1 Mart 1989 Tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 32

1 Mart 1989 tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 32
Metin içeriği (otomatik olarak oluşturulmuştur)

İrdmirimisim o yunumuz, konusunu aynı İsme sahip filmden alı- yor. Olaylar gelecek yılların Detroit şehrinde geçiyor. Bu şehirde suç oranı son derece yüksek, Buna karşın polis kuv- vetleri son derece kuvvetlen- mi. Polis teşkilatı devlet yerine OCP isimli özel bir teşkilat ta- rafından yöneltiliyor. Bu şehir- de suçludan geçilmiyor ve yapan Murphy isimli polis bir görev sırasında suçlular tara- fından öldürülünce oyunumuz başlıyor. Murphy tibbi olarak ölü kabul edilmesine rağmen OCP merkezinde özel bir pro- Jede kullanılıyor. Projenin ürü- nü oyunumuzun kahramanı olan Roboco, Robocop, durdurulrnası im- kansız, duygusu olmayan ya- ri İnsan yarı makineden olu- 32 şan bir polis. Başta her şey İyi giderken RoBocop, Murphy'- nin anılarını hatırlamaya baş- ladığında İşler karışıyor. Kah- ramanımız kendisini öldüren- leri bulmaya karar veriyor. Oyunumuz bu noktada başlı- yor. Oyunumuz dokuz kademe- den oluşuyor. Her kademede filmin başka bir sahnesi can- landırılıyor. İlk kademede Ro- bocop yolda yürürken, cad- de boyunca dolaşan suçlular ateş ediyor. Eğer isabet alırsa- nız enerjiniz azalıyor. Tüm enerjiniz bittiğinde üç hakkı- Burak KİPER nızdan birini kaybediyorsunuz. Cephanenin sınırlı. Kalan miktarı ekranın sol alt köşesin- den öğrenebilirsiniz. Yolda gi- derken cephane bulmanız mümkün. Cephaneden baş- ka yolda silah da bulmanız mümkün. Mesela bazuka İle çoklu ateş etmeniz mümkün olabilir. Robocop, cadde boyunca yürürken bir çığlık duyuyor, se- sin geldiği ara sokağa dönün- ce ikinci kademe başlıyor. Bu kademede etrafa Robocop'- ın gözlerinden bakıyoruz. Ara sokağın sonunda bir suçluyu etkisiz hale getirmemiz gerek. Fakat suçlunun elinde bir rehi- ne var. Robocop'un hedef işaretini kullanarak suçluyu birkaç defa vurmamız gereki- FAŞŞ A L A aa.

Bu sayıdan diğer sayfalar: