28 Ekim 1967 Tarihli Akis Dergisi Sayfa 40

28 Ekim 1967 tarihli Akis Dergisi Sayfa 40

GEÇ KALAN BALAYI — Şükran Dümer'in soyadı Kefoğlu oldu ama, kocasıyla bir yolculuk yapma- ğa fırsat bulamadı. Serra ve Şehsuvar Menemencioğlü da öyle, İstanbul'da heryerde beraber görünen bu Küme balayı yolculuğunu da beraber yapmağa kararlı. İlk durak Venedik, sonra İtalyan Rivierası. Ora- dan, şarkılarda adı geçen Portofino ağ bir-iki gün, sonra Cote d'Azur ve Londra... Serra Menemenci- k. oğlu, Londra'da kızı Ayşe Kıcım Malüm; Serra Menemencioğlü, bla en güze! ıman'ı görec oradan Paris'e | Fransız gelinini, torununu görece I büyükannes Şehsuvar Menemencioğlu'nun kardeşi Mev ya suvaroğlu ise . şimdi Hindistan'da, Haydarâbat Prense- çıkacak. Nizam ve Türk eşi de İstanbul'dan si-olan kızı Esra Bereketin yanın: a turuna geçerek, birkaç hafta için Avrupa'ya gidecekler. Bor sever Nizam, kış sporlarına da çok meraklı, biraz ka- yak yapac: Resimde Şükran Kefoğlu, Prenses Esra Bereket ve Nur Kırcan görülmektedir. Durul Gence'nin çaldı- ğı "Viski a gogo" klü- bünde ise çok ışık var. Mamafih, her yıl bir ye- sin çok sükseli sayıldığı İstanbul'da bu mevsimin en şanslı lokali burası. Klüp üyeleri kendi özel anahtarlarıyla giriyorlar ve arzuladıkları saatler- de en,nefis yemekleri yi- Play Boy ila Batı Klüpte yaş ortalaması biraz yük- seliyor. Ömer Tığrak ni- şanlısı Esen Çifçi, Faruk Süren, Rahşan ve Tunç Tüfekçi, Ayşe ve Eren Kemahlı, Dümer ve Tevfik Dölen, Lâle Akko- 40 u gruplarına en çok buralarda rastlanıyor. Hararetli ve saygılı Garip bir tesadüf, İn- giltere'nin eski - ra sefireleri, bu sonba- har, başka nedenlerle İs- tanbul'a geldiler. Lady Kelly, bir turist grupuy- la beraberdi. Lady Bur- rows, şimdi NATO elçisi olan kocasıyla geldi. Lady Bowker ise sadece tatil yapmağa Eski osefireler (o eski dostlarını görmeyi de ih- mal etmediler. Bu dost- lardan, değişen Türkiye'- yi öğrendiler. Elsa Bur- rows'un, İhsan Çavuş- oğlu, Berin Nadi ve Fa- hire Eldem grupuyla yaptığı konuşmadan ne sonuçlar çıkardığı mera- ka değer. Bu grup Hil- ton'da yemek yerken, İh- san Çavuşoğlu ile Berin Nadi ayrı uçlarda ko- nuşuyor, birinin fransız- ca söylediğini öteki in- gilizce reddediyordu. Bu kadar hararetli ve bu kadar saygılı bir kadın- Geçen sayıdaki soruların cevaplan: 1 — İhsan Gürsan 2 — Dr. Cihat Abaoğlu S — Feyhan Yumer Yeni bulmacanın soruları karşı sayfadadır. AKİS