1 Aralık 1989 Tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 49

1 Aralık 1989 tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 49

için önce 'Look desk' komutunu ve- rerek zili bulun. 'Ring Beli' komutuy- la bu haotelin sahibini çağırabilirsiniz. Odanızın anahtarını alabilmek için . deftere kayıt olmanız gereker. Bu- nun için verebileceğiniz en uygun komut 'Sign Register'dir. Şimdi sı- ra geldi karnınızı doyurmaya. 'N' ve 'E' yönlerini izlerseniz yemek oda- sına varırsınız. Şimdi sandalyeye oturun. Burdaki komutu da artık siz tahmin edebilirsiniz. 'Read Menu' komutuyla menüyü okuyabilirsiniz. Burada seçeceğiniz yemekler ve içecekler çok önemli. Bunlar haya- tınıza mal olabilecek derece önem- li (Hayır, kimse yemeğe faze zehiri katmadıl). En iyisi size bir örnek ve- rayim İçecek olarak 'Wine'ı seçer- geceleyin susayacaksınız. Su bulma ümidiyle de odanızdan çıkıp su arayacaksınız. Bu sırada hotelin sahibi sizi karanlıkta tan ve sizi, vampir Dracula diye öldüre- cektir. Dracula değil de sizin oldu- ğunuzu fark ettiği zaman iş işten geçmiş olacak. Görüyorsunuz, bir içecek İnsanın hayatına nasıl mal olabiliyor. Yemeğinizi bitirdikten sonra artık uyku vakti yaklaşır. 'W” ve 'Up' komutlarıyla odanızın önü- ne gelebilirsiniz. Şimdi başarmanız gereken odanızın kapısını açmaktır. Her ne kadar kolay görünüyorsa da, Adventure oynamaya yeni başlayan arkadaşlarımız-için en zor işlerden birisidir. Şu iki komut işinize yara- yacaktır- 'Unlock Door' ve 'Öpen Door'. 'N' komutuyla da odanıza gi- rin. Derin ve rahat bir uyku çekme- den önce siz en iyisi odanızın pen- ceresini kapatın. Çünkü biliyorsu- nuz, sevgli dostumuz Dracula bir vampir olduğundan dolayı anak ge- csleyin gezebilir. 'Close window' ve vemoeğiniz komutlardır. Ne yazık ki rahat bir uyku uyuyamıyor- sunuz. Çünkü biraz kabus görmek- tesiniz. Oldukça uzun bir kabus ol- malı ki, ekranda bunu anlatırken bir- kaç sayfa sürüyor. Kabustan sonra her zaman bir olay oluyor. Bu olay-” lar yediğiniz yemeklere göre deği- şiyor. Örneğin 'Lamb Stew' ve 'Water' seçtiyseniz pencerenizden birkaç yarasa girmeye ve sizi öldür- meye çalışacaktır. Fakat biz önlemi- mizi önceden almıştık. Evet, geldik yine oyunumuzun so- nuna. Geçen seferki gibi yine ancak birkaç ipucu vermekle yetinmek zo- rundayız. İşte ipuçlar: Sabah oldu- ğunda Hotel'den ayrılın; arabacıyı 60 WETH 'WHE Başarınızın — sırrı: SERZUOMK Tabli ki ?? oqımıı TSİ 'dir e bütün bilgisayar ıdıcılunnda bı.ılabllıdnlz. TSI FATATİ şaner TİGARET 34770 Zeyünbu Noztd bekleyin ve Register'de bulunduğu- nuz ismi arabacıya söyleyin; araba- ya binerek oyunu bitirin. Text adventuredan bıkanlara hak veriyorum. Bunun için size gelecek ay bol grafikli bir adventure açıkla- mayı düşünüyorum. Öyleyse birda- haki aya kadar hoşçakalın... Sorunlarınız ve ipuçlarınız için ad- res: Macera Peşinde Sakız Sok. No: 6/4 Berkel Apt. Kadıköy/İSTANBUL. TANBUL Tel: (1) 558 12 54 49