8 Aralık 1962 Tarihli Akis Dergisi Sayfa 28

8 Aralık 1962 tarihli Akis Dergisi Sayfa 28

TÜLİ'de (ma gecesi Golf Kulübü parlak bir gece yaşadı. Her hafta Per- şembeleri üyelerden birinin hanımı- nın hosteslik yaptığı müzikli yemek- ler oluyordu. Ama bu haftaki baş- kaydı. Montekarlo Gecesi adı altın- da satılan davetiyeler o kadar ça- buk bitti ki üyelerden çoğu davetiye bulup gidemediler. Nail Avundukun güzel eşi Lüsyen Avunduk epey ha- yecanlı bir gece geçirdi. Bir ara ma- sasında vizon etolünün yok olduğu- nu gördü. Pek çok arandıktan son- ra - mikrofonda da söylendi - senatör Fethi Doğançayın iskemlesinin ar- kasında asılı olarak bulundu. Mutat yemekli toplantı günü olan Perşem- belerde yemekler evvelden o hazırla- nan büfeden alınıp gruplar halinde dört veya sekiz kişilik masalarda yenilirdi. O gece ise, Fransız usulü masalara servis yapıldı. e Yılbaşı ge- cesinden de daha fazla bir kalabalık olduğu için bu iş epey zor oldu. Mü- ziğe ilâve atraksiyon olarak Gar Ga zinosundaki (Meksikalı Triyoyu de getirmişlerdi. İstanbulun iki güzel hamımı daha Avrupaya gidiyor. (Eski Avrupa Güzellik Kraliçesi oOGünseli (Başar) Tunca bir müddet Avrupaya gitmiye hazırlanıyor. kın gri saçlı güzel eşi Sabiha Sadak da bir süre kalmak için Almanya- ya, erkek kardeşinin yanına gitti. Dr İlhan Ulagay bir seri konferans ver- mek için davetli olarak Almanyaya eşi ile beraber gitti. Dr. Ümit Kırdarın eşi Berin Kır- dar ameliyat olmak için girdiği Na- şit Erez kliniğinden iyileşerek evine döndü TYanınmış solist Rüçhan Çamay on senelik bir ayrılıktan sonra gene Ankarada şarkı söylemeye başladı. I Aralık Cumartesi gecesi, Barikan Otelinde ilk akşamıydı. Çok kalaba- lık ve anlıyan bir seyirci önünde, -Türk ve pek çok ecnebi - sık sık al- kışlanarak söyledi. Kısa bir zaman için Ankaraya gelen Rüçhan Çamay yakında birkaç aylık bir Avrupa ve Amerika turnesine çıkıyor. o Sözleri- AKİS/28 n Haberler Fikret Şeneşin yazdığı - Gönül Ya- zarı eski eşi Bedii Çapanın eski ka- rısı - şimdi çok sevilen şarkılardan biri olan "Land of love" en çok be- genilen şarkı oldu. Erol Büyük- burçun bir çok şarkılarının, Alman- yada da plâğı yapılan "My Little Lucy" dahil, sözlerini de Fikret Şeneş yazmıştır. Müteahhit mühen- dis Hayri Kayadelen ve Aslan Ersoy ile güzel eşi Esin Ersoylar büyük gruplar halinde gelmişlerdi. o Müzis- teyl verdi. (o Davetliler arasında A- merika ve İsveç Büyük Elçileri ve eşleri, Amerikan Yardım Heyeti Baş- kanı Van Dyke ve eşi de vardı. O- radan çıkanların çoğu "Süreyya"ya bir uğradılar. Tanınmış eski cen- tilmen cokeylerden Saitin yanındaki uzun sarı saçlı hanım, alnına düşen kahkülleri ve twist dansları ile pek alâka çekti. Gar Gazinosunun Ka- difte Veronigue'i de oradaydı. Saçla- rını dajma payetli bir bere içinde Rüçhan Çamay Barıkanda Ver elini Amerika! yenlerden birinin öğreterek idare et- tiği Madison dansına Ersoyların bü- tün grubu - on, onbeş kişi - katıldı. Oradan "Süreyya'ya gidenler Belliye Aksoyun masasında oturan sarışın hanımın siyah saçlarını sarıya boya- tan İstanbulun tanınmış terzisi "Mu- alla" olduğunu tanımakta zorluk çektiler. A Büyük Elçiliği Müsteşatı Barnes Washington'a dönen aske- ri ataşe Webster için evinde bir kok- saklıyor. o Acaba strip-tease yapar- ken görülen uzun sarı saçları perük mü diye merak edenler oluyor. Ge dadının bugünlerde İsviçre- ye gitme haberi Nişantaşı ve Şişli sosyetesinin başlıca konusu... Gülsüm dadı da kim, diyeceksiniz. Ali İparı elinde büyütüp, bu boya getireni ü- zerinde bir ana kadar hakkı olan nur yüzlü bir dadıcık... Cenevreden aldığı bir "Gel!" yıldırım telgrafı üzerine