1 Nisan 1987 Tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 68

1 Nisan 1987 tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 68

d SSD T İi | di SADA A AA Gün, Amigaların günü! Çünkü uzun zamandır yalnızca hayal edilebilen olanakları, nihayet, Amiga sunuyor! Amiga'nın, duyanları olağanüstü heyecanlandıran eşsiz yeteneklerinden bazıları, huzurlarınızda! © Durağan görüntüleri hareketli görüntülere Amiga ile dönüştürebiliyorsunuz. © Banttan ya da kameradan doğrudan görüntü alabiliyor; monitördeki görüntüyü, video kasete kaydedebiliyorsunuz. © 4 ayrı sesi stereo olarak üretebiliyorsunuz.© İnsan sesi üretebiliyorsunuz. © Sayısız müzik aletini Amiga ile çalabiliyor, dilerseniz örkestra bile kurabiliyorsunuz.© Elde ettiğiniz görüntü ile senkron, müzik yapabiliyorsunuz.© Amiga'daki renk seçeneği sayısı, tam 4096! © Amiga'da, görüntüleri renkli fotoğr: kalitesinde saklamak mümkün. © Muazzam bellek, 32 Bit hız, Amiga'da! © Multi tasking işletim sistemi sayesinde, aynı anda çok sayıda programda birden çalışabilme olanağını, size, Amiga sunuyor. | Grafikerler! Mimarlar! Mühendisler! Doktorlar! Tasarımcılar! Ve süper bir bilgisayardan yararlanabilecek herkes! Gün, Amigaların günü! Yıl, Commodore'un yılı! Yararlanın! Profesyonellerin Aradığı Üstünlükler Standard Ana Bellek Ara Birimler Kimye Teleleknik bir Kavala Grubu kuruluşudur. Yazılım Ek Birimler e I ( 1( t. Merkez: Rıhtim Cad. Nesli Han 207/4, 80030 Karaköy, İstanhul 145 13 30 (4 hat) Bilgisayar Danışma Merkezi: Silahhane Cad. 59 80200 Teşvikiye, İstanbul 131 15 50 —