8 Kasım 1934 Tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 9

8 Kasım 1934 tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 9

ın iki büyük filim zi : Yukarıda Fransız artl Marcel Erigitte Cİ Fransız artistleri arasında Jague Catelain eğlenceyi çok s0 Jean Cravford ve William | artist birdenbire uslanmıştır. Ja- Povel şarkılı bir filim çevirecek- | guc Catelain evinden pek ez di. erdir. İ şarı çıkmaktadır. Fay Wray ve Reginald Denny son çevirdikleri filmden bir sahnede, İmcrliği muhafaza Bir sinema yıldızının tertip ettiği reçete Sinema yıldızlarından ekserisi- nin muayyen bir ağırlığı. vardır. Senelerce ne şişmanlar, nede zayıflarlar. Bunun sebebi yemek- lerine ve yaşayışlarına çok dikkat etmeleridir. Bir sinema artisti in- eeliği muhafaza için şu reçeteyi tertip etmiştir Yasak olan şeyler: Ekmek, ha- mur işi, tavada kızarmış şeyler, yanmış tereyağı, mayonez, içkiler. Tercih edilecek şeyler: Meyva, hafif sebze çorbaları, taze sebze, Yemekleri yavaş yemek en zi- yade dikkat edilmesi lâzım gelen şeydir. Çabuk yenilen yemek im- sanı şişmanlatır, fakat ayni 205 manda mideyi de bozar, Günde 'dört defa yergek yemelidir. Sabahi kalkınca bir bardak maden suyu içmeli, yarım saat sonra imonlu say, bisküvi veya kızarmiş ekmek, az miktarda ballan mürekkep kahvaltı etmel Öğle yemeğinde bir tabak taze sebze veya hafif bir sebze çorbasi, meyva, çok sicak bir fincan çay veya kahve, Saat beşte: Bir fincan limonlu çay, Saat sekizde: Limonlu sebze #alatası, kızarmış veya haşlama et, sebze, az şekerli komposto. Ek- mek yenmiyecek. Tuz ve biber kabil olduğu kadar az olacak. Opetet arlisiliği yapmak üzere Parise geliyor Bir müddettenberi Hollivutta filim çeviren meşhur sinema yık dızlarından Lilian Harvey yakın da Avrupaya gelecektir... Artist Pariste tiyatrp artistliği yapacak: tir. Aslan İngiliz olan Lilian ak mancayı bir Alman kadar konu- şur, Fransızcayı evvelce bilmez: ken şimdi bur'lisanı da oldukça iyi öğrenmiştir. Lilian Harvey Pariste Porte Saint Martin tiyatrosunda bir ope- ette baş kadın rolünü yapacaktır. Artist ayni.zamanda fransızca bir de çevirecektir. Bu filimde baş erkek Tolünü Henry Garatnır yapması çok muhtemeldir Çevrilecek filmin almanca kopyasının, yapılması da lüyor, Bunda , baş rolün Li Mill. <he verilmesi çok muhtemek dir. Bu suretle şimdiye kadar AL manya haricinde filim çevirmemiş olan Willy ilk defa olarak başka bir memlekette çalışacaktır. Bir çok filmlerde seyrettiğimiz sevimli Fransız yıldızı Meg Lemonler