1 Mayıs 1990 Tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 57

1 Mayıs 1990 tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 57
Metin içeriği (otomatik olarak oluşturulmuştur)

core:0 of 185 cundi on hangi bir yerde bir kapı buldunuz. Kapıyı açmak için bir anahtara ihti- yacınız var. Fakat kapının üzerinde yazılı olan açıklamayı okumadan anahtarı bulmanız imkansızdır. De- mek ki önce kapıyı bulmalı, açıkla- mayı okuduktan sonra ara- malısınız. Bunu y en daha ön- ce araştırdığıniz yerleri tekrar araş- tırmayı unutmayın. bulunca, kapının yanına geri dön açabilirsiniz. Son- ra ikinci bir kapı göreceksiniz. Artık birinci kapının arkasında ne olduğu- nu da biliyorsunuz. İkinci açıklamayı da okuyup, anahtarı bulun ve son- ra kapıyı açın. Daha sonra aynı iş- lemi üçüncü ve son kapı içinde tek- rarlamalısınız. Bu kapılar yalnızca dört defa gi- debileceğiniz özel bir yerde bulunur- lar. Eğer her şeyi dağru ve dikkatli yapmazsanız, macerayı tamamlaya- mazsınız. Bu dört hakkı şöyle kul- lanmalısınız: 1) İlk kapının yerini bulmak ve üzerindeki açıklamayı okumak için. 2) İlk kapıyı açmak ve ikinci kapı- yı okumak iç 3) İkinci kapıyı açmak ve üçüncü kapıyı okumak için. 4) Üçüncü kapıyı açmak için. Oyunun en önemli sorununun ce- vabını öğrenmiş oldunuz. Hatta bu sefer biraz fazla yardım ettim. KONT DRACULA'NIN ŞATOSU İÇİN İPUÇLARI: * Buraya kadar geldiğinize göre, gölü geçmek için iki yol olduğunu anlamış olmanız gerekir. Eğer hayır diyorsanız, biraz uğraşın veya aşa- ğıdaki ipucunu okuyun. * Gölü bir deniz taşıtı ile geçebilir- siniz. . * Ama kıyafet değiştirip, kendinizi başka birinin yerine koymak daha eğlenceli olabilir. * Zor durumda şeker yemeyi dene- vi * Şatoda yukarı çıktınız mı? Oralar- da bir şeyler olmalı. * Merdivenlerdeki güzel meşaleyi gördünüz mü? * Hadi bakalım şiddet düşkünleri. Hemen “Kill Dracula” değil mi? Adam zaten ölü kardeşim. Tabutu incelemeyi unutmayın. DARAKULA'N[N E E —- Eİ ırnı.ıı:uuîucu NEPTÜN KRALLIĞI İÇİN İPUÇLARI: * Buraya gelmek için pullu bir baya- nın ve bir atın yardımına ihtiyacınız var. * Oyundaki her karakter sizden bir şeyler istiyor. Neptün'e ne vermeyi düşünüyorsunuz? * İnciler , anahtarlar so- ğuk ve kaygan yerlerda olurlar. NEPTÜN KRALLIĞI e- l0 BULUTLAR İÇİN İPUÇLARI: * Bir restaurant için harika bir yer değil mi? Uçuşunuz nasıldı? * Eğer mitoloji bilginiz varsa bir yı- lan ve at dizginiyle ne yapmanız ge- rektiğini bilirsiniz. Eğer yoksa kafa- dan atmayı deneyin. * Hangi at dizgini mi? Siz üç dileği bilmiyormusunuz? BULUTLAR be-kler P Hfm-) L BÜYÜLÜ ADA İÇİN İPUÇLARI: e Daha adada değilsiniz, yalnızca çok renkli bir kumsalda duruyorsu- nuz. * Ağla bir şeyler yapmayı denese- nize. e Şimdi ölmek üzere olan bir balığı- nız da var. Ne mutlu size. * Kuleye geldiğinizde, yalnızca as- lanı doyurmanız gerekiyor. Hayır, hazine veya tavuk çorbasını pek sevmez. o Eğ S fakat bu puan kaybetmenlze yol açacaktır. * Eve dönmeniz için gerekli olan şeyde adada bulunuyor. * Asla “asla” demeyin, sadece ev demeniz yeterlidir. 2se ZARARLI İPUÇLARI: BÜYÜLÜ ADA nEZzR<RO * Gölden su İçmeyi deneyin. * Hagatha'da bir bayan. Öpün onu. * Monk'u öldürün. * Büyükanneyi öldürün. * Bülbülün kafesini açın. *-Hayaletin sizi yakalamasına fırsat verin. * Şelalenin içine yürüyün. Gelecek ay King's Ouest 3'den devam edeceğiz. 57

Bu sayıdan diğer sayfalar: