1 Mart 1989 Tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 33

1 Mart 1989 tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 33

yor. Eğer rehineyi vurursanız, enerjiniz önemli ölçüde azala- caktır. Rehineyi kurtarmak için son derece hızlı hareket et- mek gerekli. Eğer zamanında kurtaramazsanız, suçlu rehine- yİ öldürüyor. Üçüncü kademede bir suç- lunun resmini oluşturmaya ça- lışacaksınız: gözler, kulaklar, saç, burun ve ağız. Bu parça- ları aslına tamamen uygun olarak otuz saniye içinde yer- leştirmeniz gerekiyor. Başarısız olursanız bir hak kaybedecek- sİniz. Dördüncü kademede Ro- bocop bir ambarın duvarına tırmanacak ve sonra aşağıya İnecek. Daha sonraki kade- mede OCP'nin ikinci başkanı Dick Jones ve onun katlli robo- tuyla karşılaşıyoruz. Fakat Ro-: bocop OCP'de üretildiği için burada çalışan birisine saldı- tarwars oyunlarının üçün- cüsü de konusunu Star- wars filmlerinden alıyor. Oyu- numuz üç kademeden oluşu- yor. İlk kademede Prenses Le- la, Endor ormanında ilerliyor. Yolculuğu sırasında çeşitli en- geller prensesi beklemekte., Bu engellerden en tehlikelisi askerler. Askerler araçlarıyla prensesin arkasına takılıp ateş etme amacındalar. Yol üze- rinde bulunan ağaçlar da prensesi bekleyen tehlikeler- den biri. Ağaçlara çarpma- mak için dikkatli olmak ve ba- şarılı manevralar gerçekleştir- mek gerekli. Yol boyunca Ewoklar yardım amacı ile çe- şİtli tuzaklar hazırlamışlar. Tu- zaklar genelde iki ewoklunun İp germesinden oluşuyor. Tu- zağı İkinci araç geçerken ka- piyorlar. Bu yüzden dalma tu- zaklarda ilk geçen araç ol- maya çalışın. İlk kademeyi oluşturan bu yolculuğu ta- mamladığınızda Chewbac- ca'nın görevi başlıyor. İkinci kademede AT-ST kulla- narak Endor'daki koruma kal- ramıyor. Katil rotobu yok et- menin tek yolu silahının kıvril- masını sağlayacak şekilde vu- rarak kendi kendisini yok et- mesini sağlamaık. Robotu yok ettikten sonra kuleden çıkın. En son kademede Dick Jo- nes ve Robocop son mi le için karşı karşıya geliyor. Oyunun değerlendirmesi Oceadan / Disket - Kaset C-64 — AMIGA GRAFIK :8 8 SES 16 7 ZORLUK 19 9 DEĞER :8 8 GENEL :8 8 KAL L kanını geçmeye çalışacaksı- nız. Ewok'lar sizi düşman ola- rak algılayıp üzerinize ağaç kütükleri yuvarlıyorlar. Gerçek düşmana ait AT-ST araçları da akıllı davranıp sizin gerçek düşman olduğunuza karar verip ateş ediyorlar. Eğer bu kademenin sonuna varmayı başarırsanız, Han aşağı atla- yıp, kapıyı uçuracak. Böylece yarısı tamamlanmış ölüm yıldı- 33