1 Eylül 1989 Tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 34

1 Eylül 1989 tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 34
Metin içeriği (otomatik olarak oluşturulmuştur)

civlcivi farketmez. İşte kahra- manımız bu civciv. Kötü kalpli fok balığı diğerlerini yemeden bütün civcivleri hapsedildikle- ri kafeslerden kurtarmamız gerekiyor. Konusu çok basit değil mi? O zaman durmayın jJoystlek başına geçin. Oyunun temeli, klasik plat- form oyunlarında olduğu gibi, hareket ve reflekse dayanıyor. Birinci kademede hiçbir İl- ginçlik göremeyeceksiniz. Bu bölümü rahatlıkla bitirebilirsi- niz. Karşınıza çıkan yaratıkları vurun. Vurduğunuz yaratıklar- dan çıkan meyve ve benzeri şeyleri toplayın. Karşılaştığınız İlk askerden sonraki yaratığı vurduğunuzda bir bomba çı- kacak, onu alınca civcivimiz bomba atmaya başlayacak. Bombanın oktan tek farkı pat- ladığı zaman çevresindeki bütün yaratıkları ve askerleri yok etmesi. Platformları zıpla- yarak seçin. Bir süre sonra ka- fes içinde' duran bir civcivle karşılaşacaksınız. İşte kurtar- manız gereken civciv, hemen kafesin üzerine atlayın. Kafese dokunduğunuz anda kafesin parlayarak yok olduğunu gö- receksiniz. İşte bir civcivi kur- tardınız. Çok basit olan birin- ci kademe hakkında ne düşü- nüyorsunuz bilmiyorum ama ikinci kademe biraz farklı ola- cak. İkinci kademeye geldiniz. Ğ SN ’:ıl':"i E.E ee e) 3 İ S S S Hemen yaratıkları vurun. Sağ alt köşede duran 'E' harfini alın. Bu harfleri toplayarak "“EXTERN' yazdığınızda size ext- . ra bir hak kazandıracak. Zıp- layarak platformları geçin. İlk defa bu kademede fare kafa- sı üzerine binmiş uçan gözlük- lü ayılara rastlayacaksınız. Ok atmadan fare kafalarına zıp- layabilirseniz ayıları aşağı atıp fare kafalarına siz binebilir ve uçabilirsiniz. Yukarıda size bomba atan yaratığı da yok edin. Bir iki platform geçtikten sonra kafesteki civcive rastla- yacaksınız. Duvardaki sivri çu- buklara dikkat edin yoksa bir hak kaybedebilirsiniz. Bu zor- lu kademeden sonra daha zorlu bir kademeye geldik. SCORE :884858 Başladığınızda hiçbir yaratık göremeyeceksiniz. Platform- lardan zıplayarak yukarı doğ- ru çıkın. Kapılar açılarak uçan ayılar çıkacak. Birisinin fare kafasını kapın ve yüklemeye devam edin. İlerlerken öteki ayıları yok etmelisiniz yoksa okları ile sizi kolaylıkla köşeye sıkıştırabilirler. Etrafa bomba- lar atan yaratığı da vurduktan sonra yukarıya çıkıp 'T" harfini alın. Sıkıştığınızı zannedecek- siniz çünkü hiçbir geçiş yolu gözükmüyor. Alt kısımda du- ran ve içinde dikenli bir su ya- ratığı bulunan havuza girin. Dikkatimizi çeken şey civcivin değişmiş olması. Evet civciv suya dalınca dalgıç kıyafetini otomatikman giyiyor. Ayrıca sağ alt köşedeki oksijen mik- tarını kontrol edin, civcivinizi öksijensiz bırakmayın. Birkaç platform sonra tutsak civcivin kafesine raslayabilirsiniz. Sizi çok uğraştıracak kade- melerden birindeyiz. Burada birçok yaratığı ilk defa göre- ceksiniz. Siyah şeytanlar, bal- ta atan köpekler v.s. Yapaca- ğınız İlk iş hemen bir fare ka- fasına sahip olmak. Sakın su- ya aldanıp sudan gitmeye kalkışmayın. Sudaki yaratık si- zi afiyetle yer. Uzun süre ilerle- dikten sonra tutsak civcivi gö- receksiniz. Yol esnasında zıp- layarak fare kafasını yok et-

Bu sayıdan diğer sayfalar: