1 Nisan 1987 Tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 31

1 Nisan 1987 tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 31

dükkân, plaj eşyaları satan ve elbise satan dükkânlardan bi- rinin önünde Joystick'in ateş tu- şuna basarak duruyorsunuz. Ekran kapanıyor ve tekrar açıldığında hayret dükkânın işine girivermişsiniz. Yine joys- tick yardımıyla istediğiniz eş- yayı (ekranda beliren bir eli eşyanın üzerine getirerek) se- çebiliyorsunuz. Ateş düğmesi- ne bastığınızda bir de bakmış- sınız O eşyayı giyivermişsiniz. Ekranda renk ve desen seçe- bileceğiniz panolar yardımıy- la giyiminizde her renk uyumu da sağlayabiliyorsunuz. Bu iş- lemi yaprnak için yine ekran- da gördüğünüz eli kullanma- nız yeterli. Ancak oyun burada bitmi- yor. Çünkü Barbie'nin erkek arkadaşı çok sık karar değiş- tiren biri. Tam siz uygun kıya- feti giymişken tekrar telefon edip programın değiştiğini, örneğin pikniğe gidilecekken tenis oynamaya gitmeye ka- rar verdiğini öğreniyorsunuz. Bu durumda derhal dışarı fırlayıp tekrar yeni giysiler al- manız gerekiyor. Bu durum bir- kaç defa gerçekleşebiliyor ta- bil. Sizin de bu tempoya ayak uydurup uygun kılıklar seçme- niz gerekli. Eğer toplumsal normlara uygunluk konusun- da kendinizi eğitmek İstiyorsa- nız, bundan İyisini bulamazsı- Commodore nız. Ancak gerekli kıyafetleri giyip hazırlanmak sıkıcı olma- ya başlandığında gece elbi- sesiyle tenis oynamaya git- mek gibi küçük eğlencelere başvurmaktan kendinizi ala- mMiyorsunuz. Kısaca oyunun en munis kız çocuğunun bile çabucak sıkı- lacağı Barbie'yi giydirmek ve sürekli giyim peşinde koşmak- tan ibaret. Tüm grafik güzelli- ğine ve ses özelliğinin iyiliğine rağmen, ancak birkaç kere sı- kılmadan oynayabilirsiniz. De- ğişik program örneği olarak görmenizi öneririz. O