1 Kasım 1989 Tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 16

1 Kasım 1989 tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 16

Geleceğin - Oyuncakları ... 1989 yılı İngiliz Uluslararası Oyun- cak ve Hobby Fuarı Earls Court Sergi Merkezi'nde düzenlendi. Fuarda, Japon süper kahramanla- rından yüksek teknolojili yönetici oyuncaklarına kadar aklınıza gelebi- lecek her şey vardı. Tahmin ettiğim kadar çok elektronik araç yoktu ama olanlar da yüksek kaliteydi. Bandai, beklenebileceği gibi bir di- zi radyo kontrollü araba getirmişti. Bunların bazıları Star Wars filmine yakışacak özelliklerdeydi. Ayrıca spor ve ateş etme oyunları da vardı .Space Force, Tank Shooting ve De- fensive Gun bunların içinde en etki- leyici olanlardı. Bandai'nin çok daha çarpıcı bir ürünü de Video Challenger idi. Bu sette fütüristik görünüşlü bir tüfek ve bir video kaset var. Kaset ekranda uçup giden bir uçağı gösteriyor ve siz de onu vurmaya çalışıyorsunuz. Sko- runuz ekranda değil, tüfeğin üzerin- de bir panelde görünüyor. Videonun görüntü kalitesi de çok yüksekti. Bu oyuncağın geleceği var ama Banda- i'nin yeni video kasetler çıkartarak spektrumu genişletmesi gerekiyor. Monster Maze ve Chase adında iki vi- deo daha çıkıyormuş. Vido teknolojisi standında ağırlık eğitim İ » Birçok güzel okul öncesi dönem oyuncağı vardı. Örne- ğin Small Talk her tuşunda ayrı bir resim bulunan rengarenk bir telefon. Anne, baba, polis amaca gibi ilk ak- la gelebilecek kişiler hazır. Ama bir astronotun da olacağı belki hemen aklınıza gelmemiştir. Bu karakterler ahize yerine konulduğunda sizi yeni-