1 Eylül 1989 Tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 40

1 Eylül 1989 tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 40
Metin içeriği (otomatik olarak oluşturulmuştur)

getirmek. 1. kademede Yıldız biçimindeki şekilleri, 2. kade- mede Boncukları, 3. kademe- de Bilgisayarları, 4. kademe- de elmasları yanyana getir- melisiniz. Oyunumuz dört ka- demeli değil bir arkadaşım 57. kademesine kadar gel- miş., Bunun yanısıra sizi her ka- demede takip eden bir polis ve bir de hayalet var. Yedinci kademeden sonra ortaya çı- kan kelepçelere basarsanız bir. hakkınızı kaybedersiniz. Oyundaki kahverengi taşları kırarak veya iterek kendinize yol açabilirsiniz. Taşları kırmak İçin FİRE tuşuna basıp jJoystick'i taşın bulunduğu yöne doğru çekin. Oyunda bazı tuşların belirli fonksiyonları var. Bu tuşlar: P : Oyunu durdurur/başlatır M: Müziği kapatır/açar S : Effektleri kapatırlaçar Ayrıca oyun esnasında ka- demelerde gördüğümüz ba- zi şekilleri kısaca tanıtayım. KUTULAR (Bundle): Bu kutula- rın üzerinden geçtiğinizde size 1000 puan kazandırır. Her ka- demedeki kutuları mutlaka toplayın. KANALİZASYON KAPAKLARI: Üzerinde içe doğru oklar olan M RA G ğ e DS (Ç L Zazl —— 1J1 BT TE Te Üi S g gl :îîâîîxı——— N m— Ü y CTTR (T e Haat eHei gi gigk gön lH :a- kapak adamınızı üzerinde dı- şa doğru oklar bulunan kapa- ğa kadar götürür. Yani bir ne- Vİ ışınlamcı yeri diyebiliriz. Bu kapaklar polis ve hayaletten kaçarken çok İşe yarıyor. ANAHTAR: Bonus kademesi- ne girmenizi sağlar. Bonus ka- demesine girdiğinizde gördü- ğünüz tüm topları toplayın. İlk anahtar 8. kademede çıkıyor. İkinci anahtar ise 15. kademe- Ft '..-;_;x_ı"'_ı._f"'k_/_"u/'x_./ Ğ VÜ n PD T Blim m li l . z '! | K ELELER N ZL HELGİRİMİ '11%11': yilm a ümL A ] . de çıkıyor, DİNAMİTLER: Bunların üzerin- den geçtiğinizde polis ve ha- yaleti yok eder, içinden çıktık- ları evin İçine geri gönderir. GRİ TAŞLAR: Bu taşları kırın- ca polis ve hayalet belli bir sü- re hareketsiz kalırlar. Bu taşla- rı çok iyi kullanın. Ben bu oyunda bayağı iler- ledim. Eğer onuncu, yirminci veya otuzuncu kademeden başlamak isterseniz şu kodla- rı girin. 10. kademe için EMMENTA- LER 20. kademe için ALPHORN 30. kademe için HATTER- HORN Sıcak tatil günlerinde arka- daşınızla veya kardeşinizle se- vimli, eğlenceli, biraz da dü- şündürücü bir oyun oynamak İsterseniz bu programı şimdi- den tavsiye ederim. Bazı arka- daşlarım beni bu oyunun ba- şından 'kazımak' için çok uğ- raştılar. Dikkatli olun... ???1!! Oyunun değerlendirmesi AMIGA-521K GRAFİK : 7 GENEL : 7

Bu sayıdan diğer sayfalar: