17 Mart 1956 Tarihli Akis Dergisi Sayfa 34

17 Mart 1956 tarihli Akis Dergisi Sayfa 34

Güreş Parasızlık Uzun boylu, şişman, kır saçlı ve gözlüklü bir şahsın konuşmasını salonda bulunan gazeteciler dikkatle takip ediyorlar ve not alıyorlardı. Ha dise geçen hafta içersinde "Milli Re- asürans" binasında cereyan etmekte idi. Basın toplantısı yapan gozluklu şahıs Amsterdamda yapılan Dün; Güreş Federasyonu toplantısından du. Melburn Olimpiyatlarına kadar Güreş takımımızın — nasıl bir çalış- maya tabi tutulacağını ve bu arada yapılacak olan Beynelmilel — organi- zasyonlar hakkında malumat verdi. Konuşmasından üzüntülü olduğu an- laşıyordu. "Mevcut tahsisatla bu iş- leri başarmak imkansızdır. Ne min- der, ne eşofman, ne de sabit bir Vehbi Emre Zenginin malı, züğürdün çenesi kamp yerine sahip değiliz. Sizler is- terseniz bunları bir serzenış olarak kabul edin. Efkarı umumiyenin tem- silcisi olduğu için bunu açıkça ga- zetelerınızde belirtmenizi 1stıyor um. te bize yardımcı olmazlarsa mevcut para ile olimpiyatlara girip iyi netice elde etmemiz imkânsızdır. Belediye- nin elinde kamp yeri olarak kullanıl- maya müsait binalar vardır. Bizler bugüne kadar muhtelif kimselere müracaat ettik. Fakat üzülerek söy- lüyorum, anlayış gösteren bir tek şa- hıs dahi çıkmadı. Hem para yok, hem imkan yok.. buna rağmen takımımızdan iyi neticeler bekliyor, hatta istiyoruz" diyordu. 34 Her 100 liraya bir kur'a numarası İLANCILIK - HIK Din Yolu Onbeş Günlük Dini ve İçtimai Dergi Çıkaranlar: Profesör Ismayıl Hakkı Baltacıoğlu'nun idaresinde din mütefekkirleri ve içtimaiyatçılar 15 MARTTA ÇIKTI. AKİS, 17 MART 1956