı maddesi, İngiltere ile Mısırı alâkadar eden bir mesele, üçüncü bir devletle görüşülürse, iki devletin müşterek hareketini istilzam etmektedir. Mısırın eski parlâmento reisi, dok- tor Ahmet Mahir, bugün seçicilere be yanatta bulunarak. hiçbir yabancı devletin Mısır müdafaasına karışmı- yacağını söylemiş ve İtalyanın Sü- veyş kanalını müdafaaya iştirak te- İşebbüsüne cevap vermiştir. Doktor Ahmet Mahir: “Süveyş kanalının mü Idafaası yalnız Mısıra aittir. İngiltere, Mısır müdafaasının teşek- külüne kadar Mısıra yardım edecek- tir,, demiştir. Ve gazete'ere gelince dür. Daily Mail görüşmelerin netice- sinden emin görünmekte ve Almanya ile de görüşmelerin yakında başlıya- cağını söylemektedir. Ayni gazeteye göre Ribbentrop haftaya Londraya gelerek veda mektubunu verecek ve Chamberlain Ne hazırlık görüşmele ri yapacaktır. Chamberlain geçen haf fa, Almanyanın İngiltere ile müzake reye hazır olup olmadığını İngiltere- nin Berlin sefiri vasıtasile Fon Rib' Londra gazeteleri, İngiliz - İtal -| yan görüşmeleri mevzuu ile meşgul; , Londra - Roma -|Hatayda Mefsedet! (Ban 1 incide) mek olduğunu söylemiştir. Buna cevap veren Ali Ağa Berna, bu beysnatı şiddetle reddetmiş ve su- reti mahsusada getirtilenler de Ali Ağaya iştirik etmiştir. Klüp mensuplarından Ali Halef İsminde birisi, Reyhaniye pazarını dolaşarak “İttihadı vatan., kütlesinin emirlerine itant edeceğine dair ye - e vererek isimlerini kaydettirenle- Mister Eden bugün Lemingtonda- İre on Suriye lirası ile birer tabanca verileceğini söylemiştir Bu cemiyet. ten maksat evvelki “İttihadı vatan.. pertisinin iş görememesinden ileri gelmektedir. Adını biraz değiştirerek yeniden kurulan bu klübün başlıca vazifelerin den biri, âzalarım silâhla kuvvetlen- dirdikten sonra halkı para ve silâh vâdile kandırmak ve Türklere karşı harekete getirmekten ibarettir. Nüfus Sahtekârlıkları Antakya, 25 (Hususi) — Hatay ve- tandaşlığını iktisap etmek üzere Türklerin vâki müracaatleri sudan bahanelerle reddedilmektedir. Nüfus memuru Hüseyin, müracaat edenle- rin resmi kayıtlarına bakmadan “Nü- fus kaydi bulunamamıştır. diye kâ- #ıtlarını geri çevirmektedir. Türkle- re böyle gayri kanuni muamele ya- pılırken diğer taraftan diğer anası- rın Sancakls münasebetleri nazarı dikkate alınmadan hemen celp ve nüfusa kayıtlarına dair emir veril- mektedir. Bu suretle birçok çöl Araplarının ve Sancakla elâkası olmıyan Yahudi- lerin bile nüfus muameleleri yapıl - maktadır. Hep Türklere Karşı! Antakya, 25 (Hususi) — Son gün- lerde münferit bükim tarafından Türklerin muhakemeleri yapılma - makta ve işleri uzatılmaktadır. Buna mukabil diğer anasırın muhakemele- | ri günü gününe görülmektedir. Suriye Meclis Reisi İsken- derunda Temaslar Yapıyor İskenderun, 25 (Hususi) — Şam mebusen meclisi refsf Rarisülhavri ya * nında karısı ve Lübnanlı filozof E- minülreyhani olduğu halde İskende- runa gelmiş, yüksek mahkeme müd- deiumumisi ve müstantiği ile görüş- müştür. Farisülhavri hükümet kona- LOKMA TAN BORSA 25—2 —908 PARALAR Als ve Prank 18 Dolar 6 üre 108. - Betciks Fr Bü Drahmı W— Isviçre Fr, s2 Lev 1. Form 10. İ Kron Çek 82. Silin Avusturya 2— Mark 25— Zeo 22.— Pengo 25.— Ley 4 Dinar 52 Kron Isveç 32 Sterlin 632. ÇEKLER Acılış Kapan» Paris al 2442 Nevyork 0,7955 o 07945 hfilâno 15.1365 lia6$ Brüksel 48912 480 Atina 80,7460 967460 Genevre 3422 34272 Solys 634120 63400 Amsterdam 14234 © hazal Prag 220380 226580 Viyana 4.2063 42088 Madrit 129819 129810 Berlin “0688 19784 Varşova «2003 42003 Budapeşte 39875 o 30675 Bükreş 10019 10519 Belgrat 2881 BAZAN Yokohama 27268 27206 Stokholm 30810 O 3.0810 Londra 60— o 60— Moskova 27025 20708 İstanbul İkinci İflâs Memurluğun. dan: Müflis İsak Şişmanoğlu ve Şü- rekâsı şirketi masasına gelen alacak- b D. Angeli Frua vekil ve mümessili Herant Uslukçiyanın istediği 791.6.1 Ingiliz lirası tutarı 720 hesabile 5697 lira kırk kuruşun maa faiz ve protes- o harci hakkındaki talebi iflâs idare- İsince tetkik edilerek ibraz edilen se- netlere nazaran mururu zaman oldu ğundan bunu kateder vesalkin ibrazı hakkında yapılan tebligata rağmen alacakh gelmemiş ve bir vesika dahi göndermemiş olduğundan müruru İzamana-uğryan alacağın kayıt iale- binin reddine iflâs idaresince kârar verilmis olduğu ilân olunur. (5343) ——————— ——— Zına da gitmiş ve uzun müddet Ha- san Cebbarenin yanında kalmıştır. N .. “HEKİMİN Süt Neden Değişir ? Ankarada pek sayın bir okuyu- cumuz, birkaç gün oluyor, sütle- rin en iyisi diye burada yazdığım fıkrada satırların yanlış olduğunu bildirerek, başka başka sütlerin bir tahlil cetvelini gönderiyor. Yazılarımin bu sayın okuyutu- muz gibi. yksek salâhiyet sahibi zatlar tarafından görülmesi, doğru $u koltuklarımı kabarttı. Onun İ- çin kendisine teşekkür ederek gön- derdiği cetveldeki bilgileri buraya alarm: İnsan sütünde: Su 87,55; yağ 2 alvonunlü maddeler 3,5; lâktoz 6,50 tuzlar 0.54 İnek sütünde: Su 8.5; yağ 2.5. al bomin 3.75. lâktöz 4,5: tuzlar 0.75. Koyun sütünde: Su $1, yağ 6.98 Pes 5,54, lâktöz 5,42, tuzlar Sayın okuyucumuz kısrak sütile eşek sütünün tahlillerini de yaz mışsa da, bu sütler her yerde bu- lunmadığından onları almadım. Tabii tahmin edersiniz ki, bü sayılar büsbütün kesin neticeler de ğildir, her kadının sütü başka ka- dınların sütlerine tamamı tamamı- na benzemediği gibi, ineklerden bepsinin sütü de mutlaka bir ör- nek olmaz. Bundan dolayı süt tah- lili cetvelleri arasında da büyük * farklar vardır. Meselâ katın sütündeki yağ nis- beti bir tahlilde (Bowssingau)lt! bin de 25. bir başka tahlilde (Wilers) .binde 45; Kazein nisbeti bir tah- lilde (Millon) binde 7, bir başka - sında (Simon) 38 gram çıkar. Şe- ker nisbeti hile binde 43 ile 77 ara-. > am & nesinin sütünde yağ ve şeker ar - tar, albomin azalır. Sonra, süt veren annenin yediği yemeklerin sütü üzerinde, en ziya- de yağ nisbeti ile albomin nisbeti üzerinde büyük tesiri vardır. En sonra da üzüntülerin. keder- lerin süt üzerine tesirlerini herkes bilir. Hayvanlarda da, onlara verilen yemlerin süt üzerine tesirleri olur. Muntazam surette otla. pancarla ve kepekle beslenen ineklerin ve- recekleri sütlerle gelişi güzel sebze artıklarile ve süprüntülerle bes - lenen ineklerden sağılacak sütlerin kimya bakımından tahlilleri bir örnek olamaz. İnek muntazam bes lendiği vakit sütündeki yağ nisbe- ti binde 42 hattâ 45 grama kadar çıkar... Yazdığım fıkradaki satirların yan Mış olup olmadığına gelince, o fık- rada anne sütünün en ziyade biyo- Toji bakımından hassalarını yaz - miş ve İnsan çocuğu için en İyi süt anne sütü