1 Mayıs 1990 Tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 56

1 Mayıs 1990 tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 56
Metin içeriği (otomatik olarak oluşturulmuştur)

e Büyükannenin evine gittiğimizde başkaları ile karşılaşıp, dışarı çık- mak zorunda kalabilirsiniz. Usan- madan ziyaret etmeye devam edin. Onu mutlaka bulmalısınız. e Büyükanne yatakta yatıyor. Has- ta, aç, sefil olmuş... Herhalde gün- lerdir bir şeyler yememiştir. Eğer ona yiyecek bir şeyler verebilirseniz, hemen iyi alacaktır. İşin iyisi, siz on- dan da iyi olacaksınız. e Büyükanneden ayrılırken iki önemli şeyi olmayı urıutmayın ra pişman olursu © MISS Hood'a kaybetıığı şeyi bul- ması için yardım ederseniz, puan kazanabilirsiniz. e Uzaktaki şato, zehirli bir gölün içindedir ve eski dostumuz Bay Dra- cula'ya aittir. (Doğal olarak adama artık eski dostumuz diyorum. Bu oyun herife rastladığım 14. adven- ture. Kendisiyle en yeni olarak zork zero'da görüştük). KUZEYDOĞU BÖLGESİ İÇİN İPUÇLARI: Bu bölgede turistler ve maceracı- lar için iki ilginç yer vardır. Manas- tır ve Antikacı dükkânı. Manastır her zaman açıktır. Ama antikacının açıl- ması için 2. kapıdaki açıklamayı okumalısınız. e Manastıra gelince yolculuğunuza biraz ara verin ve diğer insanların yaptıklarını yapmayı deneyin. © Eğer uslu çocuk olursanız, monk size bir şey verecektir. e Antikacı dükkanında, kafesli bir bülbül dışında aşağı yukarı her şey mevcut, Bir tane verirseniz, satıcı- nın mutlu olacağına bahse girerim. e İyi kalpli bir melek güneyde, ma- nastırın doğusunda gezinir. Ona gi- ©, HEE AD Eak a| © => © => 56 KUZEYDOĞU KOLYMA dip. şans dileyebilirsiniz. Kötü büyücülerden biri (Enchan- ter) avlarını güneyde, antikacının batısında arar. Kütüğün nehire uzandığı yere gelince özellikle dik- kat etmelisiniz. e King's Öuest 2'de dört parça mü- cevher vardır. Bu bölgede bir broş bulabilirsiniz. Ayrıca başka bölgeler- de de bulmanız gereken bir bllezik. bir gerdanlık ve küpe de e Alâaddin ve Sihirli Lâmba'sım ha- tırlıyor musunuz? Lambayı nasıl kör- kutabilirsiniz? GÜNEYBATI BÖLGESİ İÇİN İPUÇLARI: Bu bölgenin çoğu kesimi tehlike- li bölge olarak ilan edilmiştir. Cadı Agatha ve hırsız cüceleri burada ya- şarlar. Emniyetli olacağınız tek yer kıyı şerididir. e Şatonun gözüktüğü ekranda bir at yolculuğuna çıkarak Kont'u ziyaret edebilirsiniz. (Mobil'in amblemlni düşünün). e Hagatha'nın mağarasına çok yak- laşırsanız, gözlerinizi yerinden fırla- tacak bir şey rsünüz. Yalnız bu şeyin sehllkesl size şaşkırılığınızı hemen unutt * Bu bölgede Neptun Kraııığına ait GÜNEYBATI f KOLYMA "E C H ler H ı:'ı_ => bir şey bulacaksınız. (Sakın ona “Pitchfork” demeyin.) e Bülbülü yakalamak için iki yol var- dır. Eğer kafesin üzerinden atabile- aptal kuş bu dar gürültü çıkardığını kim farkede- bilir ki? e Cücenin ininde işinize yarayacak en az iki şey vardır. Ve hayır! Çor- ba sizin içmeniz için değil. Sizde hiç ihtiyar insanlara karşı şefkat hissi yok mu? e Şu ufaklığa bir şeyler kaptırdıysa- nız, mağarasından geri alabilirsiniz. GÜNEYDOĞU BÜÖLGESİ İÇİN İPUÇLARI e Hırsız cücenin etki alanı bu bölge- ye kadar gelmektedir. Dikkatli olun. e Güneydoğu bölgesi aslında çok sıkıcı bir bölgedir, ama şu ünlü ka- pıların burada olması, burayı çok önemli yapar. GÜNEYDOĞU îîg KOLYMA N eT ni |. E*[İl el KAPİLAR HAKKİNDA ÖZEL AÇIKLAM, King's Guest 2'de oyunu bitirme- nin sırrı bu kapılarda yatar. Şöyle bir sistem yürütmeliyiz: Kolyma'da her-

Bu sayıdan diğer sayfalar: