1 Haziran 1986 Tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 39

1 Haziran 1986 tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 39

Kung-Fu’Iu dünyadan pank- reas'lı bir dünyaya geçiyoruz. Oyunda, iki kişiyle veya bilgi- JUYSTLCK Ka L aa T sayara karşı oynayabilirsiniz. On tane rakibiniz var. Asıl amacınız, rakibinizi sars- madan, fırlatmadan, dövme- den onun üzerine çıkmadan ve onu kafası üzerinde dikme- den önce iyice yormak, hırpa- lamak olacaktır. Oyuna sizin başlamanız ye- rinde olacaktır; çünkü rakiple mücadele etmek zor olacak- tır. Bir tanesini bile yenmek için oldukça zorlanacaksınız. Oyunun kontrolünü sağla- yacağınız Joystieck'iniz hareket sayısı, ateş düğmesinin kulla- nımıyla artırılmıştır. Hayali çi- zimlere sahip on pankreasçı da sıkıcı ve anlamsız isimlere sahip. Ringin grafiksel görünümü sabit. Bu görünüm, bazı hare- ketler için gerekli uzaklığın tahmininde zorluk çıkarmak- tadır. İplere dalarak intihar edebilir; rakiplerinizin hareket- lerini yanlış değerlendirebilir ve böylece yüklüce bir puan kaybedebilirsiniz. Gücünüzü ekranın altındaki çizgide gö- rebileceksiniz. B 'ün boksörler kendi taktik- leri- - uygulamada pervasızca davranmaktadırlar. Oynana- bilirlilik açısından oyunu eğ- lendirici bulacaksınız. Zorluk derecesi: * * * Grafik: * * * Uzayda kimse sizin bağırdı- ğınızı duymayacaktır. Üridi- um'u oynarken bunun rahatlı- ğını bolca duyacaksınız. Uzayın sonsuz karanlığında, sizin yanınızda olmayan, yer almayan bir şey kıpırdamak- tadır. Onbeş dev savaş gemi- si yere|l gezegenlerin çevresin- deki yörüngelere doğru hare- ket etmekte ve onlarda bulu- nan doğal mineralleri tüket- mektediir. Sİzİn savaşçı uçağınız düş- man uçağının korumasını alt- üst etmek, aynı zamanda da diğer koruyucu-düşman uçak- larını devre dışı birakmak zo- rundadlır. Kontrol işlemi kolayca yapı- labilmektedir. Gemi hızlanı- yor, yavaşlıyor; yükselip alça- labiliyor. Yön kolayca değişti- rilebiliyor. Oyun sırasında ateş- ten kaçınmalı; düşman uçak- larının altından geçmemeye çalışmalısınız. Oyuna geminin en solun- dan başlıyor ve ilerliyorsunuz. Geminin koruma mekanizma- commodore larını yeterince tahrip ettikten sonra yüzeye inebiliyorsunuz. Oyunun bundan sonraki bö- lümü biraz tekdüze., Düşman savaşçılarının dalgalarını tah- rip ederek toparlayacağınız yeterli oyundan sonra ikinci gemiye geçiyorsunuz. Bir kez bu işlemi öğrendikten sonra, savunmaları yıkıp yere inmek kolaylaşıyor. D