1 Kasım 1989 Tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 30

1 Kasım 1989 tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 30

inin ve sola doğru İlerleyin. Ze- mine ulaşınca sola doğru ko- şun. Birazdan yukarıdan dü- şen ve zıplayarak İlerleyen ka- natlı yaratıklara ve yerden çı- karak ağızlarından alev püs- kürten ejderlere rastlayacak- sınız. Gerekli yerlerde eğilerek durduktan sonra bunları atla- tacaksınız. Bu kez karşınıza pe- riyodik olarak zıplayan toplar çıkacak. Bunların altından da belirli bir hızla ilerleyerek ge- çebilirsiniz. Yalnız karşıdan uçarak gelen yaratıklara kar- şı dikkatli olun. Yolun sonuna gelince merdivenlerden aşa- ğı inin. Şimdi sağa gidip tek- rar aşağı İnin. Bu sırada yerde sürünerek İlerleyen yaratığa da dikkat edin. Aşağı inince sağa doğru gidin. Burada bir- kaç dev arıyla ve dönüşümlü olarak üç kez bir miktar kuru- kafalarıyla karşılaşacaksınız, dikkatli olan. Bu yolun sonun- da İse oniki isabet dayanıklılı- ğı sizi bekliyor. Bunu da alarak aşağı inin ve sağa giderek tekrar aşağı İnin. Her iki aşağı inişinizde de solucana benzer bir yaratık göreceksiniz, onla- rı öldürmeyi de iİhmal etmeyin. Şimdi sola doğru İlerleyin. Bu yol boyunca yukarıdan uçar- ken üzerinize ateş topçukları bırakan dev arılara rastlaya- caksınız. Aynı zamanda yer- den de alev dalgaları gele- cek, bunlara karşı tetikte olun. Yolun sonuna gelince yine aşağı (burada sizi bekleyen bir yaratık var dikkat) inin ve biraz sola giderek tekrar aşa- ği İnin. Şimdi sola doğru koşa- rak yolun sonundaki merdi- venden yukarı çıkın. Biraz da- ha sola gidip hemen aşağı inin. Artık sola doğru İlerleyin (yolda karşınıza hayaletler çı- kacak ona göre hazırlıklı olun). Birazdan bir merdivene ulaşacaksınız, hemen yukarı doğru çıkın ve sağa İlerleye- rek orada sizi bekleyen 'po- wer punch'ı (güç yumruğu)' alın. Eğer yukarıdaki (üzerinde dokunma yazan) kolu İndir- meseydik bu güç yumruğunu almamız oldukça güçleşe- cekti. Güç yumruğunu aldık- tan sonra geldiğiniz merdi- venden İkl kat (İlk katta bir ha- yalet yine sizi bekliyor) aşağı İnerek sağa doğru koşmaya başlayın. Bu arada bir haya- leti daha geçtikten sonra beş tane roket türbininin altından geçeceğiz. Karşınıza çıkan merdivene aldırmayarak sa- ğa doğru İlerlemeye devam edin. Bir süre sonra önümüze yukarıdan ve aşağıdan dev ejder kafaları çıkacak, dikkatli olun isabet almamaya çalışın. Birazdan karşımıza alev püs- kürten kırmızı renkli dev bir ya- ratık çıkacak. Aynı zamanda aralıklı olarak yerin altından çıkan taştan yapılmış dev bir kazık da İşimizi iyice zorlaştıra- cak. Yaratığın ateşinden ve taş kazıktan sakınarak yaratı- ğı tam yirmi kez yumruklama- liyız. Eğer bunu başarabilirse- niz yaratık yok olacak ve yo- lunuz açılacak. Doğruca sa- ga giderek karşınızda beliren kuleye benzer yerden İçeriye girin. Şimdi kendinizi yukarıya doğru uzanan merdivenlerde bulacaksınız. Yukarıya doğru devam edin, birazdan yol bi- tecek ve ekran değişecek. İşte kendinizi tekrar orman- da buldunuz ve böylece oyu- nun üçte birine yakın bir bölü- münü de gerlde bırakmış ol- dunuz. Buraya kadar uğraş- mamiızın tek sebebi kuyudan bir anahtarla yeryüzüne çıka- bilmekti. Aklıma gelmişken eğer oyun sırasında herhangi bir şey İçin bilgisayarınızın ba- şından ayrılmanız gerekirse P tuşuyla oyunu durdüra- bilirsiniz. Şimdi karşınızda bir şatoya kadar uzanan bir yol var, Bu yol boyunca karşımıza birçok engeller çıkacak, fakat bunların hiçbiri bizi yolumuz- dan saptıracak nitelikte değil. Hedefimize giden tek yol sağ tarafta. Bu yolda İlerlerken rastlayacağınız taş sütunları yok edin her birinde ekstra güç saklı. Biraz uzun olan bu yolu aşabilirseniz bir şatoya rastlayacaksınız. Fakat hemen kapısından içeri girmeyin. Bi- raz daha sağa doğru giderek karşınız çıkan meşaleyi almaz- sanız, şatonun içinde hiçbir şey göremezsiniz. Şimdi derin bir nefes alın ve şatoya girin. Evet şu anda oyunumuzu yarılamış sayılırız. Şimdi karşı- mızda sağa veya sola gidebi- leceğimiz İki yön var. Önce so- la doğru iİlerleyin ve karşınıza çıkan İlk merdivenden yukarı çıkın, Hemen sağa doğru İler- leyin. Karşınıza yerden zıpla- yarak İlerleyen yaratıklarla bir minijetle uçan muhafızlar çı- kacak. Muhafızlar yere bir nesne bırakacak ve bu nesne bir süre sonra zemine elektrik dalgaları yayarak kaybola- cak. Yolun sonuna gelince aşağı İnerek biraz sağa gldin