1 Mayıs 1990 Tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 32

1 Mayıs 1990 tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 32
Metin içeriği (otomatik olarak oluşturulmuştur)

üzerinde uçmaya başlıyor. Bu sevimlilik fazla sürmeyecek. İş- te saldırıya geçtiler. Uçaklar karşıdan gelip ateş edip geri dönüyorlar. Kırmızı uçakları vurduğunuz zaman kırmızılı bir top bırakıyorlar. Bu topu yaka- larsanız yanınızc extra küçük uçak alırsınız. Vurulduğunuz zaman bu uçaklar kaybolu- yorlar, Yine bitip tükenmeyen bir ateş gücümüz var. Tehlikeli zamanlarda "RETURN' tuşuna basarsanız 'MOVE' yaparsınız. Ama bu süper silahtan sadece üç ta- ne var. En zor zamanlarınızda kullanın. Kademe sonundaki dev üs- se geldiğinizde ekranın üst kıs- mındaki iki skor arasında bir şerit çıkacak. Bu şerit düşma- nınızın gücünü simgeliyor. Şim- di amacınız bu şeriti azaltmak. Birinci kademede dev üs bir uçak gemisi, Bunun gücünü azaltmak için kontrol kulesini vurmalısınız. İkinci üssün İse hassas noktası alt uçta bulu- nan hareketli kısmı. Burada helikopterlere dikkat edin. Öteki shoot'em up'lardan hiçbir farkı yok. Derslerden sonra neşeli dakikalar geçir- mek isterseniz oldukça şeker bir oyun. Başarılar... KID GLOVES Hepimiz dört beş yıl önce ilk bilgisayarlarımızda PLATFORM türü oyunları seve- rek oynuyorduk. Specturm'da ve Commodore ö4'de klasik oyunlardan JET SET WILLY, MA- NİC MİNER ve CHUCKIE EGGS türü oyunları hölâ hatırlıyorsu- nuzdur. AMISA'da günümüze kadar hep kaliteli bir platform Oyunun Değerlendirmesi: AMIGA 512K GRAFİK : 6 SES .Ğ ZORLUK : 7 KURGU : 5 GENEL : 6 oyunun olmayışını garip karşı- lamıştım. AMIGA'nın ilk oyun- larından olan MOUSE TRAP'ta platformların hızi ve akıcılığı yoktu. İşte platformcuların gözü aydın. Şöyle başına otu- rup saatlerce kurtlarınızı döke- bileceğiniz bir platform sonun- da geldi. Eski günleri hatırla- mak için birebir. Oyunumuzun en çok sevdi- ğim yani çok şirin bir çocuğun konuşması. Başlangıçta ve oyun esnasında bu konuşma- yı bolca duyacaksınız. Özellik- le vurulunca "OHH NOV deme- si çok güzel. KID GLOVES ba- yağı gelişmiş bir platform. De- gişik objeleri toplayarak ka- demelerin şekillerini değiştire- biliyoruz. Her kademeye geç- mek o kadar kolay değil. Çün- kü anahtar sayısına göre dü- şünmeniz gerekiyor. Şimdi oyundaki bazı objeleri tanıt- maya başlayalım. ANAHTAR (KEY): Odalardan odalara geçerken büyük su- tünleri kırarak geçmemizi sağ-

Bu sayıdan diğer sayfalar: