25 Haziran 1935 Tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 16

25 Haziran 1935 tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 16

Sahife 16 AKŞAM. ? 25 Haziran 1935 ii Bayıltmaz Gençlere, ihtiyarlara, âilelere İ ÖLDÜRÜR! hülâsa herkese büyük bir Sermayesinde hükümetin ve dört Milli Bankanın iştiraki bulunan “ Aydan aya faizleri kuponla ödenen vadeli mevduat ,, ismile yeni bir hesab açıyor. ve ebediyen öldürür, Leke yapmaz, taze ve lâtif kokuludur. Siyah kuşaklı ve asker resimli sarı tenekelere dik- kat ediniz. Fiatlar tenzilâtlı. Umumi Bi 1. CRESPIN, İst. Galata, Voyvoda Han 1 Vize Belediyesinden : v .. Yatıracağınız paranın faizini Vize kasabasına gelen suların iki kilometre uzaktaki menbaında bir depo yapmak ve icabında civarındaki suları da bu depoya ilâve | ederek hâlen mevcud su yollarından istifade etmek şartile kasabeya su getirmek ve kasaba civarında 60 ilâ 80 metroluk bir şut yapa- cak olan bu sudan turbin vasıtasile elektrik istihsal eylemek üzere bir plân yaptırmak istiyoruz. Bu işin keşfini yapmak üzere gele- ceklerin zaruri masrafları verilecektir. Yapılacak keşifnameleri Bakanlıkça tasdik ettirenlere ileride yapılacak eksiltmede aynı fiat dermeyan etti:leri takdirde ruchan hakkı verilecektir. Arzu eden erin Temmuzun yedinci günü akşamına kadar Vize Belediyesine | müracaatları ilân olunur. (3493) Mntazaman alacaksınız Temsil ettikleri dünyanın en meşhur fabrikalarının işlemeğe mahsus yeni makina kataloğunu neşretti. Aradığınız makinanın bütün tafsilâtını bu kata- lokta bulacaksınız. İsim ve adresinizi yazarak isteyiniz, meccanen gönderilir. Marangoz ve İlereste MAKİNELERİ Galata: Hezaran caddesi. Beyoğlu: İstiklâl caddesi. Ankara: Bankalar caddesi. İzmir: Gazi bulvarı