1 Nisan 1988 Tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 40

1 Nisan 1988 tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 40

Konusunu bir savaş filmin- den alan oyunumuzun İsmi filmle aynı. Oyun altı bölüm- den oluşuyor. Her bölümün konusu filmin farklı kısımların- dan alınmış. ORMAN Labirent gibi ormanda önü- müze çıkan düşmanları saf dı- şı birakarak Vietnam köyünü bulmalısınız. Sizi izleyen düş- manlardan kurtulmak İçin köprüyü havaya uçurmanız gerekiyor. Gerekli patlayıcıları ormanın derinliklerinde bula- bilirsiniz. Bölgede devriye ge- zen gerillalar ağaçlardan ve- ya yerdeki tuzaklardan çıka- rak size saldırabilirler. Kormnmando birliğinizde beş ki- şİ var. Ancak bir kerede sade- ce birisini kontrol edebiliyorsu- nuz. Eğer bir adam dört kere vurulursa veya bir bubi tuzağı- na yakalanıp havaya uçarsa ölüyor. Her vurulan adamınız birliğin meralini bozuyor KÖY Köprüyü başarı ile tahrip edip köyü bulduktan sonra köyde altı tane kulübe ara- malısınız. Burada bir meşale, 40 bir harita ve kapı tuzağı ara- yacaksınız. Kulübelerden İki- sinde bubi tuzakları var. Bu ku- lübeleri bulduğunuzda iki adamınızı kaybetmiş olacak- sınız. Kulübelerden birinde karşınıza çıkacak olan Viet- namlı'yı öldürmeniz gerekiyor. Ancak adamlarınızın mora- li eğer silahsız köylüleri vurur- larsa azalıyor. Eğer iyi kon- sanfre olamazsanız kolaylıkla silahsız köylüleri vurabilirsiniz. Meşale ve haritayı ele geçir- diğinizde bir sonraki bölüme geçebilirsiniz, TÜNEL ŞEBEKESİ Bu bölümde iki tane meşa- le ve bir tane pusula bulma- nız gerekiyor. Bunlar daha sonraki iki bölüm için gerekli olacak aletler. Bu kısımda ek- ran ikiye bölünüyor. Sol taraf- ta harita gösteriliyor. Sağ ta- rafta tünel gösteriliyor. Bu tünel şebekesinde araş- tıracağınız on yer var, Araştır- manız sırasında cephane, tıb- bi malzeme ve bazı işe yara- mayan eşyalar bulabilirsiniz. Burada da gerillalar sizi en- gellemeye çalışacaklar. Geril- lalardan bazıları tünelde ateş açarken bazılarıda en bek- lenmedik anlarda sudan çı- karak ateş ediyorlar. Karşınıza bir gerilla çıkar çıkmaz belirte- ci kullanarak düşmanınızı saf dışı birakabilirsiniz.* Ancak cephaneniz sınırlı olduğu için her seferinde tam isabet kay- detmeniz gerekli. KÖMÜRLÜK Tünelden çıkışı bulduktan sonra iki tilki inine geleceksi- niz. Bulunduğunuz yer karan- lik ve düşman sizi öldürmek için giderek yaklaşıyor. Onlar sizi vurmadan siz onları vur-