1 Nisan 1987 Tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 28

1 Nisan 1987 tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 28

E TVA/S - TWO 64'ün üçüncü basketbol oyunu International Basketball hepsinin en iyisi. Two on Two adından da anlaşılabileceği gibi “ÖOne on One'"a daha çok benziyor. Takı- mınızın iİki oyuncusundan birini kontrol ediyorsunuz ve bir başka oyuncuyu bilgisayar kontrol edi- yor. Her takımın ayrı potaya ayrı hücumları var. Sayı aftıklarında ya da başaramadıklarında sıra değişiyorsa şut atmakta, top çal- makta olduğu kadar başarılı olup olmadığınız da ortaya çıkacak. Bu oyunda da pek çok seçenek var. Tek oyunculu biçimde sizin bil- gisayar denetimindeki takım ar- kadaşınızın her hareketten sonra hangi bölgeye gitmesi gerektiği- ni seçmeniz gerekiyor. Sizin ve takım arkadaşınız ne kadar iyi olduğu baştaki raporla belirleniyor. Sizin yetenek düzeyi- nizi belirlemek için başka seçim- ler de yapılmalı -Ayrı 6 kategori- de 26 puanın da yerleştirilmesini, dağıtılmasını da içeriyor bunlar. Artık başlayabilirsiniz. Sonra ta- kım adınıza ve basit bir turnuva- da mı, yoksa ulusal İigde mi oy- nayacağınıza karar vermeniz ge- rekiyor. Bunlar sizi açmıyorsa, sı- kıcı bir antrenman maçı yapabi- lirsiniz. Aslında başarılı sayılabilecek bir grafik düzenlemesi var oyu- nun, Ancak yalnızca bir adamı kontrol edebiliyorsanız, bu oyu- nun One on One'dan iyi yanı ne? Yine de bir spor programı birçok savaş programından iyidir, diye- rek vakit geçirmeyi deneyebilirsi- nİzZ. Bu oyunun en büyük sorunu, bü- tün bu ön hazırlıklardan sonra çok heyecan verici, hareketli bir bas- ketbol oyunuyla karşılaşmama- nız. D Commodore ——