10 Nisan 1964 Tarihli Akis Dergisi Sayfa 23

10 Nisan 1964 tarihli Akis Dergisi Sayfa 23

Nelerden Bahsediyor? Yazık değil mi? Bu bizim için le Burada fabrikalar açılmalı. Herkese iş bulunm. Zeynel CANKURTARAN — 06 AL 203 Ni “Benim arabada gecekondulardan bahsediliyor. Bir tane, iki tane değil. Topluca yıkıyorlar gecekonduları. Bu kadar halk ne yap- sın, nerede barınsın diyorlar.. Bir de Kıbrıs omeselesin- den bahsediyorlar. Ama kimsenin şöyle olsa daha iyi olur diye bir yol gösterdiği yok. Mehmet OLGUNER — 06 AZ 152 : Son zamanlarda her- kes Kıbrıs dalgasından bahsediyor. Rumların vahşiyane hareketleri, giriştikleri katliam hareketini takbih ediyor- lar. Herkes Kıbrısa gönüllü gitmek, rumlara güzel o bir ders vermek istiyor. büyüt Kemal CANKURTARAN — 06 AL 169 : Benim arabada da son haftalarda en çok konuşulan konu Kıbrıs olayları, İşlerin durgunluğunu, para sıkıntısını hep buna bağlı- yorlar. Sonu ağlı e inşallah diyorlar. Edmoud OSPİŞİ 6 AE 942: Benim arabam lükstür, ben Venedikliyim aden Arabama hep gençler biner. Kız- lar oğlanlardan, oğlanlar da kızlardan bahsederler. Be- raber binerlerse de fisır fısır konuşurlar, ne söylediklerini duymam bile. a ihtiyarladım. Kulaklarım iyi işitmi- yor artık. Ama daha çok aşk konuları konuşulur benim arabamda. Hasan DÜDÜKÇÜ — 06 AE 942 : Müşteri biraz da ara- banın çokluğundan şikâyetçi. Sokakta yürüyecek yer kal- madı diyorlar. İşsizlikten, piyasanın durgunluğundan ya- kınıyorlar. Bunların sebebini hep Kıbrıstaki olaylara bağlıyorlar. Ali ALEMDAROĞLU — 06 AK 808 : Kıbrıs olayları yü- zünden piyasa çok durgun diyorlar. Hemen hemen ek- serisi, Hükümet bu meseleye de müspet bir hal çaresi bu- lacak diyor. Benim arabaya binenlerden hiç değilse yüz- de 80'i Vergi Reform Kanunlarından memnun. Kaçakçı- lığın önlenmesi gerektiğinden bahsediyorlar. Kısaca kümetin bugünkü tutumu umumiyetle iyi ( karşılanıyor. Toprak Reformu çok bekleniyor. Yurdanur YETİŞKİN — Ankara 13272 : Benim arabam o kadar lüks değil ama nedense müşterilerimin o yüzde 90 ı kadındır. Ya modadan, ya müşterek arkadaşlarından, yahut ta sinemadan, tiyatrodan bahsederler. Bol para lafi ederler.. Son günlerde arada bir Kıbrısa alt bir iki cümle söyleyip vah vah diyor, ei gene kendi ko- nularına dönüyorlar. Erkekler daha çok Vergi (Reform Kanunlarından bahsediyorlar. Çoğu bu yeni kanunlar- dan, Toprak Reformundan memnun. Hükümetin politi- kasını tasvip ettiklerini söylüyorlar. f İbrahim ATEŞ — 06 AR 155 : Benim arabadada son haftalarda hemen herkes Kıbrıs meselesinden bahsedi- yor ama herkes ayrı vu ei söylediği için şunu veya bunu istiyorlar diyemem. Bu arada işlerinden, otomobil- lerin çok olduğundan da bahsediliyor. Memmet GÜVEN — 06 AK 826 : Şu son. haftalarda kim- senin ağzını bıçak açmıyor. Kimsenin birşey konuştuğu yok!. Durakta müşteri bekleyen taksiler “Şoförden al haberi" AKİS /23