1 Nisan 1987 Tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 6

1 Nisan 1987 tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 6

Almonycı'nın Honnover ken- tinde düzenlenen dünyanın en büyük bilgisayar ve elek- tronik fuarına bu yıl da ilgi bü- yük oldu. 2200 firmanın katıl- dığı fuarı yarım milyonun üs- tünde ziyaretçi gezdi. Fuarın bu kadar büyük ilgi görmesindeki en büyük ne- den Almanya'nın bu konuda Avrupa'nın en büyük pazarını oluşturmasıydı. Bu pazarın bü- yüklüğü nedeniyle tüm firma- lar bu fuarda en iyi biçimde temsil edilmeye çalışılıyordu. Commodore Firması bu sene- ki fuarda en çok ilgi çeken standlardan birini gerçekleş- tirerek hedefine oldukça yak- laştı. 700 metrekarelik bir alanda 100'ün üzerinde Commodore uygulamasının gerçekleştiril- diği standda birçok yeni ürün de tanıtıldı. Fuarda genel olarak satış yapılmadan tanıtıma ağırlık verilmişti. Commodore stan- dında tanıtılan mamüllerin bü- yük bir bölümü çok yeni İdi ve çok fazla ilgi topladı. Bu yeni ürünlerden bazılarının size de ilginç geleceğine eminiz. Amiga Commodore'un son aylardaki en büyük yıldızı ola- rak yine ön plandaydı, ama biraz değişik olarak. Commo- dore firması Amiga 2000 mo- delini geliştirerek kullanıcılara iyi bir sürpriz yaptı. PC, XT ve AT kartları için üzerinde slot bulunan ve 2 adet 2.5 inçlik, bir adet 5.25 inçlik disk drive içeren bir model, Okuyucularımız için asıl il- ginç olanı ise Amiga 500. Üze- rinde tek disk drive (3.5 inçlik) bulunan ve televizyona bağ- lanabilen bu model, fiyatının ucuzluğu ile Commodore 64'ün yerini almaya en büyük aday. Commodore firmasının en büyük hissedarı Y.K. Başkanı !Ir- wing Gould ve Genel Müdür Thomas Rattigan'ın konuşma- ci olarak katıldığı bir basın toplantısıyla bu Amiga model- leri ve diğer yenilikler fuarı ge- zenlere tanıtıldı. Önümüzdeki sayılarda bu yenilikleri ayrıntılı olarak anla- tacağımızı. okuyucularımıza şimdiden müjdelemek istiyo- Füz, L Dinamo Kiev'li Futbolcular Teleteknik'i Ziyaret Etti 2000 yılının takımı olarak ta- nımlanan Dinamo Kiev futbol takımının, Şampiyon Kulüpler Şampiyonası'nda Beşiktaş fut- bol takımıyla eşleşmesi basını- mızı günlerce uğraştırmıştı. An- cak Commodore'cuları İlgi- lendiren bir önemli rol maale- sef basınımız tarafından atlan- diı. Almanya Commodore'un girişimiyle, Dinamo Kiev takımı 1987 yılı boyunca yapacağı tüm uluslararası karşılaşmalar- da Commooore reklamı taşı- yacaktı. Almanya'daki salon turnu- Commodore vasından sonra İlk defa yeşil sahalarda İzmir'de bu uygula- maya başlanıldı. 2000 yılının takımını 2000 yı-