1 Nisan 1987 Tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 29

1 Nisan 1987 tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 29

Herkesin sokaklarda tornet- lerle kaykaylarla gezdiği bir zaman vardı herhalde. Kendi- ne saygı duyan her genç ser- serinin bir zaman böyle şeyler- SPEEN ZMi le dolaşmış olacağını tahmin ediyorum. Mastertronik kaykaycıların boş zamanlarında ne yaptık- ları konusunda oldukça idea- list bir yaklaşıma sahip. Oyu- nun amacı yolda gidenler yo- lun başından mümkün olduğu kadar çok boş Coca Cola şi- şesi toplamak. Mastertronic'in susamış oyuncuları “Britanya"- yı Temiz Tutalım” yasasını ha- tırlatmaya mı çalıştıklarını bil- miyoruz. Benim tahminim Co- ca Cola'nın Mastertronic'i rek- lam kampanyalarına dahil et- - tiği şeklinde. Belki de Tina Tur- ner'i tutamadlıkları içindir. Önünüzde yol habire sağa sola sapıyor. Amaç mümkün olduğu kadar çok boş Coca Cola şişesi toplamak. Ama bunu engellemeye çalışanlar da var. Dertleri yolda sizi ezip geçmekten ibaret. Kaykayınızı joystick'le denet- liyorsunuz. Sağ ve sol yön kont- rolleri, öne itince eğiliyor ve hızlanıyorsunuz. Ateş tuşuna basınca havaya zıplayacak- sınız, bu tırnaklara takılmaktan kurtulmakta ya da yağ birikin- tilerinin üzerinde sıçramakta size yararlı olabilir. Yolda karşınıza çıkan tüm arabalar size karşı değil. Ba- zıları korna çalarak sizi ezme- den önce yollarından çekil- menizi İsteyebiliyorlar. Bu da yetmez gibi motor kapakları Üzerine bir şişe bira koyuyorlar yanlarından geçerken alıp bi- raz serinleyebilesiniz diye. Boş şişe de size bonus oluyor. Her düzeyin sonunda bir şi- şe deposuna geliyorsunuz boşlarınızı doldurup, bonusu- nuzu alıyorsunuz. Oyunun uzunluğu sağlık (güç)-derece- nize bağlı ve her vuruluşunuz- da sağlığınızın birazını kaybe- diyorsunuz. Ses ve grafik fena değil, ama oyun bir kez başardıktan sonra İlginçliğini hemen yitire- ceğe benziyor. O