1 Mart 1989 Tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 38

1 Mart 1989 tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 38
Metin içeriği (otomatik olarak oluşturulmuştur)

bir hak kaybedersiniz. Roket yok etme işlemi sona erdiğin- de vuruş yüzdeniz verilip pua- nınız hesaplanıyor ve bir son- raki kademe başlıyor. Oyunumuz oniki kademe- den oluşuyor. Her kademe farklı arka planlarda oynanı- yor ve giderek daha da zorla- şıiyor, Oyunun değerlendirmesi Activislon / Disket - Kaset GRAFİK : 7 SES 7 ZORLUK : 8 DEĞER :8 GENEL :7 eni olimpiyat oyunları ile karşınızdayız. Karşımıza çı- kan ilk oyun dalış: Dalış: Uygun bir şekilde hızlanarak adamınızı zıplatın ve atlayın. Amaç adamınızı mümkün olan en İyi şekilde suya sok- mak. Havada iken yapacağı- nız çeşitli figürler size pucan ka- zandıracaktır. Çekiç atma: Bu oyunda başarılı olmak için Joystlek'i çok iyi sallama- nız gerekiyor. Ateş tuşuna ba- sın. Tekrar Joystick'i sallamaya devam ederek adamın dön- mesini sağlayın. Atışın yapıl- ması İçin son olarak bir kez daha ateş tuşuna basın. Ço- gunlukla zamanlamayı ayar- lamayı başaramadığınız için çekicin başka yere gittiğini görebilirsiniz. 38 Paralel bar: Joystlek'i gelişi güzel sağa ve sola hareket ettirerek spor- cunuza güzel hareketler yap- tırmaya çalışın. - Sırıkla atlama: Grafik olarak en güzel hazır- KN A lanan yarış sırıkla atlama. Adamınız allama noktasına doğru koşarken, görüntü atla- ma yerinden veriliyor. Engelli atlama: Hızlanmak için Joystick'i sa- ğa sola sallayın. Engelden at- lamak için ateş tuşuna basın. Okçuluk: Yayı germek için Joystlck'i sallayın. Bundan sonra hedef İşaretini kullanarak nişan alın. Nişan alırken bayrak direğine bakarak rüzgârı hesaba kat- mayı unutmayın. Oyunun değerlendirmesi EPYX / Disket - Kaset GRAFİK : 9 SES z ZORLUK : 8 DEĞER :9 GENEL :8 ÜN WWMML [I'ü.%..wğ

Bu sayıdan diğer sayfalar: