26 Ocak 1963 Tarihli Akis Dergisi Sayfa 25

26 Ocak 1963 tarihli Akis Dergisi Sayfa 25

"Can Can"da göbek »tanların ço- galması ve buna. bilhassa sosyete hanımlarının merak sarması şaşıla- cak şey. Ama, ya sabahın 6'sında bellerine masa örtüsü sarıp ortaya çıkan "iş adamlarına ne demeli? Barbara Hilton bile bu işe şaşmış. "Can Sn ın yeni şantözü: "— Türkler amma neşeli insan- lar!.. Umumi yerlerde bile babaları- nın evindeymiş gibi rahat hareket e- diyorlar" diyormuş Kermesi ne kadar hasılat topladı, henüz bilinmiyor. Ama, karlı ve buzlu bir günü "ısıtmaya" kafi gelecek sıcak bir atmosferi var- dı. Leylâ Karakösenin ve dostlarının gayretiyle cidden cici şeyler hazır- lanmıştı. Fakat kermes için Gen-A- ra gelenlerin şıklığı ve güzelliği oda- -- çok alâka topladı. Kim demiş, soğuk havada kadınlar şık olmazmış diye? Moher bereleri, beyaz çizme- leri, renkli şemsiyeleri, vizonları ile her içeri giren "Vog"dan fırlamışa benziyordu. Kermesin bu göz kamaş- tırıcı manzarasına bakan 'yaşlı bir bey. içini çekti ve: — Bunun nesi kermes? Buna mis gibi moda defilesi deniri" dedi Kızılayın İstanbulun en amerikanvari kulübü Kulis, geçen akşam çok enteresan bir topluluğa sahipti. (Bir masada, pek çok kavalyeyi etrafına toplamış güzel bir sosyete hanımı; iğer bir masada, herkese "mavi boncuk" da- ğgıtan meşhur bir "benli"; daha baş- ka bir masada da, yanındaki karısı- nı hiç kaale almaksızın, karşı ma- sadaki kadına baktığı için kanam- dan oldukça sunturlu zılgıt oyiyen bir "koca" vardı. Barda müfteriler kendi kendilerine hizmet ediyorlardı. Hele bir grup yazar ve aktör, bu işi büyük bir zevkle yerine getiriyordu! C.H.P. milletvekili Mehmet Gökeri Göl Gazinosunda harikulade bir sarışınla görenler, uzun müddet göz- lerini "milletvekili * sarışın" çiftin- den ayıramadılar. Göker, harikulade güzel hanımla uzun uzun dansetti. Bir ara pist kalabalıklaşınca Göker dansı bıraktı, sarışınla 3ağa sola sal- lanmağa başladı. İlerideki masalardan birinde otur- makta olan eski D.P. li milletvekille- rinden bazıları, Gökeri gösterip: — Halk Partisi sallanıyor.." de- diler ve gülümsediler. Dışişleri (o Bakanlığının kırmızı, kü- çük otomobili ve otomobiline zır sarı saçlarıyla meşhur hanımı bu günlerde dünyaevine girecek. Kırmızı otomobilli hanımın içti- ği eş, bir hariciyecidir. Sportmen, bir zamanlar iyi basketbol oynayan, çimdi gayet iyi tenisçi damat adayı, yakınlarda yurt dışına çıkacak. Hal böyle olunca, bu mesut bir- leşme için fazlaca bir mahzur kal- mıyor... K ayseri omahkümlarından Osman Kavuncu ile Suat Başol, Yassıa- da Mahkemeleri sonucu beraet eden arkadaşları Server Hacıpaşaoğluyla Göl Gazinosunda, Pazartesi akşamı bol bol içtiler. Bol bol güldüler ve bol bol eğlendiler. ANKARA PALAS Öğle ve akşam, muhtelif salonlarda umumi ve hususi yemek, ak- şamları ayrıca Pavyonda yemek ve ilâveten programlarına muvaffakiyetle devam eden ENA ve Bestekâr Gitarist NİCOLİSENA ile yon Yıldızı MARİA İtalyan Show Ouintet ile dansa Ispanyol Televiz- R Paris Crazy-Horze 1963 STRİP TEASE Kraliçesi CABOLİN BENTLEY Masa temini için, Il 65 10 Metrdotel. (AKİS/ 33) Hayat Defterinden YAPRAKLAR Doğdu. Pazar mecmuası Yazı İşleri Müdürü Vural Sözerle eşi Perizat Sö- zerin ikiz erkek çocukları oldu. Doğdu. Ankarada Akbank Yenişehir Şubesi Müdürü Hilmi Burç ile Sevim Burçun bir kız çocukları oldu. Bebe- ge Canan adı verildi. Nişanlandılar. Fransa tahtının vâ- risi Paris Kontunun kızlarından Pren- ses İsabelle, eski Lübnan Cumhur- başkanlarından Emile Edde'nin 43 yaşındaki oğlu Raymond Edde ile ni- şanlandı. Nişanlandılar. Milliyet gazetesi mensuplarından Hüseyin Değirmenci ile Cahide Pirinç nişanlandılar. Nişanlandılar. Meydan Sahnesinin yakışıklı jönlerinden Kartal Tibet ile Ankara Koleji mezunlarından Gün- düz nişanlandılar. Gençler ilk defa dünyaevine gireceklerdir. Evlendiler. Amerikanın ünlü hafif Batı müziği şantörlerinden ve mem- leketimizde o"Franki my love" adlı melodisi ile çok iyi tanınan Franki Avalon ile bir diş teknisyeni olan Kay Diebel evlendiler.. Franki Avalon 22, Kay Diebel ise 25 yaşındadır. Gençle- rin bu ilk evlilikleridir. Öldü. Merhum fabrikatör Karabağlı Mehmet Taki ile Prenses Mehpare Takinin oğulları ve Prens Abbas Mirza Kadjarın yeğeni yüksek mü- hendis Maksut Taki çok genç yaşta öldü. Cenazesi Şişli Camiinden kaldı- rılarak Zincirlikuyu mezarlığına def- nedildi. Öldü. Sağlık ve Sosyal Yardım Ba- kanlığı eski Genel Müdürlerinden Dr. Mithat Süyev öldü.