1 Mayıs 1990 Tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 40

1 Mayıs 1990 tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 40
Metin içeriği (otomatik olarak oluşturulmuştur)

*"OPERATION WOLF' gibi. Bir ko- lidorda önümüze çıkan cana- var ve muhafızları yok ediyor- sunuz. Yönettiğiniz bir artı işa- reti var. Bunu canavar ve mu- hafızların üzerine getirip ateş tuşuna basarsanız onları vura- bilirsiniz. Bu kademe aslında bir atıştırma kademesi yani burada hak kaybetmiyorsu- nuz. Oyunun öteki kademele- rinde rahat bir oyun oynamaık istiyorsanız bütün canavarları vurmalısınız. Bu kademeyi geçerseniz Ar- kanold bölümüne geçiyorsu- nuz. Klasik bir oyun olan arka- noldi bilmeyen yoktur. Yukarı- da bulunan blokları roketiniz ve topunuzla yok ediyorsunuz. Burada da size extra güçler sağlayan variller var. Parla- yan blokları topunuzla vurabi- lirseniz varil veya ok gelebilir. Bu oyunda bu bölümün ama- cı kapıları açmak. Bütün blok- ları yok edince öteki kademe- ye geçmeye hak kazanıyorsu- nuz. Burada yukarıdan gelen oklara çarpınca bir hak kay- bedersiniz. *S" varilini yakalar- sanız blokları bitirmeden öte- ki kademeye geçebilirsiniz. Eğer çok zaman geçirirseniz yukarıdan ikişer, ikişer oklar düşmeye başlıyor. Tabiki bun- lar da oyunu zorlaştırıyor. İkinci bölüme geçtiniz. Sho- TUNÇ DİNDAŞ YBRİS oldukça eski bir oyun ama, zannedersem yeni AMISA'cılar bu oyunu bil- miyorlar. Dergimizde bundan sonra ara sırca eski ama türün- de klasik oyunları açıklamayı ihmal etmeyeceğiz. AMIGA'- da şu ana kadar yapılmış en güzel shoot'em up'lardan olan Hybris grafik ve ses bakı- mından çok üstün. Oyunu ya- pan programcı ve grafiklerin 40 oöt'em up'çılar bilgisayar başı- na. Bu kademenin grafikleri kaliteli bir shoot'em up kadar güzel. Yukarıdan gelen yara- tıkları yok edin. Kenarlarda duran ve durmadan mermi atan yaratıkları ilk önce vurur- sanız, yukarıdan gelenleri da- ha rahat yok edebilirsiniz. Ay- riıca bu bölümdeki parçala- nıp çoğalan mayınlar tam bir dert. Bu kadar zorluğa karşılık elbette bizim kullanacağımız bazı ilginç silahlar var. Bu si- lahlara aşağıdan yukarı doğ- ru giden topları vuranca sa- hip olabilirsiniz. Extra silahları- nız varsa kademenin sonun- daki dev yaratığı rahatlıkla geçebilirsiniz. Üçüncü bölüme geçmek için kapıyı açmalısınız. İşte yi- ne bir arkanoid bölümü. Hiç durmadan bütün blokları yok edin ve üçüncü bölüme ge- çin. Dikkat burada oklar daha çoğalıyor. Üçüncü kademe ise tipik bir platform oyunu. Burada za- © COPYRİGHT TİR7 SS manınız bitmeden bütün el- masları toplamalısınız. Burada sizi bekleyen tek bir tehlike var. Platformlardan aşağı düş- mek. Çok hızlı olmalısınız. Çün- kü zamanınız elmasları topla- maya ucu ucuna yetiyor. Plat- formların kenarlarına fazla gü- venmeyin. Eğer aşağı düşer- seniz oyun bu kademenin ba- şından başlıyor. Sizi en çok uğ- raştıracak kademelerden biri- si de bu bölüm. Kaleye iyice yaklaşıyoruz. Buradan sonra yine bir arka- nold bölümü. Vee çok ilginç grafikli shoot'em up bölümü yine karşımızda. Bu sefer bir gölün içinde savaşıyoruz. Kur- bağa grafikleri mükemmel çi- zilmiş. Size saldıran su kaplum- bağaları çok ilginç. Geri plan grafiklerini mutlaka görmelisi- niz. Eğer bir oyunun başından uzun süre kalmayıp uğraşmak ve bifirmek istiyorsanız, işte tam size göre bir oyun. Dikkat! esrarengiz dünyalarda kay- bolmayın. Oyunun Değeriendlrmesl: AMIGA 5 GRAFİK : 7 SES :8 ZORLUK : ö KURGU :8 GENEL :7 L e PI Si

Bu sayıdan diğer sayfalar: