1 Haziran 1986 Tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 38

1 Haziran 1986 tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 38
Metin içeriği (otomatik olarak oluşturulmuştur)

mdomınızın başı (dikkat! yal- DIL5 WJELL, ÜUÜSE JOYSTİCK Tü CHANGE DİFFİCÜULTY REGULAR FIRE SÜ R D L İNi SîCîClF!EI OlL WELLS Rafinerileriniz olsun ister misiniz? Refleks, dikkat ve zamanla- ma yeteneklerinizi kullanarak çok zevkli zaman geçirebile- ceğiniz güzel bir oyunumuz var: OlL WELLS, yani petrol ku- yuları. Oyunun, her biri 8 alandan oluşan 3 zorluk düzeyi var. İs- terseniz oyunun başlangıcın- da Joystick'i İleri-geri hareket ettirerek zorluk düzeyini kendi- niz seçebilirsiniz. Oyunu yüklediniz, zorluk de- recesini seçtiniz. FİRE tuşuna bastığınızda, işte oyunun 1. aşamasındasınız. Oyuna 3 adamla başlıyorsunuz. Alana geçişle ekranın tepesindeki saat da çalışmaya başlıyor. Bu bir adamınızın yaşam süre- sidir. Alanın yıllarındaki tüm noktaları temizleyerek bir son- raki alana geçmeye çalışa- caksınız. Eğer bu süre içinde kenardan çıkan yaratıklar ta- rafından öldürülmeden tüm noktaları toplayabilirseniz, bir 38 sonraki alana geçebilirsiniz. Ancak yaratıklardan kurtul- mayı başarıp, noktaları topar- layamadan süre dolup ölmek de var... İşte oyun hakkında biraz bil- gi, biraz ipucu: — Ekranın sol üst köşesinde kaç olduğu görülüyor. — Ortada ne kadar zama- nınız kaldığınızı görüyorsunuz. — Sağ üst köşede ise skoru- nuz yazılıyor. — Kenarlardan çıkan çeşitli şekil ve renklerdeki yaratıklar- dan korunun. Adamınızın bo- ru şeklindeki uzayan kısıma değmemelidir. Siz bu adam- ları yiyebilirsiniz. Her birinin ver- diği puan değişik. — Dikkat! Her alanda yanan sönen bir ışık var. Buldunuz mu? İşte bunu yiyerek yaratık- ların hareketlerini belli bir sü- re yavaşlatabilir ve bu arada daha çok alan temizleyebilir- SİNİZ. — Bakın çıkan yaratıklar arasında parlak bir yuvarlak kutu var. İşte bundan sakının! commodore nızca baş kısmı) buna değer- se, cereyan çarpıp; ölüyor. Kafasına değmediği ve kaça- bildiği sürece adamınız için böyle bir sorun yok. — Ne kadar değişik yaratık- lar var değil mi? İşte şimdi de parlak bir şamdan. Biraz ka- dehe de benziyor. Bunu kaççır- mamaya çalışın. Çünkü en fazla puanı şamdanı yiyerek alabilirsiniz. — Skorunuz her 10.000 pu- an artışında ilave bir adam alıyorsunuz. Dikkatli oynar ve sürenizi çok İyi kullanırsanız, ileri aşamalara bir sürü adam- la geçebilirsiniz. — Süre çok önemli! Alanlar- da sürenizi çok iyi kullanın. Bu puan almanızı sağlar, böyle- ce adam almanız kolaylaşır. — Unutmayın! Alandaki tüm noktalar temizlenmeden bir sonraki alana geçemezsiniz. Başlangıçtaki adamınızı alanın tepesindeki yuvasında FİRE tuşuna basarak çıkartın ve İstediğiniz yönlere hareket ettirin. Geri dönmek istediği- nizde yine FİRE'a basın. İşte geri dönüş bu kadar kolay. Başlangıçta insan kolay pani- ğe kapılıyor. Ama aldırmayın! - Alanlar gitgide zorlaşıyor. İşin zevkli yanı da burası. Giz- lenmiş noktaları bulup, ne ya- pıp edip ulaşmak gerekiyor. En son alana geçtiğinizde bir RAFİNERİ kazanıyor ve İlk alana, bir sonraki zorluk düze- yinden yeniden başlıyorsunuz. İşte her 8 tonluk geçişte bir ra- fineriniz oluyor. Ne kadar çok geçerseniz o kadar çok rafi- neriniz olur. Yani zorluk düze- yinde de alanlar ve mantık aynı. Fark yaratıkların hareket hızlarında. Başarmak bir hay- li zor. Haydi bakalım! Refleksine, dikkatine ve en önemlisi ken- dine güvenen bilgisayarının başına, OlL WELLS oynamaya, Duyduğumuz son skor “550. 000*. Rekoru kırarsanız bize bildirin, olur mu? O

Bu sayıdan diğer sayfalar: