1 Nisan 1988 Tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 36

1 Nisan 1988 tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 36

Küçük topumuz eski zaman- lardan kalma labirentlerde zıplayarak İp uçları driyor. Kahramanımız eski zamanlar- da top ırkının nasıl yaşadığını bulmaya çalışıyor. Kendisi bu göreve top halkının en ünlü arkeolağları tarafından seçil- miş, Araştırma yapmak için ma- garaların derinliklerine inme- miz gerekiyor. Silah olarak sa- “dece düşmanlarımıza ateş topları atabiliyoruz. Elli tane mağara var. Bir ma- ğaradan diğerine geçis yolu kapalı. Mağaralarda bir çok tehlike bizi bekliyor. Bir sonra- ki bölüme geçebilmek için bütün tehlikelere rağmen anahtarı almak gerekli. Anahtarı alabilmek için ba- zen kayaları itmek, bazen kal- dırmak zorunda kalacağız. Veya kayalardan birisi esra- rengiz bir şekilde kaybolana kadar bekleyebiliriz. Kayaların altında gizli bir geçit veya işinize yarayacak eşyalar olabilir. Veya yerin- den oynattığınız bir kaya zin- cirleme olarak bir çok kaya- nın çökmesine sebep olabilir. Bu sırada kontrol etmekte ol- duğumuz top büyük bir ihti- malle ezilebilir. 36 Bu tehlikelerden başka yük- sek oranda radyasyon İçeren kayalarla da karşılaşabiliriz. Radyasyonlu kayaları yavaş yavaş ileri geri gidişlerinden tanıyabilirsiniz. Bazen topa hakimiyet çok güçleşecek. Özellikle çok dar bir geçitten geçerken topa hakimiyet son derece zaorlaşı- yor. Güç kayaları işimize yaraya- bilecek tek şey. Bu kayalar to- pumuza esrarengiz güçler ka- zandırabilir. Veya etraftaki ya- ratıkların garip duruma düş- melerini sağlar. Yaratıklar oyunun başlaması ile birlikte etrafımızdan ayrılmiyorlar. Güç kayası daha hızlı hareket etmemizi, daha yükseğe zıp- layabilmemizi veya ateş gü- cümüzü arttırmcımızı sağlıyor. Ayrıca yaratıkların yavaşla- masını veya tamemen hare- ketsiz hale gelmelerini de sağ- layabiliyor. Ateş topundan başka kulla- nabileceğimiz silahlar arasın- da akıllı bombalar da bulunu- yor, Oyunun değerlendirmesi: GRAFİK : 7 SESŞ & ZORLUK : 10 DEĞER : 9 GENEL : 8