22 Şubat 1964 Tarihli Akis Dergisi Sayfa 22

22 Şubat 1964 tarihli Akis Dergisi Sayfa 22

TÜLİDEN HABERLER amın ilk kısmı pek sönük geçti. İkin- ci kısımda Devlet Tiyatrosu sanat- kârlarının okudukları şiirler- durumu kısmen kurtardı. Bilhassa Semih Ser- venin, okuya okuya artık ihtisas keş- fettiği oO"Telli Kavak" şiiri yine çok başarılı oldu. Zafer Ergin de ikinci parçayı pek iyi okudu. Bayram olma- sına rağmen dinleyiciler pek kalaba- Çoğunluğu gençler teşkil edi- gecesi tertibi hususunda gayrete ge- çirir mi? Gir hafta içinde, başkentin bil- hassa yabancı çevrelerini fazlasıy- la meşgul eden bir evlenme oldu. terişliydi. £ Erkekler umumiyetle koyu renk veya jaket-atay giymişlerdi. Hanımlar da abiye elbiseler ve umu- miyetle şapkalarla pek ağır ve zarif- tiler Davetliler arasında Belçika Bü- yük Elçisi M. Robert Feucaux ve eşi, İspanya Büyük Elçisi ve eşi Hint Bü- yük Elçisi ve eşi, Fransız Büyük El- çisi M. Bernard Hardion ve beyaz kürk mantosu, zarif şapkası ile eşi Mme. Hardion, İran Büyük Elçiliğin- den M. Assar, İngiliz (Büyük Elçilik müsteşarının pek zarif hanımı, İspan- ya Büyük Elçilik başkâtibi M. J. Vil- lacieros ve siyah saçlı, siyah tuvalet- li, çok cici eşi, kordiplomatiğin göze çarpan grupunu teşkil ediyorlardı. Davetin üirk misafirleri, (o ailenin türk dostları ile hariciyecilerinden i- Brezilya Büyük Elçiliğindeki düğün Şâhâne Brezilya Büyük Elçisi J. E. de Sousa Freitas'ın kızı Maria Helena ile, Por- tekiz Büyük Elçilik kâtibi Dr. Manuel Augusto Malheiro Dias, Atatürk Bul- varındaki İtalyan kilisesinde yapılan bir din! törenden sonra Brezilya El- çilik binasında saat 12.15 ten 13.30 a kadar süren bir "Porto d'honeur"de misafirlerini ağırladılar. oDavet saat 2'y kadar devam etti. Pek kalabalık olan düğünde bilhassa gelinin elbise- si nazarı dikkati çekiyordu. Genç ter- zilerimizden Leylâ Berkinin hazırladı- ğı gelinlik, bütün kordiplomatik men- supları tarafından takdirle karşılan- dı Gelinin bütün elbiseleri de aynı terzihanede hazırlanmış Düğün çok kalabalık ve çok gös- AKİS/22 toplantı baretti. Yüksek Murakabeden yüksek mühendis Kerim Berki ile, siyah, çok şık ve ağır elbisesi içinde tam bir av- rupalı havası taşıyan eşi Nermin Ber- ki ve önü nölü sade elbisesi ile kuz- ları Leylâ, Dışişleri Oo Bakanlığından Fuat Bayramoğlu ve zarif eşi Nesteren Bayratnoğlu, Halük Kura ve Ankara- nın 10 zarif kadınından biri sıfatını çok haklı olarak kazanmış olan eşi Lâle Kura hazırdılar. Bayan Kura si- yah yüksek şapkası ile çok değişik ve zarifti. Muhlis Ete ile eşi de misafir- ler arasındaydılar. İller Bankasının genç ve yakışıklı mü hendislerinden Orhan Serez ile Ay- şe Serez geçen haftanın sonlarında İstanbulda nişanlandılar. Serez dünya evine girmek üzere bu ilk adımı atar ken son derece neşeliydi.