1 Mayıs 1990 Tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 33

1 Mayıs 1990 tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 33
Metin içeriği (otomatik olarak oluşturulmuştur)

lar. Gördüğünüz her anahtarı almaya bakın. Bazı odalarda anahtarsızlıktan sıkışıp kalıyor- sunuz. KIRMIZI TOPLAR: Bu toplar smart görevini görür. Tehlikeli bir durumda kaldığınız zaman 'SPACE' tuşuna basarak ek- randaki bütün yaratıkları yok edebilirsiniz. Bolca kullanma- nızı tavsiye etmem. DOLAR İŞARETLERİ: Bu obje paramızı çoğaltmaya yarar. Para ise günümüzde meşhur olan dükkana girip extra silah alma olayında işimize yarıyor. Bu dükkanlardan sadece si- lah almıyoruz. Extra hak ve bü- yÜ gücü alabiliyoruz. BÜYÜ GÜCÜ (SARI TEPELER): Büyü gücümüz ise bir odada gözükmeyen merdivenleri ve kırmızı topları meydana çıkart- mak için kullanılır. Ektandaki yukarı aşağı hareket eden ateşleri hareketsiz hale getire- MIGA'da hâlâ 1943 gibi oyun çıkmadı diyenler bu oyunu lülfen görsün. Shoot'em up türü oyunların konusu her zaman aynı oluyor ama bu bi- raz daha farklı. Oyunun konu- su İse şöyle. Yirmi birinci yüzyıl- da İnsanlar yapabilecekleri en büyük hatayı yaparlar. Bir- den dünyaları birçok düşman tarafından istila edilir. İki kah- raman pilot bütün her şeye baş kaldırarak düşmanları yok etmek İiçin yola çıkarlar. Konusu iİlginç ama oyuna hiçbir değişiklik eklenmemiş. Oyun SEGA'nın ama konvert eden bu sefer GRANDSLAM. Tipik coin-up oyunlarından. Oyun genel açıdan iyi değil ama COMMODORE ö4'den yeni AMIĞA'ya geçen shoot'”- em up'çı arkadaşlar bu oyu- nu severler. Bir zemin üzerinde ilerliyoruz. Karşımıza çıkan düşmanları öl- dürüyoruz. Uçağımız ileriye mermi atarken aynı zamanda da yere bomba atıyor. Her ka- demede bir bonus bölümü ve sonunda da büyük düşmanla bilir. Evet oyunumuza başlıyabili- riz. Her odada büyük bir gar- diyan var. Odaya girdiğinizde bu gardiyanı öldürürseniz da- ha rahat hareket edersiniz. Odalarda fazla kalmanızı tav- siye etmem. Her odada çok zaman harcarsanız bir göz ya da ateş topu çıkarak sizi kova- İlyor. ğ Birçok Platform oyunundaki gibi KID GLOVES'da da yukarı aşağı giden asansörler var. Bu asansörlerin üzerinde yuka- ni gidene kadar durmayın. Asansör yukarı ulaşınca sizi üzerinden aşağı atıyor. Bazı odalardaki bloklara doku- nunca aşağı düşüyorlar. Özel- likle ikinci odada üç sıra blok yolunuzu kesiyor. Bunları aşa- ğıya düşürmek için üstlerine zıplayın ve bloklara dokunup aşağıya doğru bloklara sürtü- nerek daha önce durduğu- nuz zemine düşün. Oyundaki merdivenlere çık- mak için şu yöntemi kullanın. Merdivenin önüne gelin ve İoystick'ği aşağıya çekin. Kah- ramanımız merdivene tutuna- caktır. Şimdi yukarı çıkabilirsi- niz. Oyunun birinci kademesi ormanda, ikinci kademesi mı- sırda geçiyor. Oldukça eğlenceli bir oyun. Eski günlerin hatırına alınacak bir oyun. Grafik ve müzikler ol- dukça iyi. Zaten oyunun mü- ziklerini yapan DAVID WHITTA- KER daha önce XENON 1-Il ve BAD COMPANY'nin müziklerini yapmıştı. Alınmaya değer bir oyun. Başarılar. Oyunun Değerlendirmesi: AMIGA 512K GRAFİK : 7 SES 9 ZORLUK : 9 KURGU ; 7 GENEL : 8 karşılaşıyoruz. Tabiki yeni bö- lüme geçmek için zorlu büyük düşmanı yok etmeliyiz. Şimdi sırasıyla bütün düşmanları açıklıyalım. Her kademede bi- ze saldıran uçaklar var. Bu uçaklar bir vuruşta yok oluyor- lar. Toprak zeminde ise tank- lar ve toplar, denizde ise hü- cüm bot€ları bize afeş ediyor- lar. Yerdeki düşmanları bom- ba İle yük edebiliriz. Uçakların yanı sıra nakliye helikopterle- rinde bize saldırıyor. Eğer bu helikopterleri vurursanız küçük bir uçak çıkıp etrafta dönme- : 33

Bu sayıdan diğer sayfalar: