4 Ekim 1934 Tarihli Son Posta Gazetesi Sayfa 10

4 Ekim 1934 tarihli Son Posta Gazetesi Sayfa 10

#aş aa k aa ee SA R AAA AA F AAA AAA AA LA AA SAA AAA AA SA MA BAA A KA LA AAA SAA ASA AAA AAA ASA AAA AAA AAA AAA AAA AAA Balkan Güreş Şampiyonası Bu Ak- şamdan İtibaren Başlıyor Bu akşam milli takımımızla bey ölçüşecak olan Yagoslavların kıymetli güreşçileri Bu akşamdan itibaren Fransız tiyatrosunda başlıyacak müsaba- kaların neticesinde takımımızın, evvelki senelerde oldugu ıılıı. Bumumi! tasnifte birinciliği alaca- ğını kuvvetle Ümit ediyoruz. Yalnız ilk Balkan güreşlerine lıı;lıııırken bu müsabakaların Futbol Lik Maçları 934 - 935 Maç Maçlarının Fikstürü Tertip Edildi Tarihler Taksimde 5/Teşrinlevvel 934 — Şilt haftass 12 w G.S. - la Bb. - Tk. Çı.S. - Boş. T- H Fenerbahçede Beşiktaşta Beş. - F.B. Ey. - AL Ia. - Bz. Bb. - An. ks. - Sü. Bb. - Ka. Sü. - Ve, Ka. - H. F.B. - Su. AL - Ka. F.B. - Br. AL - An, Şilt haftası ikinci tasfiye Sü. - Bz. Ka. - An. G.S. - Sü. Tk. - Ka, G.S, - Bz. Tk, - An, G.S. - F.B. Tk. - AL Birinci devenin sonu F.B. - İs. AL - Bb. F.B. - Ve AL-H. Ve, - İs. H. - Bb. Bz. « Ve, An.- H. Beş. - Ve. Ey. - Hlâ Beş. - Bz. Ey. - An. Beş. - Sü. Ey. - Ka. Beş. - İs. Ey. - Bb. T/Künunuevvel 934 — Şilt haftası Üçüncü tasfiye. A ” 21 ” 28 AL - Altınordu Beş. - Beşiktaş IİİB. - Fenerbahçe An, - B.rinci devrenin teh'r maçları için aralık. Fikstürde kullanılmış olan kulüp işaretlerinin karşılıkları şunlardır: Anadolu Bz. - Beykoz G.S. - Galatasaray Ka. - Kasımpaşa Bb. - Beylerbeyi Ey. - Eytip H. - Hilâl Su, - Süleymaniye Ve. » Vefa İkinci Devra Şild hıftası (döııı final ) Ka. - H F. B. - Sü. Ka, - Al. İs. - Sü. Ka, - Bb. Şilt haftası Final Sü. - Br. Ka. - An. F.B - Ve. AL - H 1 Şubat 935 8 " " 1 Mart 935 Ey. - Bb. İkincl devrenin sonu. 8 Mart tarihinden itibaren ikin- € devrenin tebir maçları yapıla- caktır. Not: 1 — Birinci devrede te- Beş. - F. B. G.5. Ey. - A, L İs. - Bz. Bb.- An. G.S. - Ve Tk. - H, Beş. - Ve. Ey. - H. Beş. - Bz. Ey. - An G. S. - Bz. Tk. - An, G. S. -'F. B. Bz. - Ve. Tk. - AL H. - An. hir edilen ve fakat birinci dev- re ile ikinci devre arasındaki üç haftalık — boşluğa - sığdırılamıyan maçlar kalırsa bu gibi maçlar ikinci devrenin — nihayetinde yaptırılır. is. Bb. Beş y Tk, G.S. TK. F.B. AL - An F.B. - h. AL - F.B G.S. - Sü. Tk. - Ka Ve. - ls, H. - Bb. her üç ıcnıd; Hfıhmlıkotm E—:: iştirmesi üşün! ğııılnıd. hareket — edilirse bir daha bu müsabakaları ancak 12 sene sonra memleketimizde göre- ceğiz demektir ki üzülsek yeridir. Bu akşam bizimkilerle güreşecek olan Balkanlı rakiplerimizin Sirkeci garına geldikleri vakit alınmış resimlerinden Rakiplerimiz Bu Sene Daha Kuvvetlı Gelmişler lerimiz güreşteki — faikiyetimizi tastik etmekle beraber, bu seneki şampiyonada geçen daha fazla müşkülâta düçar ola- cağımızı, gizlemiye İüzum gör meden, söylüyorlar. Balkanların en kuvvetli güreş takımına malik olan Yugoslavlar da bu sefer daha idmanlı ve ki- lolarımı — daha dikkatli ayırmış olarak gelmişlerdir. | — Yunan takımı /| geçen sene bir varlık ini nazarıdik- güreşçilerini getirmişlerdir. Bulgarlara gelince, teknik te © kadar ileri olmamakla beraber, adali kuvvetleri çok yüksek genç- leri takımlarına almışlardır. Biz rakiplerimizin — sörzlerine raj bu akşam başlıyacak Üçüncü Balkan şampiyonasını da kazanacağımızı ve ikinciliğin yine Yugoslavlara — nasip — olacağını zannediyoruz. Yarın Fenerbahçe En Çetin İmtihan- Ça larını Çek Çeklerin ştüçü sağ içlerin Baron Muhacim hattına en güvenilen takımımız, Fenerbahçe — takımı yarın, çok kuvvetli olduğu Çekos- lovakyada yaptığı maçlarla sabit Bu takdirde ikinci devrenin tehir maçları sıra ile bunları takip eder, . 2 — Birinci küme kulüplerinin A.B. ve genç takımları fikstürde yazılan tarih ve sahalarda aynı günde maçlarını yapacaklardır. 3 —Bu fikstürdeki ikinci küme maçları A takımlarına ailtir. 4 — Her sırası şudur: haftaki — maçların Birinci maç - birinci küme genç takımları, İkinci maç - birinci kü- me B takımları, Üçünetü maç- ikinci küme A takımları, Dördün- cü maç birinci küme A takımları. 5 — Üçüncü kümeyle, ikinci kümenin B takımlarına ait fikstür ve sahalar ayrıca bildirilecektir. olmuş Bohemyan — oyuncularına karşı ilk imtihanlarını vermek üzere çıkıyorlar. Slâvya, İsparta gibi silindir takımları olan Çekoslovakyada bu seneki maçların en başında giden Bohemyan takımı İspartayı iki kere mağlüp etmiş ve Slâvya ilede 1-1 berabere kalma muvaffak olmuştur. Fenerbahçe oyuncuları Çek- lerin birinci sınıf futbolcularına karşı şerefli bir beraberlik, belki de beklenmiyen bir galibiyet elde etmek üzere bir tek imkâna ma- liktirler. O imkân da topu — hiç durdurmadan mütemadi işleterek Çeklerin top kontrollarım güçleş- tirmektir. Çeklere karşı böyle bir tarzda oyun oynamak için büyük bir nefes kabiliyetine ihtiyaç olduğu muhakkaktır. Fenerbahçe takımı- niın evvelki hafta Galatasaray karşısındaki bizi bu hususta haklı olarak korkuya düşürmektedir, Kanaatimizce Fenerlilerin ya- rınki maçta, Beşiktaşı kazandık- ları oyun kadarını oynamaları da kâfi gelmez. Çeklerin mağlüp edilebilmesi için Fenerin en parlak oyunlarından birini çıkar- ması şarttır. Yarınki galibiyetin yüzde sek- sen beş nisbetinde Çeklerde kalacağı ihtimalinin mevcut ok- masına rağmen biz yine Fener- bahçe oyuncularından tamamile fümüdi kesmiş değiliz. Sarı lâc- vertliler çok kereler hiç umma- dık galibiyetlere ermişlerdir. Ya- rınki maçta onlardan herkesin Takımı Önünde Verecek Bohemyan takımının merkez muavini Lawutrbof bekleyemiyeceği kadar parlak bir oyun ve galibiyet istiyoruz. * Fener Takımı Takvi- ' yesiz Çıkıyor Gazetelerden birinde Fener- bahçe takımının bugünkü maça diğer İmluplırden alınmış oyun- cularla takviyeli olarak çıkacağı yazılmıştır. Bu hususta yaptığımız tahkikata mazaran, Fener takımı yarınki maça esas kadrosile çıka- cak, Pazar günü yapılacak inti- kam maçı için muhtelit olarak çikması düşünülecektir. Yarınki maçta Fenerbahçenin alacağı meticeye göre, hücum veya müdafaa hattına alınacak oyuncuların isimleri taayyün ede- cektir.