1 Kasım 1989 Tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 38

1 Kasım 1989 tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 38
Metin içeriği (otomatik olarak oluşturulmuştur)

yardımsever ve iyi kalpli me- leklerini sihirli baloncuklarla hapsetmiş. STORMLAND'in lor- du olarak onları kurtarma gö- revi size veriliyor. Sınırlı bir za- man İçinde bütün melekleri kurtarmalısınız. Çünkü melek- lerin hapsolduğu baloncukla- rın içinde bir kum saatlik hava bulunuyor. Lordumuz sihirli yıl- dızları ve kılıcı İle yola çıkıyor. Oyunumuzun birinci kade- mMmesinde şimşekler çakan bir ormanda İlerliyoruz. Geri planda dağlar ve ağaçlar ol- dukça güzel çizilmiş. Burada İlk önce sola gidip anahtarı almalıyız. Daha sonra sağa doğru gidip kapıyı bulmanız gerekiyor. Tabi bu esnada si- ze saldıran tırtılları da vurma- yı unutmayın. Kapıyı anahtar- la açıp İçeri girdikten sonra üzerinde gözleri parlayan bir kafatası bulunan taşın üzerine çıkın. Bir kartal gelip sizi hap- solmuş bir meleğin yanına gö- türecek. Meleği kurtardıktan sonra yanınızdaki taşın üzeri- ne çıkıp tekrar geldiğiniz taşın yanına dönebilirsiniz. Burada sizi büyücüler, zombiler ve ba- zı yaratıklar kovalayacak. On- lardan kurtulmanın tek çaresi sihirli yıldızlar sayesinde hep- sini yok etmek. Birinci kade- mede beş melek kurtarmalısı- nız. Bazı yerlerde ağaçların 38 üzerlerinden yumurtalar düş- meye başlıyor. Yumurtaları havada vurabilirseniz olduk- ça rahatlayacaksınız aksi tek- dirde yumurtaların içinden ej- derhalar çıkarak size zorlu an- lar yaşatacak. Ejderhaları yu- murtadan çıkmadan vura- mazsanız üzerinize saldıracak- lar. Saldırı anında çömelip ateş edin. Ateş tuşuna bir kere basar- sanız sihirli bir yaldız atarsınız. Ateş tuşuna basılı tutup bırak- tığınızda ise kılıç atarsınız. Bu silahlar sınırlı değil. Kılıcın ya- rarı önüne çıkan bütün yara- tıkları yok etmesidir. Oyun es- nasında gördüğünüz ayakka- bıları alırsanız daha yüksek yerlere zıplayabilirsiniz. Bal ka- vanozlarını toplayarak arılar- dan kurtulabilirsiniz. Bunun için arıların yakınlarında bulunan bir eşyayı alın ve oraya bal kavanozunu bırakın. Arılar he- men oraya geleceklir. İkinci kademe yine orman- da başlıyor. Ama biraz İlerle- dikçe mağaralara rastlıyorsu- nuz. Mağara duvarlarındaki kapılara girmeye çalışmayın. Çünkü oralara giremiyorsu- nuz. Bu bölümde İlk başta sa- ğa giderek mağaralara girin. Burada ayakkabıları alın ve sola doğru yürüyün. Duvarları geçtikten sonra anahtarları bulacaksınız. Üzerinde gözle- ri parlayan kaatası bulunan taşları ışınlanma aletleri ola- rak kullanabilirsiniz. Canlı bit- kilerin üzerindeki toprak plat- formlara fazla güvenmeyin. Oyunun AMIGA versiyonun- da zaman yerine kum saati konmuş. Haklar sol tarafta. Kurtaracağınız melek sayısı ve kurtardığınız melek sayısı İse sağ kenarda gösteriliyor. Oyu- nun Commodore ö4'deki ba- zi farklılıklarını belirtmeden geçmeyelim. Commodore 64'de ışınlama bloklarının ye- rine rampaya benzer şekiler var, Ayrıca kartal yerine gök-

Bu sayıdan diğer sayfalar: