1 Mayıs 1990 Tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 55

1 Mayıs 1990 tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 55
Metin içeriği (otomatik olarak oluşturulmuştur)

ulaşması için üç önemli kapıyı aç- ması gerekecek. Kolyma da Daventry gibi küçük bir ülkedir. İncelemek için bu ülke- yi dörde bölmek yeterli olacaktır. Bunlara Neptün Krallığını, Büyülü Ada'yı, Dracula'nın Şatosunu ve Bulutları da eklersek, incelememiz gereken sekiz bölge var demektir. Kolyma yediye yedi ekran-mil bü- yüklüğündedir ve burada karakter- ler Daventry'de olduğu gibi sabit de- ğildir. Örneğin “Hittle Red Riding Hood”'u, bir oyunda Büyükanne'nin evinin güneyinde bulurken, başka bir oyunda evin batısında bulabilir- siniz. Dolayısıyla oyun boyunca bik- madan usanmadan gezmeli, araş- tırmalısınız. Not: Uzun olduğu için King's Ou- es 2'nin de çözümünü vermiyorum. Problemleri olanlar, Adventure Yar- dım Köşesine yazarak problemleri- ne çözüm bulabilirler. KUZEYBATI BÖLGESİ İÇİN İPUÇLARI; Burası oyuna başladığımız bölge. Unutmayın toplamanız gereken çok eşya var. * Plajdaki büyük kaya sizin Neptu- ne Krallığına gitmenizde çok önemli bir rol oynamaktadır. Fakat 1. kapı- nın üzerinde yazılı olan açıklamayı okumadan burada bir şey yapamaz- sınız. Önce onu bulup okuyun ve sonra geri gelin. * Her kadın, hatta balık olanları bi- le, hediye almayı sever. (Polpy'ten tavsiyeler). Belki ama güzel kokan bir şeyler verirseniz... Ne dersiniz? * İlk kapı kuzeybatı bölgesinde de- ğil. Bu çok kolay olurdu. * Böyle ikide bir kapılardan bahse- diyoruz, ama ne tür bir kapı aradı- ğınızı hiç düşündünüz mü? Neyse görünce mutlaka anlarsınız. (Örne- ğin, araba kapısı aramıyoruz.) Tn çe core:8 of 1895 coundion

Bu sayıdan diğer sayfalar: