31 Temmuz 1964 Tarihli Akis Dergisi Sayfa 30

31 Temmuz 1964 tarihli Akis Dergisi Sayfa 30

ayrılan Emine Belbez ile Ayşe ve Ak- gün Kıcıman, Şadi Kavurun misafiriy- diler. Pazar sabahı ise büyük bir ka labalık havuz başında (o serinlemeye çalışıyordu. Örneğin, Karısı ve sevimli oğlu İstanbulda bulunan Philips'in müdürü Kolejlilerce Bülbül namiyle maruf olan Fethi Gürel, Ayşe ve Ak- gün Kıcıman, Turgut Çoratekin Şadi Kavur Hüsamettin ve Melek Güz, Ay- şe ve Feyyaz İnceer, Karısı Zongul- dakta olduğu için yine yalnız olan Melih Sağtür ve İstanbuldan gelen misafiri Recai Dıblan, Alageyik Los- tar ve kızı, Dr. Doğan Karan esi Ay- sen Karan ve çocukları, Hacettepe hastahanesinin beyin cerrahı Dr. Nur han Arman, Dr. Muzaffer Argun Em cet ve Aysel Zadil, Nezih ve Güzin Rona. Aydın ve Yasemin Sonbay, Hah mi Koç, Tuğrul ve Şen Devres bütün günlerini havuz başında geçirdiler. o Dr. Feyzi Renda ve s$ Suzan Ren- da yakında araba ile Avrupa seya- hatine çıkıyorlar. Suzan Renda ge- çen hafta bir hayli terledi, hemen her gün üst üste direksiyon Oo imtihanları verdi ve muvaffak oldu. her halde Av rupa yolculuğunda kocasına yardımcı olacaktır. Uzun müddet şoför kulla- nan Dr. Renda yeka bir (o gayrete geldi kendisi o arabası bizzat kullan- maya başladı. Şimdi de eşi öğrenince tam motorize bir aile oldular. Dış ticaret mensuplarından Selçuk İnan tatilini geçirmek üzere Siliv- rideki ofisin kampına tatil geçirmeye gitmiş. Tabii çocukları da beraber. Ya- kında Madrite gidecek olan o Selçuk İnan yine bekâr olarak gidiyor! Hal- buki bu arada bazı dulların yüreği li- mitle oynamıştı. Galiba gene bir ha- riciyeci beklemiye karar vermiş ola- cak Ni genç dul. İnanın teklifini red detm a sene Dikmendeki "Değirmen" isimli lokal çok rağbette, hemen her akşam sosyetenin hanım ve beylerini burada görmek kabil oluyor. Hele bu /mehtaplı gecelerde bu lokalde otur- tmak, hakikaten zevkli oluyor. Yine rağbette olan başka bir yer de mal Babanın Rüzgârlı sokakta- meyhanesi. Mevsime rağmen s0s- yetenin bu modasından çok kimse vaz geçemiyor. Temmuz sonu Nur Kızılyel evinde büyük bir parti veriyor. Ankara. h arkadaşları da bu partiye davetli, şimdiden hazırlıklara başladılar. AKİS/30