1 Nisan 1988 Tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 34

1 Nisan 1988 tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 34

etkileyici olmaktan uzak. Burada oyunun metni daha etkili. Mesela ölen kadınların metinle tasviri İnsa- nı gerçekten resimden daha fazla rahatsız ediyor. Hattâ bu yüzden İngiltere'de oyunun 18 yaşından küçüklere satışı da yasaklanmış. Rod Pike'ın adventure'larının belir- gin özelliği olan detaylı metne bu oyunda da rastlıyoruz, ancak Fran- kenstein'da olduğu gibi duygusal- lığa fazla önem verilmemiş. Oyunun kelime hazinesi geniş sayılabilir. Ayrıca program birkaç komutu birden anlayabiliyor. Örne- ğin 'get the crumpled piece of pa- per & read crumpled paper' dedi- ğinizde her iki komut da kabul edi- liyor. Bunun yanısıra 'STORE', 'RESTÖRE' komutları ile durumu- nuzu Ram'e kaydedebiliyorsunuz. Başka yararlı bir komut ise 'PAUSE'. Bu komutla herhangi bir şey yazmadığınız zaman boşuna vaktin geçmesini önleyebilirsiniz. Bu oyun tam korku ve heyecan türü adventure'lara göre, Eğer di- ğer CRL adventure'larını beğendiy- seniz mutlaka bunu da beğenecek- siniz. G Commodore Commodore'la açık öğrenim : Teleteknik, okul öncesi ve okula yeni buşlazun için, anaokulu ve ilkokul düzeyinde, kolay kullanımlı, zeka bileyici Kluvyeye iık keı programlar sunar. o Çocuğunuz, kardeşiniz doı(unumkıur ı('n bilgisayar kullanmaya ŞENlcce bu eğitici programlarla başlasın. Teleteknik/Commodore okul öncesi, okulu yeni başlayanlar ve ilkokul öğrencileri için hazır eğitim programları : Okul öncesi ve okula yeni başlayan için : Face Maker Know your child's IC İlkokul öğrencileri için : İlkokul 1.2.3. Sınıf Matematik İlkokul — 4.5. Sınıf Matematik | İlkokul — 4.5. Sınıf Genel Yetenek Test Bilçağ — 5. Sınıf Matematik Anadolu Liseleri'ne hazırlananlar için : — ELEKTRONİK SANAYİ VE TİCARET A.Ş. Anadolu lLiselerine Hazırlık