8 Ocak 1965 Tarihli Akis Dergisi Sayfa 24

8 Ocak 1965 tarihli Akis Dergisi Sayfa 24

Tüli Bu yıl Ankarada yılbaşı gecesi, geç- miş yıllara göre çok sakin geçti. Toplantılar genellikle evlerde yapıldı. Bütün lokallerde, denilebilir ki, oale- lade bir cumartesi gecesi kalabalığın- dan öteye gitmeyen kalabalıklar vardı. lon bile açılmamıştı. Ankara Palasın üst salonlarında ise temiz, gürültüsüz bir kalabalık vardı. Süreyyada Vedat ve Bengi Urul, Orhan Tülin Tezgören, Ferit ve Helen Örs, Erol ve Hümeyra Yaltkaya, Operatör Sermet Akgün ve eşi, Prof. Dr. Recai Ergüder, eşi Beyhan Ergüder, kızları Zeynep, Türkân Pi- rinççioğlu göze çarpıyorlardı. Ankara Palasta, İller Bankası mühendislerin den birçokları ve eşleri, Muammer Kı- raner ve eşi, eski bankacılardan Züh- tü Tingiz ve yeni eşi varlardı. Bilhas- sa atraksiyon çok beğenildi. Stadyomdaki Tenis Kulübü Ode çok kalabalıktı. Hemen hemen ikiyü- ze yakın misafir, en küçük oyun salo- nuna kadar Kulübü doldurmuştu. Yu karıda büfe hazırlanmıştı. e Alpay ve arkadaşlarının orkestrasının o bulunu- şu geceye ayrı bir hava veriyordu. He- men her gece bu Kulübe uğrıyan Se- vinç. Tevs, İntimde programı olduğu için. o gece gelemedi. Üst katta otuz kişilik bir masada Amerikan o Üniver- siteleri Türk Mezunları Derneği üye- leri başkanları Dr. Sami Solunun or- ganizasyonu sayesinde, bu da bir arada eğlenerek yılbaşını (o geçirdiler. Aşağı salonlar da geç saatlere kadar eklenen üyeler ve dostları ile doluydu. Meselâ Beden Terbiyesi Genel Müdü- rü Nuri Gücüyener ve eşi,Totocu Ha- luk, Yalım ve eşi, Fazıl Peker ve eşi Nejlâ Peker, Suat Bolayır, o gece pek neşeli, görünen Eşref Aran ve esi Nec- mi bütün gece bir harmandalı oynaması beklenen Aydın Saraçoğlu. Behzat Silâhtaroğlu ve çok güzel san- lame bir elbise giymiş olan eşi Sevim Silâhtaroglu, Semih Sencer ve eşi Gül Golf Kulüp dönüsü gelen Bülent Savcı ve eşi Meral Savcı, sabahın erken saat lerine kadar eğlendiler. Ankara Üniversitesi (Rektörü İh- -an Doğramacı, bütün Üniversite men 24 den haberler subuna, Ziraat Fakültesi yolu üzerin- deki Ev Ekonomisi Okulunda büyük bir yemekli balo verdi. Hacettepenin meşhur "Renan Bey" inin organize Kokteyl lıderedeki evlerinde, yüz kişiden faz- la davetliyi kapsayan büyük bir parti verdiler. Ankaranın bütün şık oka- dınları burada toplanmışlardı: Güneş Geçen hafta içinde A.P, Genel Başkanı Süleyman Demirel, Basınaa bir kokteyl verdi. Bu kokteylde hemen bütün basın mensupları ve A.P. li yöneticiler vardı. Geç saatlere kadar devam eden kokteylde Demirel ve Bilgiç sık sık bir araya geldiler ve bol bol güldüler. ettiği m muhtelif gruplar çok eğ- len: iel ve Fahir Çelikbaş, Kavak- Terem, Lâle Kura, Yasemin Tanbay, İlham Soysal, Günseli Fenmen, Jale Benler, Nevin Bursalı, Şen o Devres, AKİS, 8 OCAK 1965