olduğunu söylemiştim. Halbuki yukarıda yazdığım tahlil cetveli kimya bakımındandır. O fıkrada yazdığım birkaç kimya sa- yısı ile bu cetveldeki sayılar ara- sında fark bulunursa o da sütleri tahlil edilmiş olan ayni cinsten hayvanlar arasındaki farktan ileri gelir... Pek sayın okuyucumuz gazeteye gönderdiği kartpostalın üzerine bir de isim yazmış. bu gazetede sağlık öğütlerini yazan kendisinin tahmin ettiği zat değildir. Bu yazılarda van ış bulunursa bunu © yila isnat et- mek şü Me BAKIRKÖY Bez ve Pamuklu MENSUCAT FABRİKASI Türk Anonim Şirketinden : Şirket'mizin umumi heyeti e sas mukavelenamesinin 40 ıcı maddesi mucibince 25/3 938 ta- rihine müsadif cuma günü saat 15 te Galatada Sümer Bank İs- tanbul şubesinde aşağıdaki ruz- namede yazılı hususları müza- kere etmek için adiyen içtima e. deceğ'nden umumi heyeti teşkil edecek âzaların mezkür gün ve ları ilân olunur. MUZAKERAT RUZNAMESİ | 1 — İdare meclizi ve murakıb raporlarının okunması. 2 — 1937 yılına aid mevcw- dat defterinin, bilânçonun, kâr ve zarar hesabının ve temettü tevzii hakkındaki teklifin tetkik ve tasd ki. İdare mec'isi âzala- rile müdür ve murakibin ibrası, 3 — Esas mukavelenamenin 23 üncü maddesine göre açık ©- lan idare meclisi âzalığı için ic- ra edilen intihabın tasdiki. 4 — Müddeti biten murakıblı- ücretinin tesbiti, Tastiye halinde TÜRKİYE MİLLİ Sigorta Şirketi Hissedarları Tasfiye halinde Türkiye Milli Si- igorta Şirketi hissedarları şirket esas mukavelenamesi ve Ticaret kanunu hükümlerine tevfikan 28 Mart 1938 tarihine rastlıyan, Pazartesi günü sa- st 16'da Galstada Türkiye MT nında kâin dairede senelik hissedar lar toplantısına davet olunurlar. His | sedarlar toplantısına asaleten veya vekâleten en az on hisseye sahip olan lar iştirâk edebilir Hissedarların iç- tima tarihinden bir hafta evvel malik oldukları hisseleri yukarda yazılı ma- halde tasfiye memurluğuna tevdi ile mukabilinde makpuz almaları lâzım- dır. Müzakerat Ruznamesi : 1 — Bilânço ve kür ve zarar hess- bının tetkik ve kabulü, 2 — Murakıp raporunun okunma- si, 3 — Tasfiye memurları raporunun tetkik ve tasvibi ve tasfiye memurle- rının teklifleri hakkında karar ittiha- m. "Tasfiye memurları Hali tasfiyede bulunan Üsküdar v: Kadıköy Türk Anonim SU ŞİRKETİ 30 Mart 1938 Çarşamba günü seat 10 da Umumi heyetin adi surette top lanması Hali tasfiyede İ bulunan Üsküdar ve Kadıköy su şirket (o hissedarları 1938 martının 30 carşamba günü sast 10 da Galatada, Bahtiyar hanında 49 wmerolu dairesinde adi surette topla nacak umumi heyete davet olunurlar Bu toplantıda hazır bulünmak isti- İyen hissedarların Ticaret kanununun 37) nci maddesine göre toplantıdan lâakal bir hafta evvel hisse senetleri» ni OSMANLI BANKASINA tevdi ey lemeleri icap eder. Müzakerat Ruznamesi : 1 — Tasfiye memurları raporunun ve 1937. Haziran otuzunda toplanan fevkalâde hissedarlam umumi beye ti zabıtnamesinin okunması, 2 — Bilânconun tasdiki ve tasfiye memurlarının ibrast, 3 — Murakip raporunun okunma- —z . — ŞARK SIGORTA ANONİM ŞİRKETİ İSTANBUL “Şark, “igorta anonim şirketinin alelâde umumi Neyeti. 29 Mart 1938 tarihine müsadıi «alı münu saat on birde şirketin Galatada Şark hanın- da ücüncü ksttakı merkezinde topla nacağından sayın hissedarları! uz top lantiya davet olunur. Müzakerat Ruznamesi : 1 İdare Meelisi ve murakip rapor» larının okunması. 