1 Kasım 1989 Tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 37

1 Kasım 1989 tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 37
Metin içeriği (otomatik olarak oluşturulmuştur)

ğaraları ve adalar. Oyunumuzda dört kademe war, Birinci kademede yeraltı mağaralarında savaşıyoruz. Helikopterimiz göreve hazır olarak üssünden kalkıyor. Bu bölümde dikkat edeceğimiz düşmanlar ise güdümlü ma- yınlar atan yeşil ve mavi kule- ler. 'S.O.S. diye bağıran adamları kurtarmayı unutma- yın, bu adamlar teröristlerin kaçırdığı rehineler. Her kade- mede üzerinize gelen uçakları yok etmeyi iİhmal etmeyin. Oyunun ekranında sağ alt kö- şedeki kareler yok edeceğiniz düşman yuvalarının sayısını gösteriyor. Eğer kare sayısı ka- dar düşman yuvası yok etmez- seniz bölümün sonundaki bü- yük savaş gemlisi çıkmıyor. Ka- deme geçmek İçin büyük sa- vaş gemisini yok etmemiz şart. ayrıca bu kademede zemin- de soldan sağa doğru geçen jiplere dikkat edin. Çünkü se- vimli gözüken bu Jipler aniden füze atabiliyor. Oyunun ikinci kademesi de- niz ve adalar üzerinde geçi- yor. Palmiye ağaçları ve deni- zin hareketleri oldukça İyi 'canlandırılmış. Birinci kade- medeki düşmanlarımız bura- da da bizi yalnız bırakmıyor- lar. İlk kademedeki Jip yerine burada İse sürat motorları gö- revimizi engellemeye çalışı- yor. Yine hepsini yok edin. Ta- bi ki rehineleri kurtarmayı İh- mal etmeyin. Oyun başlayınca helikopte- rimiz füze ve mermi adatıyor. Ama oyun esnasında aralık tuşuna basarak silahlarımızı değiştirebiliriz. Bomba zemin- deki düşman yuvaları ve jipler İçin çok İdeal. Büyük savaş gemisinde ise roketleri kulla- nın, Üçüncü kademe tekrar ye- raltında ve dördüncü kade- me İse tekrar denizde geçiyor. Düşmanlarımız yine aynı. Yal- Tunç DİNDAŞ nız daha kalabalık ve çok ola rak saldırıyorlar. Oyun tek düze olsa da oy- nanacak kadar güzel. Grafik ve ses olarak ise fena sayılma- yacak bir düzeyde olan "COB- RA FORCE'u hoşça vakit geçir- mek İsteyen arkadaşlara ra- hatlıkla tavsiye edebilirim. Ba- şarılar... Oyunun değerlendlrmesi AMISGA-5 12K GRAFİK : 7 SES Tz ZORLUK : ö KURGU : ö 6 ewson'un oyun dahisi Ra- faello Cecco yine bizi sa- atlerce başından kaldırmaya- cak bir oyun yaptı. Bilindiği gi- bi. daha önce 'EXOLON' ve “CYBERNOİD”' oyunları piyasa- da başarı sağlamışlardı. STORMLORD'un oyun tipi EXO- LON'a oldukça benziyor. STORMLORD'da ek olarak ge- rlde kalmış ekranlarada gide- biliyorsunuz. Oyun piyasasın- da daha STORMLORD çıkma- dan hakkında yapılan dedi- kodular yabancı bilgisayar dergilerine de yansımış ve bu sayede adından oldukça söz ettirmişti. STORMLORD'un konusu ol- dukça basit., Kötü kalpli büyü- cü 'MR. MALICE' Stormlandi'ın 37

Bu sayıdan diğer sayfalar: