1 Haziran 1986 Tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 37

1 Haziran 1986 tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 37
Metin içeriği (otomatik olarak oluşturulmuştur)

ZORRO ZORLUK: * * * * GRAFİK: * * * * Moskeli kahramanımız ZOR- RO, sevgilisini kaçıran haydut- larla müthiş bir mücadeleye giriyor ve onu hapsettikleri şa- todan kurtarmak için kılıncını ve zekasını kullanacağı zorlu bir maceraya atılıyor. Bu güzel oyunun başında ZORRO'yu bir kuyu başında ve şatonun önünde görüyoruz. İlk yapması gereken şey, sarma- şıklara - tırmanarak kuyunun içine doğru atlamak. Kuyu- dan aşağı indiğinde bir yeraltı nehrini aşmak zorunda. Bunu, suyun üstündeki toplardan zıplayarak başarıyor. Yeraltın- da girdiği ilk odada bir altın küre var. Önce ona dokuna- rak hareket ettiriyor. Bir kat aşağı İnerek bir saksı alıyor ve onu, asansör mekanizmasını gerçekleştirmek üzere bir ağır- lik olarak kullanıyor. Bu saye- de küre gereken yere gidiyor ve ekranın sağ alt köşesinde duran altın kupanın önünde- ki engel kalkıyor. Onu almak için bu odada çok uğraşma- yın. ZORRO geldiği yoldan yu- karı çıkmak zorunda. Şimdi yi- ne kuyu başında ve sarmaşık- lardan tırmanarak üst kata çı- kıyor. Sağa doğru İilerliyor. Bu ekranda sağ alt köşede bir boğa ve onun yanında yanıp sönen bir nal görüyoruz. Şim- dilik burada bir şey yapmamı- za gerek yok. Bir ekran sağa gidiyoruz. Bu ekranda bir ağaç ve bir ev görüyoruz. Yol üstünde tramplen vazifesi gö- recek bir tahta var. Sağa doğru devam ediyoruz. İşte oyunun en önemli ekranı. Bu- rada sol üst köşede bir şişe duruyor. Önce önümüzdeki anahtarı alıp bir ekran daha sağa gidiyoruz. Burada en üst kata çıkıp soldaki ekrana doğru ulaşıyoruz. At&ş düğ- mesine basarak şişeyi alıyor ve aşağı inip iki ekran sola gi- diyoruz. Buradaki en üst kata çıkıp soldaki ekrana doğru ulaşıyoruz. Elimizdeki anahtar sayesinde kapıdan geçip şi- şeye ulaşıyoruz. Ateş düğme- sine basarak şişeyi alıyor ve aşağı inip İki ekran sola gidi- yoruz. Buradaki barın önüne şişeye bakıyoruz. Buradaki iri- yarı adam içkiyi içince göbe- ği şişiyor ve göbeğinde zıpla- yıp en üst kata kadar çıkıyo- ruz. Burada bir şey çok önem- li! Dövüştüğünüz muhafızı sola doğru gerilemeye mecbur et- melisiniz. Muhafız düşerken avizeye takılıyor ve aşağıda bir dehliz açılıyor. Dehlizden inince oyunun başında gör- düğümüz altın kupayı buluyo- ruz. Onu da ateş düğmesine basarak alıyor ve yukarı çıkı- - yoruz. Tekrar anahtar buldu- ğumuz odaya gidiyoruz. Bu kez içki şişesinin yerine bir damga demiri buluyoruz. Ay- nı şekilde onu da alıp boğa- nın bulunduğu odaya gidiyo- ruz. Ancak boğayı damgala- madan önce demiri ısıtmak gerek. Damgayı ocağın üstü- ne bırakıp körüğün üstünde zıpliyor, boğayı damgalayın- ca oradaki nalı alabiliyoruz. Bu kez anahtar bulunan oda- ya gidiyoruz ve üst üste İki ta- ne çan bulup, Mezarlığın bu- lunduğu ekrandaki iki çan ku- lesine takıyoruz. Birden mezar- lıkta bir dehliz açılıyor. Fakat acele etmeyin. Önce anah- tarlı odadan aynı yolu kulla- narak bir borazan alıyorsunuz. Bir ekran sola geçin ve tramp- lenin üstüne gelince ateş düğ- mesine basın. Borazan sesini duyan asker aşağı atlıyor ve sizi yukarı fırlatıyor. Buradaki son objeyi de aldıktan sonra mezarlıktan aşağı inebilirsiniz. Ancak inmeden önce son anahtarı da yanınıza alın! Oyunun bundan sonrasını size bırakıyoruz, bol şans diliyo- Tuz. D — CON MoOdore

Bu sayıdan diğer sayfalar: