1 Kasım 1989 Tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 49

1 Kasım 1989 tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 49

Fiımlerinî zevk ve heyecanla izle- diğimiz Dracula, Castle Of Terror'- dan sonra bir kez daha karşımıza çı- kıyor. Castle Of Terror'da olduğu gi- bi bunda da amaç, yarasa adamı öÖl- dürmektir. Oyunumuz bir Text Ad- 'venture olmasına rağmen, çok az da olsa grafik çıkıyor. Özellikle de öldüğünüz zaman, boğazınızın ke- silmesi veya gözlerinizin çıkarılma- sı gibi. Neyse, bunları zaten göre- r.:ekslnlz Biz şimdi oyunumuza ge- Oyun. Dr. John Seward'ın çalış- ma odasında kendisini tanıtmasıyla başlar (Dr.John Seward oyunda temsil ettiğiniz kişidir). Dr. John Se- ward İngiltere'nin Purfleet kasaba- sında yaşayan bir ruh doktorudur. Doktorun hastalarından olan Ren- field, bir hafta evvel doktorun has- tanesinden kaçmayı başarmıştır. Doktorun anlattığına göre Renfield, örümcekleri besleyip, daha sonra da onları yiyen (afiyet olsun!) zarar- sız bir hastadır. Fakat ilerde onun pek de zararsız bir kişi olmadığını göreceksiniz. İlk olarak yapmanız gereken, oturma odasına gidip burdaki san- dalyeleri incelemektir. Oturma odası da batıda kalmaktadır. Burada bu- alıp, 'WEAR COAT' ile giymelisiniz. Paltonuzun ceplerini inceleyin (SE- ARCH POCKETS). Bir miktar para bulacaksınız. Şimdi de evden ayrı- lın ve gazete bayisine gidin. Bunu da 'E,S,E,E,N,' yönlerini izleyerek başarabilirsiniz. Bir gazete satın alıp (BUY NEWSPAPER), gazeteyi oku- malısınız. Gazete birkaç trajedi olay- dan başka bir şey yazmasa da, bu oyunun bir parçası. Şimdi de pos- taneye gidip, orada sizi bekleyen mektubunuzu almalısınız. Bunu da ancak 'EXAMINE S' komutunu kul- lanarak yapabilirsiniz. Mektup, Transylvania'daki sevgili arkadaşı- nız Jonathan Harker tarafından yol- lanmış. Mektubunda ise sizi uyarı- yor. Ön sezilerine göre, kötü güçler beklemekte, ama bu güçlerin ne olabileceğini tarif edememektedir. Bundan dolayı dikkatli olmanızı is- tiyor. Ayrıca 50 kutu toprağın İngil- tere'ye gönderildiğinden bahset- mektedir. Eğer Stratford'taki işyerini ziyaret ederseniz, daha fazla bilgi 49