1 Eylül 1989 Tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 38

1 Eylül 1989 tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 38
Metin içeriği (otomatik olarak oluşturulmuştur)

abi-kardeşin böylesine büyük bir firmada çalışması bizim için güzel bir gurur kaynağıdır. Oyunun konusu GREAT GlA- NA SISTERS'dan farklı değil. Amacımız dişi kahramanımız HEAVY'i her levelin sonuna ka- dar getirmek. Yolda giderken mavi taşları toplamayı, İçinde dönen taşların olduğu dik- dörtgenlere bomba atmayı ihmal etmeyin. Bazı dikdört- genler bize extra silah, zaman ve hak verir. Tabil ki her RUN 'NJUMP oyunundaki gibi yine bu oyunda bizi kovalayan ya- ratıklar var. Bunlarda bazıları- nı bir vuruşta bazılarını ise iki vuruşta öldürebiliyoruz. Birinci H er hırsız kötü değildir. Se- vimli hırsızımız LEONARDO bu oyunda iş başında. Oyunu bir İsviçre firması olan Star Byte yapmış, grafikleri İse BALL RA- İDER oyunundan tanıdığımız ORLANDO Hazırlamış. Prog- ram Boulder Dash benzeri bir refleks ve taktik oyunu, Hemen yeter artık, sıktı bu tür oyunlar demeye başlamayın. Prog- ram ilk başta basit bir action oyunu gibi görünse de altında ince bir zeka oyunu yatıyor. Tabii ki biraz da stratejik dü- şünceye alışık olmamız lazım. Oyunun ilerleyen kademele- rinde bunun çok faydasını gö- receğiz. Lafı daha fazla uzat- madan oyunumuza geçelim. Oyun yüklenirken iİlk önce karşımıza çok güzel bir demo çıkıyor. Karanlık bir sokakta se- vimli hırsız LEONARDO gözüne kestirdiği bir evin yanına geli- yor. Ev sahibinin yatmasını beklerken sigarasını İçiyor. Ev sahibi yattıktan sonra kurnaz- ca İçeri giriyor. Oyunun yük- lenmesi bittikten sonra bir me- nü İle karşılaşıyoruz. Bu menü- dekl seçenekler şu İşlere yarı- START GAME: Oyuna başla- mak için. SHOW HİSCORE: Rekor tab- losunu görmek için. WHAT IS WHAT: Oyundaki şe- 38 kademedeki yerlerde zıplaya- rak gezen yaratıkları bir kere vurmamız yeter, ama bu oyunda başımıza asıl dert olanlar, yıldız. biçimindeki platformların üzerinde dola- nan yaratıklardır. Bunları an- cak İki kere vurunca öldürebi- lirsiniz. İlk kademeyi zorlanmadan geçebilirsiniz. İkinci kademe- deki SMİLEY'lerden (kafalar) başka bir zorluk göremeye- ceksiniz. Ama üçüncü kade- meden sonraki aşamalarda çoğalan boşluklar ve yıldızlar bize zorlu anlar yaşatacak. İkinci kademede biraz ilerle- dikten sonra yukarıda duran bir dikdörtgen dikkatimizi çe- kecek, bu dikdörtgene bir ke- re ateş ettiğimizde içinden çı- kan şekli aldığımız zaman ext- ra bir silaha sahip olacağız. Bu bir alev makinasıdır. Bu si- lah smileylerde o kadar ekkili olmasa bile yıldızlarda kesin hedef sağlıyor. Müzik ve grafiklerin iyi oldu- ğu bu tatlı oyunu kaçırmama- nızı tavsiye ederim. İyi şanslar. Oyunun değerlendirmesi AMISA-512K GRAFİK : 6 GENEL : 6 l.ı killerin ne İşe yaradığını gör- mek için. PASSWORD ise bize oyunun belirli kademelerine ulaştığı- mızda bize verilen şifreleri gir- memizi sağlar. Verilen pass- wordları bu bölümden girerek kaldığınız yerden başlayabilir- SİNiz. Oyunda amaç her kade- n ıi f':'ı mMedeki üç şekili yanyana ge- tirmek. İçinizden bazılarının 'bu İş çok kolay' dediğini du- yar gibi oluyorum. Yalnız bir şart var, bu üç şekili “L” biçi- minde yanyanacı getirirseniz bu yaptığınız sayılmıyor. Yani oyunda yapmanız gereken temel amaç hepsini ya dikey ya da yatay olarak yanyana

Bu sayıdan diğer sayfalar: