1 Aralık 1989 Tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 28

1 Aralık 1989 tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 28
Metin içeriği (otomatik olarak oluşturulmuştur)

."__x : L DA Vi eee d U ZN D” undan yaklaşık iki yıl önce piyasaya çıkan XENON tüm bilgisayar dergilerinden "HIT” alarak birçok dergi tara- fından 'Yirst home coln-up' (İlk ev coln-up'ı) seçilmişti. Oyu- nun programcıları “Bitmap Brothers' bir yıl sonra SPEED- BALL iİle yine büyük bir başarı sağladılar. SPEEDBALL'dan sonra uzun süren sessizliğin nedenini XENON 2'yi gördük- ten sonra rahatlıkla anlıyoruz. Bitmap Brothers oyuna İl- ginçlik katmak için oyunun müziğini bu yılın moda müziği olan ACID HOUSE'un ünlü gruplarından BOMB THE BASS'e yaptırmışlar. Program yüklenince menüden kaç kişi- 28 h KP Ü lik oyun oynayacağımızı seçi- yoruz. İsterseniz burada müzi- ği kapatabiliyorsunuz. Denizin derinliklerinde baş- layan oyunumuzun grafikleri göz kamaştırıyor. XENON 2'de klasik bazı Shoot'em up'lar- dan farklı özellikler var. Bunlar; Istediğiniz zamaın geminizi ge- ri hareket ettirebilmeniz, ateş etmeden geriye daha hızlı gi- debilmeniz ve kenarlardaki taş bloklara çarptığınız za- man enerjinizin azalmaması. Kenardaki taşlara çarptığınız zaman sadece oraya takili- yorsunuz. Bu da düşman yara- tıkların size çarpmasına se- bep oluyor. Kurtulmcak için joys- tiğinizi sağa veya sola çekin. i | Ka N YÖDD — ğ A Tunç DİNDAŞ Birinci kademede ilk defa karşımıza çıkan gemiler her zaman sol taraftan çıkan mal- zeme gemileridir. Bunları vu- runca taşıdıkları silahı alabilir- siniz. Ama çabuk davranma- lısınız çünkü silahlar belli bir sü- re ekranda durduktan sonra kayboluyorlar. Yaratıklar İse belli bir akınla size saldırıyor- lar. Burada dikkat etmeniz ge- reken düşmanlar taş bloklar- daki bitkiler. Çünkü bunlar si- ze ateş ediyorlar. Biraz daha İlerledikten sonra metolik tırtıl- larla savaşmamız gerekiyor. Tırtılları yok etmek için oluştu- ğu yuvarlak kadar vurmalısı- nız. Düşman yaratıkları vurun- ca çeşitli büyüklüklerde cam küreler bırakıyorlar. Bu cam kürelerin büyükleri size daha çok para kazandırıyor. Şimdi para ne İşimize yarıyor deme- yin. Her kademede İki kez si- lah dükkanına giriyoruz. Bu dükkanda malzeme gemile- rinde aldığınız silahları satabi- lir veya yaratıkları vurunca ka- zandığınız paralarla extra si- lahlar alabilirsiniz. Silahların hepsini ilerledikçe görebiliriz. İşimize yarıyacak bazı silahları tanıtmakta fayda var. BÜYÜK KALP...: (Health wer 2) Tam enerji verir. KÜÇÜK KALP...: (Healih po- wer) Yarım enerji verir. SPEED...: Gemimizin hızını ar- tırır. FİRE...: Lazer silahlarımızın gücünü artırır. NASHWAN POWER: Belirli bir

Bu sayıdan diğer sayfalar: