1 Mayıs 1990 Tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 7

1 Mayıs 1990 tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 7

Haydurpcışu Anadolu Teknlk Use- okuldcıkl dlğer öğrencl cırkadcışlcı— rıncı bilgi vermek ve AMISA'yı tanıt- mak üzere bir konferans düzenle- diler, Bu konferansta bilgisayarın tarihi, bilgisayarda grafik, bilgisa- yarda müzik, masaüstü yayıncılık, masdaüstü video ve bilgisayar des- tekli tasaırım (CAD) konuları öğren- ci arkadaşlar ve Teleteknik yetkili- leri tarafından dinleyicilere anlatıl- di. Özlem, Can, Tuğba, Burhanettin, Erdinç, Barış ve Ali arkadaşlardan oluşan konferans ekibi, gerek bil- gileri ve gerekse yaptıkları uygula- malarla dinleyicileri AMIGA konu- sunda aydınlattılar. Daha sonra ko- nuştuğumuz Ali Aksoy arkadaşımız konferansla ilgili olarak bize şunları anlattı. “İlk dönemde sınıfta bir seminer düzenlemiştik. Seminere iyi hazır- lcınmışîık ve ilgi çoktu. Oğrefmenl— Içln konuştuk Dlğer sınıflardan ar- kadaşlarımızın da katılmasıyla bu konferansı düzenlemeye karar ver- dik. Bu aşamadan sonra ben tele- teknik yetkilileriyle görüşmeler yap- tım. Teleiekrıik yeikllllarl her fürlü desteği dukça bcışcınlı bir blçlmde gerçek- leştirdik.” Konferansta Özlem arkadaşımı- zâa bilgisayarın tarihçesini, Tuğba arkadaşımız BASIC programlama dilini, Can arkadaşımız bilgisayar virüslerini, Burhanettin arkadaşımız bilglscıyoı müziği ve Ali arkadaşı- mız bilgisayar grafiğini ve bilgisa- yarla müzik uygulamalarını anlat- tılar. Anadolu Teknik Lise- si'ndeki bu uygulamacının diğer okul- larda da gerçekleştirilebileceğine inanıyoruz. Hayatın her alanına gir- meye başlayan bilgisayardan eği- timde yararlanmak ve bilgisayarın diğer alcınlardo kullanımını tanıt- urumlarının haline geldi. Bu göravin bilincinde- ki Haydarpaşa Anadolu Teknik Lisesi öğrencilerini ve öğretmenlerini kut- luyor, bundan sonraki çalışmaların- da başarılar diliyoruz.