1 Kasım 1989 Tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 31

1 Kasım 1989 tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 31

z _â?" y Ğ Ka B - v gö . "e Ç MAT ÜÇ a —’(H WE .. _ ş—_..'x A ( a: (uçan bir yılana dikkat edin) ve tekrar yukarı çıkın. En tepe- ye ulaştığınız zaman sola doğ- ru İlerleyerek aşağı atlayın ve sola doğru koşmaya devam edin. Karşınıza sizi yemek İste- yen kayalar ve yukarıdan çapraz olarak düşen kılıçlar çıkacak. Biraz sonra ise bir sandığa rastlayacaksınız, bu- na vurarak güç şişeciğinizi al- mayı unutmayın. Şişeciği al- dıktan sonra İse zıplayan ya- ratıklar, yerden açılarak size bıçak atılan kapaklar ve yu- karıdan düşen damlacıklarla karşılaşacaksınız. Bunları da geçtikten sonra geleceğiniz merdivenden yukarıya çıkın. Şimdi sağa doğru ilerleyin. İki güç sandığına ve bir de İçin- de biİr okçu olan sandığa rast- layacaksınız. Ayrıca çeşitli ca- navarlarla da karşılaşacaksı- nız, dikkat edin. Bu yolun şo- nunda göreceğiniz boru anahtarını andıran aleti alın ve sola doğru gitmeye başla- yın, Bu sırada zıplayan yılanla- ra ve sürünen solucanlara karşı da dikkatli olun. Yolun sonuna gelince hemen aşağı- ya İnmeye başlayın. Kanatlı bir yaratığı da geçtikten son- ra rastlayacağınız sandıktan güç şişeciğini alın ve ilerleme- ye devam edin. Şimdi aşağı- ya İnin (duvarda gezinen ya- ratığa dikkat edin) ve sağa gi- derek aşağıya atlayın. Böyle- ce kendinizi şatoya girdiğiniz kapının oldukça yakınında bulacaksınız. Hemen sola doğru İlerlemeye başlayın. Yukarıdan dev örümceklerin sarktığı bir köprüden geçerek (yerde sürünen solucanlara ve karşıdan yuvarlanarak ge- len fıçılara dikkat edin) ilerle- meye devam edin. Şimdi tek- rar merdivenlerden aşağı İnin ve sağa doğru İlerleyin (uçan yaratıklara, yuvarlanan fıçı ve baltalara dikkat). Birazdan zıplayan başı kopuk devlere ve yine arasıra zıplayan bir to- pa rastlayacaksınız. Bunları da geçtikten sonra merdiven- den aşağı İnin ve sola doğru (tavanda gezinin bir yaratık ve yuvaırlanan fıçı ve baltalar sizi bekliyor) İlerleyin. Burada bir sandık içinde bir silah bu- lacaksınız. Bu silahı aldıktan sonra soğa doğru (minik bir arı sürüsü sizi bekliyor) ilerle- meye başlayın. Birazdan bir güç perdesini çalıştıran bir kontrol paneline rastlayacak- sınız. Panelin yanına gelip eği- lerek ateş ederseniz, yukarıda bulduğunuz alet sayesinde güç perdesini kaldırabilirsiniz. Şimdi tekrar yukarıya çıkan ve sola doğru ilerleyin, aşağı at- layın. Aşcığıdaki fıçıyı yok ettik- ten sonra yukarı çıkın. Yine şa- toya girdiğimiz kapının yakını- na geldik. Sağa doğru İlerle- meye başlayın. Bir süre sonra karşımıza uçan ve zıplayan yaratıklarla yukarıdan açılan ve içinde size balta atan tip- lerin bulunduğu kapılara rast- layacaksınız. Karşınıza çıkan İlk merdivenlerden aşağıya İnerek sola doğru İlerleyin. Yi- ne birkaç zıplayan yaratıkla bir roket salvosu sizi bekliyor. Yolun sonuna gelince aşağı inerek sağa doğru İlerleyin. Bi- razdan kendinizi üç başlı dev bir ejderin karşısında bula- caksınız. Bu canavarı da tam onaltı kez vurduktan sonra İler- leyin ve birazdan yerde göre- ceğiniz kaskı alın. İşte şimdi oyunumuzun tarzı oldukça değişti. Kaskı aldık- tan sonra otomatik olarak bir kapıdan geçerek kendimizi sırt Jetimizle uçar halde garip bir ortamda buluyoruz. Karşı- mızda sağa doğru uçarak aşacağımız uzun bir yol var. Bu yol boyunca birçok yaratık- lara, güç alanlarına, kayala- ra, boynuzlara ve güç şişecik- lerine rastlayacağız. Eğer bunları sağlimen aşabilirseniz, uçtuğumuz koridordan çıka- rak geniş bir alana varacağız. Bu alanın sonunda İki ağızı ve kuyruğa benzer bir dili olan bir canavar bizi bekliyor. Bu canavarı alttaki ve üstteki ka- falarını onar kere olmak üze- re yirmi kez vurduktan sonra yok edebilirsiniz. Artık canava- rın ardından beliren kapıdan çıkın. Bundan sonra kendimizi şa- tonun dışında bulacağız. Kar- şımızda yine uzun bir yol var. Sağa doğru koşmaya devam edin. Bu yol boyunca da kar- şınıza mezarlıktaki hayaletler, İskelet askerler gibi birçok ya- ratıklar çıkacaktır. Eğer bunla- r-da aşarsak nihayet oyunu- muzun son bölümüne ulaşmış olacağız. Şimdi karşımızda ka- ya yığınına benzer bir kitle bu- lacağız. İşte tam bu esnada yukarıdan üstümüze aniden elinde tokmağa benzer bir so- pa bulunan dev bir el inecek. Bu dev elden sakınarak kitle- yi tam yirmi kere yumruklarsak bu son engeli de aşmış olaca- ğız. 31