1 Kasım 1989 Tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 29

1 Kasım 1989 tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 29

iki farklı zemine iniyor ve biz bu iki yere de gitmeliyiz. Üsttekin- de bir anahtar, alttakinde ise yedek güç var. Eğer yeterli gücünüz varsa ve kendinize güveniyorsanız önce üstteki bölüme inip sola doğru (şayet güvenmiyorsanız İlk önce aşa- ği İnerek güç şişeciğini aldık- tan sonra buraya gelin) ilerle- yin. Bu arada yukarda damla- yan asit damlalarına ve karşı- nıza çıkan ondört tane baltalı muhafıza dikkat edin. Bunları geçince minik bir çukurun üs- tünden atlayarak anahtarı alın, Şimdi demin üstünden at- ladığınız çukura düşün, böyle- ce alt kata inmiş olacaksınız. Sağa doğru giderek, güç şişe- ciğini alarak merdivene ula- şıp yukarı çıkın. Burada aldığı- nız güç İksiri size 12 vurulma- lik enerji kazandıracak. Merdi- venin bitiminden tekrar (biraz sağa giderek) yukarı çıkın ve sola giderek aşağı İnin. Şimdi sola doğru İlerleyin ve bu ara- da sizi bekleyen dört baltalı muhafıza da dikkat edin. bun- ları aştıktan sonra elinde bir cam küreyi yukarıya doğru atıp tutan ve ağzından alev püskürten kanatlı dev bir ya- ratığa rastlayacaksınız. He- men elinin hizasına gelerek eğilin ve alevden sakınarak cam küreye tam sekiz yumruk atın. Böylece küreyi patlata- gA gera M rak büyük bir ateş gücüne sa- hip olacaksınız. Şimdi sağa doğru İlerleyerek merdivenin yanındaki transport'ıra gelin ve kendinizi yukarıya nakle- din. Şimdi tekrar merdivenler- den yukarıya çıkarak sağa doğru İlerleyin. Birazdan dis- ketiniz bir şeyler yükleyecek ve karşınıza korkunç bir büyüklük- te yarı mekanik bir yaratık çı- kacak. Bu yaratığın size do- kunmasına izin vermeden yir- mi kez ateş edebilirseniz, onu yok edeceksiniz. Artık tekrar sağa doğru ilerleyin. Evet umarım buraya kadar gelirken reflekslerinizin ihane- tine uğramamışsınızdır, çünkü asıl işimiz bundan sonra baş- liyor. Sağa doğru İlerlemeye devam edin, birazdan karşını- za ellerinde tırmığa benzer si- lahlar olan muhafızlar çıka- cak dikkat edin. Bu onsekiz ta- ne muhafızı geçtikten sonra karşınıza çıkan iİlk merdiven- den yukarıya çıkın. Şimdi sola doğru koşun, yalnız bu arada karşınıza çıkacak üç tane kı- liçli muhafıza dikkat edin. Yo- lun sonunda üstünde 'don'tto- uch (dokunma)' yazan bir kol göreceksiniz. Hemen bu kolu aşağı çekin. Şimdi geri dönün ve iİlk merdivenden yukarıya çıkın. Artık sola doğru İlerleyin. Dikkatli olun birazdan yukarı aşağı zıplayan gözler göre- ceksiniz. Bunların altından usulca geçerken arada bir karşıdan uçarak gelecek ka- natlı yaratıklara da dikkat edin. Bu yolun sonunda ulaşa- cağınız anahtarı hemen ala- rak sağa doğru koşmaya baş- layın. Yukarı çıktığınız merdi- vene gelince hemen aşağı İn- meye kalkmayın, sağa doğru devam edin. Üzerinde Tood (yiyecek)' yazan varile gelince onu yumruklayın ve dört dar- be dayanklılığı daha kazanın. Şimdi sola giderek geldiğiniz merdivenden aşağı iİnan ve tekrar sağa giderek yine aşa- ği İnin. Artık yukarıya çıkmaya başladığımız yere ulaştık. Sa- ğa doğru gidin ve merdiven- den yukarı çıkın, bu sırada yu- karıda gezinen salyangoza da dikkat edin. Şimdi aşağıya 29