2) 1937 hesap senesine ait bilinçe ve kâr ve zarar hesabının tasdıkı. 8 Meclisçe muvakkaten intihap > lunan bir azanın keyfiyet: tayininin İtasvibi ye gecen hesap devresi icinde icrayı vazife eden idare meclisi üye» İlerinin ibrası, 4 1937 senesi kazancına ait teklif lerin tetkik ve tasdiki. $) 1937 hesap devresi için idare meclisi üyelerinin huzür haklarile mürakibe verliecek ücretin tespiti. 6) 1938 hesap devresi için idare meclisi üyelerile murakıbın seçilmesi 7) Şirketle muamele İcrası hususun da idare meclisi üyelerile direktör. lere salâhiyet verilmesi. İhtar. — Şirketin esas mukavelena mesinin 29 ncu ve 31 nci maddeleri gereğince umumi heyet toplantısına iştirak edebilmek icin en az “30. his se senedine malik hissedarların bila- sale veya bilvekâle hâmil oldukları se petleri toplan tarihinden en az on gür evvel şirket veznesine veya İs- tanbuldaki bankalardan birine ver- meleri muktezidir. İDARE MECLİSİ İstanbul, 25 Şubat 1938 Beyoğlu Birinci Sulh Hukuk Mahkemesinden; Yorgi, Kemal. Mü- nip, Atai. Vehbi. Osman Mazhar, Ha- tide. Kerime, Ali Namık. Süuphiye, ve Aliyenin hissedar oldukları 34000 oluz dört bin lira tahmin edilmiş kıy- metli Beyoğlu Teşvikiye eski Nişan- taşı, yeni Kâğıthane caddesinde #ski 96 veni tapo 140 ve belediye 142 nu- maralı ön ve arkası bahçe birinci kat ta beş oda bir mutbak. bir helâ bir hamamlık. ikinc * “ta karşılıklı beş cda bir helâ. üçü:.. . katta İki sofa üs zerine üç oda, en alt katta bodrum, terkos, elektrik, havagazı. tesisatını havi konak ve arkasındaki bahçede üzeri çinko ve yanları tuğla duvarlı «çinde «»mirhaneyi havi garaj ve ay- ni bahçede 9 çam ağacı ve bir tuğla duvarlı diğeri çınko ile yapılmış iki baraka birlikte tamamının izalel şü- yu ıçin açık arttırmaya konulduğun- dan 30 Mart 1938 Çarşamba günü saat 15 den 16 ya kadar Beyoğlu Sulh (Mahkemesi Obaşyazganlığına müzâyede ile satılacaktır. 1, — Arttırma bedeli tahmin edi- len kıymetin yüzde 75 wo gün k hale edilecektir Bulmadığı takdirde 15 inci güne gelen 14 Nisan 1938 Per şembe günü saat 15 den 16 ya kadar ıcra olunacak ve en çok arttırana iha le edilecektir. 2. — Ihaleye kadar birikmiş ma- liye. belediye vergileri ve vakıf ıca- resiyle 20 senelik evkaf taviz bedeli ve tellâliye müşiriye aittir, Miktar» ları dosyasında yazılıdır. 3. — Arttırmaya girmek isteyenler muhamn.en bedelinin yüzde 7 buçü- ğu nisbetinde teminat akçesi veya W- tusal bir bankanın teminat mektubu- nu getirmeleri şarttır.” 4. — Arttırma bedeli ihaleden iti- baren $ gün içinde mahkeme kasa sına yatırılacaktır Aksi takdirde İ- hale bozularak farkı fiat ve zarar zi- yan bilâ hüküm alınacaktır 5 — 200$ sayılı icra ve iflâs ka- “ununun 126 ıncı maddesine tevfi. kan gayri menkul üzerindeki ipotek sahibi alacaklılar ile diğer alâkadar lar gayri menkul üzerindeki haklar rını husuşiyle faiz ve masarife dair »lan iddialarını isbat icin ilân gü- nünden itibaren 20 gün içinde evra- «« müsbitelerivle birlikte satıs me- muruna müracaat etmelidir Aksi tak #irde hakları tapu kütüğü we «sabit olmıyanlar satış parasının paylaşma» sından hariç kalırlar 6. — Suphiye hissesi 2000 liraya tpoteklidir. © 17. — Şartname mahkeme divanhar.